• Įvairenybės

    N. Bierancas išpildė savo svajonę: nusifilmavo žinomo prekės ženklo reklamos klipe

    Patirtis profesionalioje filmavimo aikštelėje bei galimybė tapti milijonus žiūrovų pasieksiančios naujos „Lidl“ televizijos reklamos herojumi – visa tai skamba kaip daugelio svajonės išsipildymas. „Kai man paskambino ir papasakojo apie galimybę filmuotis bei būti didelio projekto dalimi, iškart pasakiau – važiuojam! Tokie pasiūlymai ant medžių neauga“, – pasakoja nuomonės formuotojas Naglis Bierancas.  Kvietimo nusifilmuoti „Lidl“ naujos įvaizdžio kampanijos reklamos klipe Naglis sulaukė neatsitiktinai – nuomonės formuotojas jau ne vienerius metus bendradarbiauja su prekybos tinklu. Nuomonės formuotojas sako, kad tai ne tik svajonės išsipildymas, bet ir didelis įvertinimas jam pačiam. „Per visus mano ir „Lidl“ partnerystės metus svajojau nusifilmuoti reklamoje, visą laiką manifestavau tai. Iš tiesų bendradarbiaudami labai susibendravome ir pažinome vieni…

  • Įvairenybės

    Vilniuje atidaryta nauja „Woodline“ ekspozicijos-pardavimų salė

    Sostinėje duris atvėrė įmonės „Woodline“ ekspozicijos-pardavimų salė, kurioje nuo šiol galite susipažinti su plačiu medienos ir medienos produktų asortimentu, skirtu baldų gamybai, interjerui ir eksterjerui. Visą mėnesį klientų lauks specialios nuolaidos atrinktiems produktams, tokiems kaip vientiso medžio stalo paviršiai, lukštas, briaunos, lauko grindų danga, akustinės plokštės ir klijai. „Woodline“ savo klientams vienoje vietoje siūlo įvairias medienos medžiagas baldų gamybai, interjerui ir eksterjerui: nuo įvairių medienos rūšių, viengubo ir dvigubo pjovimo lentų, ruošinių, klijuotų skydų iki langinių tašų. Taip pat siūlomi medienos lukštai (ploni, 0,5–2,5 mm storio) – daugiausiai iš kietmedžio, natūralūs lakštai, puikiai tinkantys baldų plokštėms, durims, interjero elementams ir kitiems paviršiams apklijuoti. Baldų gamybai ir apdailai „Woodline“ siūlo platų…

  • Įvairenybės

    Nuo daugkartinių maišelių iki elektroninių kainų etikečių „Lidl“ sprendimai, mažinantys plastiko ir popieriaus atliekas

    Rūšiavimas – žingsnis, kurį savo namuose ar darbe žengti galime kiekvienas, siekiant sumažinti popieriaus ir plastiko atliekų kiekį. Tačiau, ar vien to pakanka? Mažmeninės prekybos sektorius reikalauja daug išteklių, todėl „Lidl“ nuolat ieško sprendimų, kad vykdoma veikla būtų kuo draugiškesnė aplinkai. Naujausioje įmonės tvarumo ataskaitoje pasakojama apie mažesnį plastiko kiekį vandens buteliuose, daugkartinius maišeliai bei lengviau perdirbamas pakuotės – keletas iš daugelio būtų, kaip „Lidl“ kuria žiedinę ekonomiką bei įgyvendina aplinkai draugiškesnius sprendimus. „Suprantame, kad plastiko ir popieriaus atliekų kiekis mažmeninės prekybos sektoriuje yra didelis iššūkis, todėl siekiame jį spręsti – ne tik jaučiame atsakomybę, bet ir įgyvendiname realius veiksmus, kurie padėtų palikti kuo mažesnį šių medžiagų pėdsaką. Nuo inovatyvių…

  • Įvairenybės

    „Maximoje“ – net 80 proc. šviežios mėsos asortimento sudaro vietos ūkių produkcija

    Nuo 2025-ųjų sausio vidurio „Maxima“ savo pirkėjams siūlo dar daugiau šviežios lietuviškos mėsos produktų – lietuviško prekybos tinklo reguliariame asortimente šalyje pagamintos šviežios mėsos dalis dabar sudaro net 80 proc., o vitrinose esančią sveriamą šviežią mėsą „Maximai“ tiekia tik Lietuvos gamintojai. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenys rodo, kad kasmet tautiečiai vis labiau teikia prioritetą Lietuvos augintojų ir gamintojų mėsai. „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė sako, kad rinkdamiesi šviežią mėsą pirkėjai turi įvairių kriterijų, tačiau produktų kilmė šioje prekių kategorijoje yra ypatingai svarbi priimant sprendimą, kokią mėsą dėti į pirkinių krepšelį. „Sveriama šviežia mėsa į „Maxima“ parduotuvių vitrinas atkeliauja tik iš Lietuvos ūkių, tačiau fasuotų gaminių asortimentą…

  • Įvairenybės

    Kaip pasirinkti vyrišką rankinę pagal naujausias 2025 m. tendencijas?

    Stilinga vyriška rankinė jau seniai tapo ne tik praktišku aksesuaru, bet ir statuso bei gero skonio simboliu. 2025 m. vyriškų rankinių tendencijos orientuotos į funkcionalumą, kokybę ir estetiką – vis labiau vertinamos natūralios medžiagos, minimalistinis dizainas ir išmanūs sprendimai, pritaikyti šiuolaikinio vyro gyvenimo būdui. Kokios vyriškų rankinių mados kryptys dominuoja šiais metais ir kaip išsirinkti modelį, kuris ne tik išliks aktualus, bet ir atitiks individualų stilių? Dominuojantys 2025 m. vyriškų rankinių dizaino bruožai Šiais metais vyriškų rankinių dizainas išlieka elegantiškas ir praktiškas. Klasikiniai modeliai su moderniais akcentais užtikrina universalumą – tokios rankinės tinka tiek kasdieniam naudojimui, tiek darbo ar laisvalaikio deriniams. Vyrauja neutralios spalvos – juoda, ruda, pilka, tačiau vis…

  • Įvairenybės

    „Lidl Plus“ naujovė: bus galima atsisakyti popierinio kvito, elektroninis – programėlėje

    Prekybos tinklas „Lidl“ pristato klientų lojalumo programos „Lidl Plus“ pokyčius ir naujoves. Nuo šiol pirkėjai, besinaudojantys „Lidl Plus“, turės galimybę atsisakyti popierinio kvito spausdinimo. Tai padaryti bus itin paprasta – tereikės vos vieno mygtuko paspaudimu atsisakyti popierinio kvito programėlėje, kurioje po kiekvieno apsipirkimo bus galima rasti skaitmeninius kvitus. Šis pokytis galios apsiperkant tiek standartinėse, tiek ir savitarnos kasose.  Prekybos tinklo teigimu, šis skaitmenizacijos žingsnis ne tik prisidės prie dar patogesnės klientų apsipirkimo patirties, bet ir leis apsipirkti tvariau, ženkliai sumažinant kvitams panaudojamo popieriaus kiekį. „Džiaugiamės šiuo žingsniu, kuris sukurs dar geresnę ir tvaresnę apsipirkimo patirtį mūsų klientams. Visi „Lidl Plus“ naudotojai nuo šiol vienu žingsniu galės prisidėti prie tvaresnio apsipirkimo…

  • Įvairenybės

    Pavasaris atkeliavo anksčiau: šviežias šių metų derlius – jau „Lidl“ parduotuvių lentynose

    Kol už lango spaudžia šaltukas, prekybos tinklas „Lidl“ kviečia pavasarį susikurti savo lėkštėje – parduotuvių lentynose jau puikuojasi pirmasis šviežias šių metų derlius. Išskirtinio šviežumo ridikėliai, agurkai, salotos, špinatai – tik keletas pavasario pranašų, kurie pirkėjams jau pasiekiami už itin prieinamą kainą. „Mes pasirūpiname, kad pirkėjai parduotuvėse visada rastų platų šviežiausių vaisių bei daržovių pasirinkimą. Žinoma, žiemos sezonu jį užtikrinti sunkiau, tačiau kruopščiai atrinkti tiekėjai ir efektyvi logistika leidžia garantuoti, kad šių produktų asortimentas būtų kuo įvairesnis ir šaltuoju metų laiku. Pavasario derlius jau pasiekiamas mūsų lentynose. Aukščiausios kokybės šiųmečių šviežių morkų,ridikėlių, kopūstų, bulvių, salotų, agurkų, špinatų, pankolių ar įvairių rūšių pomidorų „Lidl“ parduotuvėse galite rasti jau šiandien“, – sako…

  • Įvairenybės

    „Maximos“ lentynos jau šaukia pavasarį – agurkai šiemet pigesni

    Nors žiema šiemet panašu kol kas net neketina trauktis, tačiau lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau siūlo mėgautis trumpavaisiais agurkais iš vietinių ūkių. „Maximos“ parduotuvėse pirkėjai šiemet šviežių lietuviškų agurkų gali įsigyti ne tik anksčiau, bet ir pigiau nei pernai metais. Šviežių trumpavaisių agurkų derlius kol kas nėra toks gausus kaip pavasarį, tačiau skonio ir kvapo savybėmis jis niekuo nenusileidžia pavasario derliui. Pasak Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorės, pirkėjai visuomet laukia šio derliaus – vasario pradžioje, kai lietuviškuose šiltnamiuose uždera pirmosios daržovės, pardavimai pradeda kopti aukštyn ir auga iki pat birželio pabaigos. „Nors kitų rūšių agurkais prekiaujame visus metus – jų įsigyjame iš įvairių užsienio…

  • Įvairenybės

    Parduotuvėse – nauja tendencija: turi patarimą tiems, kas populiariausiomis tapusias gėles perka Valentino dienos išvakarėse

    Tulpės ir Valentino diena – kaip rytas ir kavos ar arbatos puodelis, vienas be kito neįsivaizduojami. Nors meilės diena – tik penktadienį, glėbiai ryškių, didelių žiedų ir geros kainos lietuviškų tulpių jau paruoštos parduotuvėse visoje Lietuvoje. Gintarė Kitovė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, sako, kad prekybininkai reaguoja į besikeičiančius pirkėjų įpročius – vis dažniau gėles perkamos dar Valentino dienos išvakarėse. „Tulpės – Valentino dienos pirkinys numeris vienas, jų pardavimai šios šventės proga išauga iki 10 kartų. Pagal populiarumą jos nukonkuravusios net ir tradiciškai su meile siejamas rožes. Pastebime, kad nemaža dalis pirkėjų Valentino dienai ruošiasi iš anksto – sujudimas gėlių skyriuje juntamas dar likus dienai prieš šventę“, – sako „Iki“…

  • Įvairenybės

    Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado

    Šį savaitgalį pasitiksime švęsdami meilę, o jį palydėsime minėdami Valstybės atkūrimo dieną. Tautiečių pirkinių krepšeliai atskleidžia, kad abi šios progos laukiamos ir paminimos – mylimieji lepinami itališkais skanėstais, gėlėmis bei mielomis smulkmenomis, o Vasario 16-ąją išauga lietuviškų saldumynų ir tautinės atributikos paklausa. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pastebi, kad pirkėjų įpročiuose ryškėja ir nauja tendencija – per šventes vis dažniau skamba nealkoholinio putojančio vyno taurės.   Saldūs įpročiai nusistovėję, bet yra ir intrigos „Valentino diena ir Valstybės atkūrimo šventė yra skirtingos progos, bet matome, kad tautiečiai abi jas bent simboliškai pamini – tai atskleidžia pirkinių krepšeliai, kuriuose pagausėja nealkoholinių gėrimų ir įvairių saldumynų, ypač saldainių dėžutėse bei šokoladų. Tiesa, pirkėjų krepšeliai…