„LG Electronics“ (LG) su pasididžiavimu praneša tapusi pirmuoju prekės ženklu Europoje, pardavusiu daugiau nei 10 milijonų OLED televizorių. Šis reikšmingas pasiekimas užfiksuotas 2025 metų antrąjį ketvirtį. Nuo 2013 m., kai OLED televizoriai buvo pristatyti Europoje, bendrovė nuosekliai stiprino savo pozicijas rinkoje ir 2025 metų pirmąjį ketvirtį pasiekė lyderio poziciją su 56,4 % rinkos dalimi. LG pardavimų augimas pabrėžia stiprias bendrovės pozicijas rinkoje – reikšmingi etapai pasiekti 2019 m., pardavus 2 milijonus vienetų, 2021 m. – 4,9 milijono, 2023 m. – 8 milijonus, o 2024 m. – 9,5 milijono vienetų. Remiantis rinkos tyrimų bendrovės „Omdia“ duomenimis, LG C serija išlieka perkamiausia OLED televizorių serija Europoje, o naujausias C5 modelis pasižymi reikšmingais…
Išmanusis televizorius ar televizorius su dirbtiniu intelektu – kaip keičiasi mūsų televizijos žiūrėjimo įpročiai?
Televizorių technologijos nuolat tobulėja ir namų pramogos tampa vis labiau personalizuotos. Jau nesame tik pasyvūs žiūrovai – naujosios technologijos siūlo individualizuotą turinį, pritaiko vaizdo ir garso kokybę, leidžia bendrauti pasitelkiant išmaniuosius asistentus. Tačiau ar dirbtiniu intelektu grįsti sprendimai iš tiesų keičia mūsų televizijos žiūrėjimo patirtį? Ar išmanusis televizorius vis dar atitinka šiandienos poreikius? Savo įžvalgomis dalijasi „LG Electronics“ gaminių specialistas Kiril Miliajev. Išmanieji televizoriai – srautinės transliacijos ir patogumo era Išmanieji televizoriai jau seniai tapo įprastu standartu, nes suteikia galimybę naudotis srautinės transliacijos platformomis, įvairiomis programėlėmis ir naršyti internete. Tai reiškia, kad žiūrovai gali patys susidaryti turinio tvarkaraščius – pasirinkti, ką ir kada žiūrės, o ne taikytis prie tradicinės televizijos…
Parduotuvės keičiasi greičiau nei pastebi pirkėjai: ką netrukus išvysime Lietuvoje?
Parduotuvės keičiasi greičiau nei pastebi pirkėjai: ką netrukus išvysime Lietuvoje? Pastaraisiais metais Lietuvos prekybos sektoriuje tyliai įsitvirtinę išmanūs sprendimai – savitarnos įrenginiai, mobiliosios apsipirkimo ar lojalumo programėlės, elektroninės kainų etiketės – šiandien jau tapo neatsiejama apsipirkimo dalimi. Tačiau tai – tik pradžia. „StrongPoint“ produktų direktorius Andrius Kalašinskas sako, kad lietuviai ne tik neatsilieka nuo prekybos lyderių visame pasaulyje, bet kai kuriose srityse juos lenkia. Parduotuvės prisitaiko prie pirkėjų Lietuvoje parduotuvių pritaikymas neįgaliesiems vis dar kelia iššūkių. Nors vis dažniau matote verslus investuojant į prieinamumui didinti skirtą infrastruktūrą – automatines duris, žemus prekystalius, plačius praėjimus, sensorines zonas, informacinius ženklus Brailio raštu ar kontrastingomis spalvomis – tai tik dalis sprendimų, kurių reikia.…
LG skelbia 2025 m. pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus
„LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė, kad 2025 m. pirmąjį ketvirtį konsoliduotos pajamos siekė 22,74 trilijono KRW (14,90 mlrd. eurų ), o veiklos pelnas – 1,26 trilijono KRW (825,25 mln. eurų). Tai yra didžiausios pajamos pirmajame ketvirtyje bendrovės istorijoje ir šešti metai iš eilės, kai pirmojo ketvirčio veiklos pelnas viršijo 1 trilijoną KRW (655,50 mln. eurų). Gerus veiklos rezultatus lėmė kokybinis pagrindinių verslo sričių, ypač B2B, neaparatinės įrangos segmentų (pavyzdžiui, prenumeratos ir „webOS“ platforma), ir tiesioginio pardavimo vartotojams (D2C) augimas. „Home Appliance Solution Company“, LG flagmanas ir pagrindinis pelno šaltinis, taip pat fiksavo rekordines ketvirčio pajamas ir toliau užima lyderio pasaulinėje rinkoje poziciją. Verslas sparčiai keičiasi dėl inovatyvių prenumeratos paslaugų ir…
Atsisako laukti eilėse: tyrimas atskleidė, kaip apsiperka Z karta
Stipriai vertybiški, provokuojantys ir, kaip įprasta jaunimui, šiek tiek maištingi, Z kartos atstovai traukia į save visuomenės ir prekybininkų dėmesį. Dar visai neseniai už jiems skirtas prekes ir paslaugas mokėdavo tėvai, tačiau bėgant laikui Z karta pati tampa aktyvia ir sparčiai augančia pirkėjų grupe. Nors Z kartos kasdienybė neatsiejama nuo skaitmeninės erdvės, tai nereiškia, kad virtualūs potyriai jaunimui visiškai pakeičia realaus pasaulio patirtis. Šių metų „Adyen“ tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei 2 tūkst. įvairaus amžiaus pirkėjų, parodė, kad Z karta vis dar labiau linkusi apsipirkti fizinėse nei elektroninėse parduotuvėse. Povilas Kepalavičius, išmanių sprendimų įmonės „StrongPoint“ savitarnos produkto direktorius, sako, kad parduotuvės taip greitai iš gatvių nesitrauks. „Fizinėms apsipirkimo vietoms kažkada…
Senjorai apsipirkinės paprasčiau: maisto parduotuvėse pradeda veikti išmanioji pagalbos sistema
Parduotuvėse daugelį dalykų pirkėjai puikiai atlieka patys, tačiau kartais be žmogaus pagalbos neapsieinama: kai reikia pasirinkti gardžiausią pyragą, pasverti žuvį ar surasti prekę, kurios lentynoje nebėra. Todėl viename iš Lietuvos maisto parduotuvių tinklų diegiama naujovė – komunikacijos balsu sistema su darbuotojų iškvietimo mygtukais. Jonas Rapkauskas, „StrongPoint“ produktų grupės plėtros vadovas, teigia, kad ši sistema ir mygtukai leidžia greičiau atliepti klientų poreikius, o vyresnio amžiaus žmonėms tai ypač svarbu. Pirkėjo norus girdi visas parduotuvės personalas „Skirtingai nei įprastos racijos, kurias dažnai turi tik keli komandos nariai, ausines su naująja komunikacijos sistema naudoja visi – nuo salės ir kasos darbuotojų iki valytojų ir techninio personalo. Tai leidžia informacijai prekybos centruose cirkuliuoti kur…
Pasaulio ekonomikos forumas: talentų trūkumą Lietuvoje spręs perkvalifikavimas ir automatizacija
Galbūt humanoidai kol kas už jus indų neplaus, tačiau robotus ir automatines sistemas parduotuvėse sutiksite vis dažniau. Pasaulio ekonomikos forumo duomenys atskleidžia, kad per ateinančius penkerius metus automatizacija pakeis 58 proc. verslų visame pasaulyje. Lietuvoje tai dar labiau paspartins senstanti, mažėjanti populiacija bei augantis pragyvenimo lygis. „StrongPoint Technology“ vykdantysis direktorius Julius Stulpinas pabrėžia, kad būtent dabar technologija tampa ne grėsme, o kritiškai svarbia pagalba Lietuvos verslui išlikti ir augti. Robotika padės darbuotojams, jų nepakeis Pasaulio ekonomikos forumo kasmetinėje Ateities darbo rinkos ataskaitoje, kurios 2025 m. leidime analizuojama Lietuvos situacija, teigiama, kad iki 2030 m. šalies darbo rinką lems keli veiksniai. Tai – kylantis gyvenimo lygis, senstanti visuomenė ir mažėjanti gyventojų…
LG pristato naujausią 2025 m. televizorių ir monitorių liniją – inovatyviausi sprendimai jau netrukus pasieks ir Baltijos šalis
Specialiame renginyje, kuriame dalyvavo technologijų pramonės partneriai, „LG Electronics“ (LG) pristatė naujausią 2025 m. televizorių ir monitorių modelių liniją. Naujuosius modelius su belaidžio ryšio technologija ir dirbtinio intelekto valdomomis individualizavimo funkcijomis, pasižyminčius aukščiausio lygio vaizdo kokybe, netrukus bus galima rasti parduotuvėse visose Baltijos šalyse. OLED ir QNED evoliucija, dirbtinis intelektas ir belaidė ateitis Jau dvyliktus metus iš eilės LG išlieka pasaulinė OLED televizorių rinkos lyderė, o naujoji 2025 m. „OLED evo“ serija tik dar labiau sustiprina šią poziciją. Ypač išsiskiria G5 ir M5 modeliai, kuriose dera kvapą gniaužiantis ryškumas, ištobulinta vaizdo kokybė ir naujausios dirbtinio intelekto valdomos personalizacijos funkcijos. „OLED evo“ G5 serija sukurta kaip minimalizmo ir technologijų elegancijos pavyzdys. Šie…
Lietuvoje bus testuojama veidų atpažinimo sistema: pirkėjų amžių tikrins dirbtinis intelektas
Lietuvoje artėjama prie svarbaus pokyčio – jau rudenį kai kuriose parduotuvėse pasirodys pirmosios automatinės amžiaus atpažinimo sistemos. Jų veikimo principas paremtas DI veidų analize, tad įsigyti prekes, kurioms reikia, kad darbuotojas patikrintų amžių, bus galima greičiau. Povilas Kepalavičius, išmanių technologinių sprendimų įmonės „StrongPoint“ Savitarnos produkto direktorius, teigia, kad šalyje šis sprendimas kol kas veiks kaip pilotinis projektas. Amžių nustatys kamera „Testinės automatinės veido atpažinimo sistemos pradės veikti jau šį rudenį. Tai reiškia, kad laikui bėgant jos supaprastins apsipirkimą savitarnos kasose ir leis padidinti apsipirkimo greitį. Parduotuvių darbuotojai galės daugiau dėmesio skirti klientų aptarnavimui savitarnos kasose, o tai pagerins apsipirkimo patirtį visiems. Juk trumpesnės eilės ir greitesnis apsipirkimas – visų mūsų…
Dirbtinis intelektas, elektrifikavimas ir tvarumas buitinėje elektronikoje
Sparčiai kintančiame šių dienų pasaulyje naujosios technologijos keičia pramonę ir daro įtaką mūsų kasdieniam gyvenimui. Dirbtinis intelektas (DI), elektrifikavimas ir tvarumas lemia buitinės elektronikos ateitį, todėl kuriami išmanesni, ekologiškesni ir energiją taupantys gaminiai. Šie patobulinimai iš naujo apibrėžia patogumo sąvoką ir atveria kelią ateičiai, kurioje bus daugiau tvarumo ir junglumo. Kokios yra tendencijos ir jų poveikis vartotojams bei pramonei? Pasakoja „LG Electronics“ ekspertas Kiril Miliajev. DI: išmaniojo gyvenimo pamatas Dirbtinis intelektas tampa esmine šiuolaikinių technologijų savybe, jis mokosi iš naudotojų elgsenos ir prisitaiko prie jų pageidavimų. Jo valdomos funkcijos sukuria asmeninę naudotojo patirtį, automatizuoja užduotis ir skatina efektyvumą. LG „atidus intelektas“ yra dar vienas žingsnis į priekį. Naujai apibrėžtas dirbtinis…