Ilgajam gegužės savaitgaliui lietuviai suskubo ruoštis iš anksto – pajūrio viešbučių savininkų teigimu, kai kuriuose viešbučiuose laisvų kambarių neliko.
„Ilgųjų savaitgalių metu Palanga tampa vis populiaresnė, – sako vieno didžiausių Lietuvoje poilsio namų komplekso „Baltija” rinkodaros ir pardavimų vadovė Aušra Stankevičienė. – Gegužės švenčių metu kambarius „Žilvino” viešbutyje klientai užsisakė prieš gerą mėnesį. Galima sakyti, kad laisvų vietų praktiškai nėra”.
Užsakymai artėjančiam vasaros sezonui viešbutyje „Žilvinas” pradėti dar sausį ir šiuo metu rezervuota jau per 30 proc. kambarių.
„Žmonės planuoja savo atostogų laiką, tačiau atidarius SPA centrą, orientuotą į vidutines ir žemesnes pajamas gaunančiuosius, užsakymų skaičius ženkliai išaugo. Žmonės vienu šūviu nori nušauti du zuikius – pasimėgauti procedūromis ir pabūti prie jūros.”, – įsitikinusi A.Stankevičienė.
SPA ir grožio centre ilgajam savaitgaliui taikoma 30 proc. nuolaida, todėl dabar jau užsakyta kiek daugiau nei trečdalis vietų.
Jos teigimu, užsakymų sulaukiama ne tik iš pavienių klientų – kambarius jau rezervavo Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė, Šachmatų federacija, svečiai iš Lenkijos, Čekijos, Vokietijos, Rusijos, kaimyninių Baltijos valstybių.
Tokį pagyvėjimą galima buvo prognozuoti, nes „Baltija” atnaujino savo objektus – modernizavo Jaunimo nakvynės namus, įkūrė SPA ir grožio centrą, nuolat plečia Reabilitacijos centro įrangą ir paslaugas.
Dėl inovacijų „Baltijos” pajamos šiemet turėtų padidėti 300 tūkst. litų, juo labiau, kad numatyta svečių pritraukti dalyvaujant turizmo parodose ir verslo misijose Lietuvoje, Latvijoje, Rusijoje ir Lenkijoje.
Pernai bendros komplekso „Baltija” pajamos, palyginti su 2006 metais, didėjo 1,17 mln. litų (beveik 20 proc.) ir siekė 7,58 mln. litų. Praėjusių metų pelnas – 318 tūkst. litų.
2006 ir 2007 metais bendras „Baltijos” viešbučių užimtumas siekė atitinkamai 46,1 proc. ir 46,8 proc. (Lietuvoje bendras viešbučių užimtumas sudaro apie 32 procentus). Daugiausia lankytojų pritraukė Reabilitacijos centras – jo užimtumas pernai siekė 85 procentus.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Lina Železauskaitė
Ryšių su visuomene agentūra „Avenire”