Seimo nario Lauryno Kasčiūno pranešimas: „Keturi žingsniai užtikrinant Lietuvos technologinę nepriklausomybę nuo nepatikimų gamintojų“

2020 m. birželio 10 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Laurynas Kasčiūnas šiandien spaudos konferencijos metu pristatė nacionalinio saugumo rizikas, susijusias su nepatikimų informacinių ir komunikacijos technologijų įrangos naudojimu valstybės saugumui jautriuose sektoriuose bei 5G saugumo iššūkius. Spaudos konferencijos metu Seimo narys pabrėžė, kad privaloma suformuluoti naują strateginį tikslą – per […]

Nešiojami ekranai televizijai suteikia antrą kvėpavimą

TV turiniui persikėlus į mobiliuosius ekranus, žmonėms tai atveria daugiau galimybių ir patogumo, tačiau jų įpročiai dėl to nesikeičia. Kaip ir įprasto televizoriaus ekrane, taip ir telefone, planšetėje ar kompiuteryje lietuviai labiausiai mėgsta žiūrėti populiariausius lietuviškus TV kanalus, pomėgiai išlieka panašūs ir užsakant papildomas paslaugas, rodo „Telia Play“ duomenys. „Telia Play“ žiūrovai nedaug kuo skiriasi […]

Lietuvoje patvirtintos 5G ryšio plėtros gairės 2020–2025 m.

Šiandien Vyriausybė patvirtino Susisiekimo ministerijos inicijuotas Lietuvos Respublikos penktosios kartos judriojo ryšio (5G) plėtros 2020–2025 m. gaires. Jų tikslas – užtikrinti laipsnišką ir kontroliuojamą 5G ryšio plėtrą, sudarant efektyvią teisinę bei investicinę aplinką Lietuvoje. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič teigimu, Lietuva siekia įgyvendinti Europos Komisijos sprendimus dėl šios technologijos plėtros, tačiau kartu siekia užtikrinti, kad šio […]

Slapukų sienos pažeidžia BDAR ir yra neteisėtos

Parengė Raminta Bučiūtė, advokatų kontoros „Glimstedt“ teisininkė Naršant internete daugeliui vartotojų tenka susidurti su reikalavimu pateikti sutikimus dėl slapukų (angl. cookies), o to nepadarius negalima matyti tinklapyje skelbiamos informacijos. Tai yra vadinamosios slapukų sienos (angl. cookie walls), kurios blokuoja interneto svetainės turinį. Norint jį pamatyti, reikia sutikti su visų slapukų naudojimu. Daugelį vartotojų tokie slapukų […]

48 metai vaizdo žaidimų – nuo trijų pikselių iki virtualios realybės

Visame pasaulyje kompiuterinius žaidimus žaidžia per 2,5 milijardo žmonių. Vieniems tai pramoga, poilsis, kitiems – sportas, darbas, ar tiesiog būdas ištverti karantiną. Bet ar praleistumėte valandų valandas, o gal paras, prie ekrano, jei visas žaidimas vyktų su trimis didžiuliais pikseliais? Būtent tai siūlė „Magnavox Odyssey“ – pirmoji pasaulyje žaidimų konsolė, kuriai sekmadienį sukanka 48 metai. […]