• Įvairenybės

    Dietistė atsakė, ar produktai be gliuteno yra geresni: dalinasi, kaip nepasiklysti alternatyvių produktų įvairovėje

    Miltai, makaronai ir kruopos – vieni dažniausių produktų virtuvėje, be kurių  neapsieinama ruošiant įvairius patiekalus ar garnyrus. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ atstovai pastebi, kad nors dauguma turi savo pamėgtų prekės ženklų gaminius, tačiau vis dažniau pirkėjų akis patraukia ir šių produktų alternatyvos – speltų, kukurūzų ar net bananų miltai, lubinų miltų makaronai, kuskusas, bulguras ir daugelis kitų. „Maximos“ subalansuotos mitybos partnerė, dietistė Vaida Kurpienė pasakoja, į ką atsižvelgti norint nepaklysti tarp šių alternatyvų ir išskiria dar vieną, sveikatai itin palankų, produktą, kurį rekomenduoja įtraukti į kasdienę mitybą – sėklas. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė teigia, kad kone kiekvieno pirkėjo krepšelis neapsieina be miltų,…

  • Įvairenybės

    „Maxima“ išgirdo šunų pagalbininkų šeimininkų prašymą: darbuotojai žinos, kaip atpažinti ir padėti

    Visuomenei vis dar stinga žinių apie šunų pagalbininkų svarbą ir gebėjimus, todėl parduotuvėje išvydę šunį daugelis sutrinka ir reaguoja neigiamai. Tai suprasdamas prekybos tinklas „Maxima“ imasi priemonių, kad tiek parduotuvių personalas, tiek visuomenė geriau suprastų šių šunų vaidmenį kasdieniame jų šeimininkų gyvenime bei teisę lankytis įvairiose viešose vietose kartu su jais. Prekybos tinklas „Maxima“ vienas pirmųjų šalyje sureagavo į nevyriausybinės organizacijos „Šunys asistentai“ išplatintą laišką su prašymu užtikrinti, kad darbuotojai būtų apmokyti ir žinotų apie šunims pagalbininkams, taikomas lankymosi viešose vietose išimtis ir mokėtų tinkamai su jais elgtis.  „Mūsų parduotuvėse lankosi žmonės su regos ar kitomis negaliomis, kuriems šunys pagalbininkai yra neatsiejama kasdienio gyvenimo dalis. Tokie lankytojai yra labai laukiami…

  • Įvairenybės

    Augalinis maistas gali būti jaukus ir sušildantis: saldžios bulvės ir neįprasto tuno derinys sužavės visus

    Sausis – pats geriausias metas pasisemti augalinės mitybos idėjų ir atrasti gardžių patiekalų receptų. Jeigu augaliniame meniu dar neturite vadinamojo „komforto“ maisto alternatyvų, augaliniu tunu įdarytos saldžiosios bulvės pranoks visus jaukumo lūkesčius, tikina ir lietuviško prekybos tinklo „Maxima“, ir augalinio maisto idėją Lietuvoje skleidžiančios organizacijos „Gyvi Gali“ atstovai. Jau daugiau nei dešimtmetį sausio mėnesį visame pasaulyje šurmuliuoja augalinės mitybos kampanijos, skatinančios bent trumpam atsisakyti mėsos ir kitų gyvūninės kilmės produktų bei atrasti spalvingą augalinių patiekalų įvairovę. „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad net ir veganiškos dietos nesilaikantys žmonės keičia mitybos įpročius siekdami gyventi sveikiau, pirkti ir valgyti sąmoningiau arba tiesiog iš smalsumo pabandyti naujų alternatyvių…

  • Įvairenybės

    Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani: kviečia išbandyti nuo užkandžių iki desertų

    Išgirdus žodžius „augalinė mityba“ daugelis vis dar pagalvoja apie vaisius, daržoves bei salotas, tačiau svarbu žinoti, kad augalinės kilmės produktais paremta mityba gali būti labai įvairi. Nuo užkandžių iki desertų – skonių ir skirtingų tekstūrų gausūs produktai palankūs ne tik žmogaus organizmui, bet ir aplinkai. „Lidl“ kviečia atrasti augalinės mitybos įvairovę ir dalijasi patarimais, kaip į kasdienį racioną įtraukti skanius ir maistingus augalinius produktus. „Augalinė mityba pasižymi įvairove – galima mėgautis ne tik daržovių užtepėlėmis, humusais ar tofu, bet ir kepsniais, falafeliais ar net desertais – sūrio tortais bei ledais. Augalinės mitybos pasirinkimai leidžia kurti tiek subalansuotus pagrindinius patiekalus, tiek greitus ir sveikus užkandžius bei atrasti naujus skonius“, – sako…

  • Įvairenybės

    Surimis – nuo tradicijos iki inovacijos: kuo stebina šių dienų skoniai ir formos?

    Beveik prieš tūkstantį metų Japonijoje gimęs surimis greitai rado kelią į daugelį pasaulio virtuvių. Jis gaminamas iš baltos laukinės žuvies, išvalytos, nukaulintos ir sumaltos iki vientisos tekstūros. Lengvas, maistingas ir be cholesterolio – surimis yra ne tik nepaprastai universalus produktas, bet ir neturintis daug riebalų. Jo asortimentas nuolat plečiasi, prisitaikydamas prie skirtingų šalių skonių ir tradicijų. Kuo skiriasi surimio gaminiai įvairiose pasaulio virtuvėse, ir kokių naujovių galime tikėtis Lietuvoje?  SURIMIS – VISUOSE ŽEMYNUOSE PAMĖGTAS PRODUKTAS  Surimio lazdelės yra populiarus produktas visuose žemynuose, jį mėgsta pačio įvairiausio amžiaus vartotojai. Nauji surimio produktai ar nauji jų pateikimo būdai – dar viena priežastis, kodėl šis produktas yra mėgstamas vartotojų.   Klaidinga manyti, kad įprasto…

  • Įvairenybės

    „Maximose“ vykstant „Didžiajam išpardavimui“ pirkėjų vežimuose – nuo maisto gamybos įrankių ir žaislų iki traškučių bei saldžių vaisvandenių

    Praūžus šventiniam periodui sausį tautiečiai aktyviai traukia į lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves, kur į prekių vežimus gausiai krauna žaislus, indus, namų dekoro bei tekstilės prekes. Iš parduotuvių lentynų taip pat šluojami ir bakalėjos maisto produktai – pirkinių vežimuose populiariausi traškučiai, padažai, konservuotos daržoves aliejuje ir vaisvandeniai. Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad sausį, kuris po praūžusių didžiųjų metų švenčių daugumai prekybininkų yra vienas ramiausių mėnesių metuose, tinklo parduotuvėse netrūksta pirkėjų, kurie, pasinaudodami didžiulėmis nuolaidomis, rūpinasi ne pirmo būtinumo įvairiausiomis maisto ir ne maisto prekėmis. Pasak jos, susidomėjimui nuo įvairiausių buitinių prietaisų, žaislų iki saldumynų ar užkandžių įtakos šiuo metu turi vykstantis „Didysis…

  • Įvairenybės

    Kodėl verta investuoti į profesionalią langų valymo įrangą komerciniams objektams?

    Komercinių pastatų išvaizda yra pirmas dalykas, kurį pastebi klientai, partneriai ir darbuotojai. Blizgantys, švarūs langai kuria pasitikėjimą, parodo rūpestį aplinka ir gali tapti stipriu įmonės įvaizdžio akcentu. Tačiau pasiekti nepriekaištingą švarą dideliuose objektuose nėra lengva. Todėl investicija į profesionalią langų valymo įrangą tampa ne prabanga, o būtinybe. Aukščiausia švaros kokybė Naudojant paprastas buities priemones, sunku pasiekti tokį rezultatą, kokį suteikia profesionalūs įrankiai. Specializuota įranga leidžia kruopščiai pašalinti dulkes, purvą, lietaus dėmes ar pirštų atspaudus nuo didelių ir sunkiai pasiekiamų stiklo paviršių. Tinkamai parinkta profesionali langų valymo įranga leidžia dirbti greičiau ir efektyviau. Teleskopiniai kotai, aukštos kokybės guminiai nubraukėjai ir mikropluošto šluostės užtikrina nepriekaištingą švarą be dryžių ar dulkių. Tai ypač…

  • Įvairenybės

    Sveikesnė mityba: siūlo išbandyti augalinių balandėlių receptą

    Nepaisant vis daugiau dėmesio visuomenėje susilaukiančios augalinės mitybos privalumų tiek organizmui, tiek aplinkai, neretai norą pereiti prie tokio maitinimosi būdo stabdo mintis, jog teks atsisakyti savo pamėgtų tradicinių patiekalų.  „Lidl Lietuva“ tvarumo vadovė Monika Anilionė sako, kad norint maitintis sveikiau ir subalansuotai, nereikės atsisveikinti su mylimais skoniais, tereikia žinoti, kaip tradicinių patiekalų ingredientus pakeisti augalinėmis alternatyvomis, išsaugant pamėgtą tekstūrą ir skonio savybes. „Kiekvienas mėgstame patiekalus, kurie mums yra artimi ir pažįstami. Tačiau pakeitus vos keletą ingredientų, juos galima paversti sveikesniais, neprarandant skonio ar tekstūros. Nuo tofu, augalinių gėrimų iki linų sėmenų – augalinės kilmės produktų pasirinkimas itin platus“, – sako M. Anilionė. Rinkitės įvairius produktus Augalinė mityba gali būti tokia pat…

  • Įvairenybės

    Prekybos tinklas „Iki“ tapo Lietuvos futbolo federacijos rėmėju: partnerystė atvers naujas galimybes šalies futbolui

    Lietuvos futbolo federacija (LFF) ir prekybos tinklas „Iki“ pradeda partnerystę, kuri ne tik praturtins Lietuvos futbolo bendruomenę, bet ir įkvėps tūkstančius lietuvių siekti savo asmeninių pergalių. Trejų metų trukmės bendradarbiavimo sutartį šiandien pasirašė LFF prezidentas Edgaras Stankevičius ir bendrovės „IKI Lietuva“ generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė. „Aktyvaus gyvenimo būdo skatinimas yra viena iš mūsų strateginių sričių. Partnerystė su LFF leis mums ir populiarinti futbolą, ir pastūmėti aktyviau gyventi visus – nuo vaikų iki senjorų. LFF vienija tiek didžiąsias komandas, tiek futbolo mokyklas bei įvairias organizacijas, o tai puikiai dera su mūsų siekiu būti arčiau visų ir įtraukti kuo daugiau žmonių į aktyvų gyvenimą“, – sako bendrovės „IKI Lietuva“ generalinė direktorė N.…

  • Įvairenybės

    „Maximos“ atstovo ryšiams su žiniasklaida pareigas pradeda eiti Titas Atraškevičius

    Atsinaujino „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamentas – prie lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ kolegų prisijungė Titas Atraškevičius, kuris eis atstovo ryšiams su žiniasklaida pareigas.   Darbą šią savaitę pradėjęs atstovas ryšiams su žiniasklaida džiaugiasi turintis galimybę prisijungti prie didžiausio šalyje darbdavio komunikacijos komandos. „Darbas mažmeninėje prekyboje atrodo įdomus iššūkis, kuriame tikrai netrūksta veiksmo, todėl labai džiaugiuosi gavęs galimybę jungtis prie profesionalų komandos. Ši pozicija – tai ne tik naujienų apie prekybos tinklą dalinimasis, bet ir nuolatinis bendravimas su žiniasklaida, o kartu ir pirkėjais. Tikiuosi, kad žurnalistinio darbo patirtis leis aiškiai ir suprantamai kalbėti apie prekybos tinklo naujienas, pranešti kas aktualu pirkėjams bei, žinoma, palaikyti nuolatinį dialogą su žiniasklaida“, – dalinasi…