Įvairenybės,  Verslas

Išaugusi kalėdinių eglučių paklausa diktuoja prekybininkų kainas Tikimybė lietuvaičiams pritrūkti eglučių šiais metais – 70 procentų

Iki artėjančių švenčių likus savaitei, šventinių eglučių paklausa ženkliai išaugo. Eglučių ūkius prižiūrintys ūkininkai prognozuoja, jog tikimybė lietuvaičiams pritrūkti eglučių šiais metais yra 70 procentų. Dėl pabrangusio kuro bei nepalankių oro sąlygų, kas sąlygoja didesnius kaštus, Lietuvoje realizuoti šventinius medelius neapsimoka, mat eksporto šalyse mokama net 10 kartų daugiau.

Tuo tarpu, gerai pasiruošę mažmeninės prekybos atstovai kalėdinės prekybos bumui teigia, jog eglučių nepritrūks. Su patikimais partneriais ilgalaikes sutartis sudarę prekybininkai, garantuoja, kad gyva eglute galės džiaugtis kiekviena šeima.

„Džiaugiamės, kad mūsų klientai artėjant šventėms galės įsigyti eglutes be jokiu kliūčių. Sukaupę didelę patirtį mažmeninės prekybos rinkoje, artėjančiom šventėm ilgai ir kruopščiai ruošėmės patenkinti klientų poreikius, todėl šiais metais atidarydami jau 4-ąją internetinę parduotuvę „PrekesNamams.lt“, pasiūlėme populiariausių eglučių asortimentą optimaliausiomis kainomis. Artimiausiu metu, naująją parduotuvę pasieks daugiau gyventojų namams būtinų prekių: kokybiškų indų, valymo priemonių, patalynė ir t.t.“, – sako mažmeninės prekybos bendrovės „MVA Market“ direktorius Vidmantas Smilgius.

Elektroninė prekyba pasaulyje įsitvirtino, Lietuvoje – įgauna pagreitį

Praėjusiais metais žiemos periodu Lietuvoje, elektroniniu būdu pirko 29 proc. interneto vartotojų arba 5 procentiniais punktais daugiau nei 2008 m. tuo pačiu laikotarpiu.

„Kaip rodo statistika, elektroninė prekyba pasaulyje įsitvirtino kaip patikimas ir patogus prekybos būdas – statistinė šeima internetu vidutiniškai perka 3 kartus per savaitę. Kadangi elektroninė prekyba išsiskiria patogumu, žmonės patenkinti, kad gali ramiai apžiūrėti ir palyginti prekes, pirkiniai pristatomi iki durų, apsipirkti galima bet kuriuo metu, o įsigyjant prekes nereikia gaišti laiko eilėse. Lietuva – ne išimtis, elektroninė prekyba įgauna pagreitį. Mūsų gerbiami klientai dažnai pabrėžia, jog renkantis kalėdinę eglutę prekybos centruose ar kitose vietose, iškyla begalė nepatogumų: asortimentas apribotas, parsivežti medelį nepatogu ir sudėtinga, tuo tarpu, pirkti internetu – paprasta, patogu ir malonu“, – pažymi V. Smilgius.

Statistikos departamento duomenimis 2010 m. pirmąjį ketvirtį prekes ir paslaugas asmeniniams tikslams Lietuvoje internetu pirko ar užsakė 7 proc. gyventojų, kai 2009 m. tą patį laikotarpį – 6 proc., arba 10 proc. asmenų, kurie naudojosi internetu. Per paskutinius 12 mėnesių prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė kas 6-tas interneto vartotojas.

„Drabužius, avalynę, sporto prekes internetu pirko 29 proc., knygas, žurnalus, laikraščius, mokymo medžiagą bei turistines keliones, apgyvendinimo paslaugas atostogoms – 23 proc. interneto vartotojų“, – pažymėjo „MVA Market“ direktorius.

Parašykite komentarą