Naujų eksporto galimybių ieškanti didžiausia Lietuvoje alkoholio gamybos įmonių grupė „Alita“ šiemet jau pristatė savo produkciją tarptautinėse gėrimų ir maisto parodose Rusijoje ir Vokietijoje, o artimiausiu metu planuoja dalyvauti parodose Olandijoje bei Prancūzijoje.
„Pristatę savo produkciją užsienio rinkoms planuojame plėsti prekybą į kitas šalis. Ypač aktualios ES šalių ir JAV rinkos. Šiuo metu jau esame užmezgę kontaktų su dešimtimis platintojų užsienyje, su daugeliu iš jų vedamos derybos“, – teigia rinkodaros ir pardavimų direktorius Martynas Grigalavičius.
Parodose pristatyti putojantys vynai ir brendis su „Alita“ prekės ženklu, stiprus alkoholinis grūdų gėrimas „Samanė“, alkoholiniai kokteiliai MIX ir keturių pavadinimų degtinės: „Premium Gera“, „Ledo“, „Boom“ ir „Karaliaus Mindaugo“.
Pasak M. Grigalavičiaus, ypač didelis užsienio prekybininkų susidomėjimas buvo išskirtiniu „Alita“ produktu – putojančia degtine „Boom“. „Mūsų žiniomis, tik trys gamintojai pasaulyje, neskaitant „Alitos“, gamina į degtinę „Boom“ panašų alkoholinį gėrimą. Rytų Europoje putojanti degtinė neturi analogų, todėl parodose sulaukė didelio susidomėjimo. Šis produktas turi didelį potencialą eksportui, nes yra išskirtinis ir naujoviškas“, – sako M. Grigalavičius.
Kitas „Alita“ produktas – „Karaliaus Mindaugo“ degtinė – gavo apdovanojimą didžiausioje maisto ir gėrimų parodoje „Prodexpo 2010“, vykusioje Maskvoje, kur savo produktus pristatė gamintojai iš 28 šalių. „Alita“ taip pat dalyvavo Duseldorfe vykusioje vienoje didžiausių pasaulyje specializuotoje vynų ir kitų gėrimų mugėje „ProWine 2010“, šiemet pritraukusioje per 36 tūkst. lankytojų.
Įmonių grupės „Alita“ produktų pristatymams užsienyje Europos regioninės plėtros fondas suteikė paramą pagal priemonę „Naujos galimybės“, kurios tikslas – skatinti įmones aktyviau ieškoti užsienio partnerių ir didinti pardavimą užsienio rinkose.
„Alita“ šiuo metu produkciją eksportuoja į Lenkiją, Latviją, Estiją, Didžiąją Britaniją ir Vokietiją.