Transportas

„Dacia” pristato kompaktišką hetčbeką „Sandero”

2008 m. kovo 5 d. Toliau plėsdama automobilių gamą, „Dacia” pristato naują penkių durų hetčbeką „Sandero”, kuris papildys gamintojo gamą šiuo metu sudarančius „Logan” sedaną, „Logan MCV” universalą, „Logan Van” bei „Logan Pick-up” lengvuosius komercinius automobilius. „Sandero” bus gaminamas Rumunijoje ir pasižymės visais „Dacia” būdingais privalumais: erdviu salonu, dideliu pakeliamu svoriu ir patvaria konstrukcija. Automobiliui bus suteikiama 3 metų arba 100 000 km ridos garantija.

Prekyba „Dacia Sandero” automobiliais Europoje prasidės 2008 m. birželio mėn.

Visiškai naujo dizaino „Dacia Sandero” pasižymi modernia išvaizda, kuri derina dinamiškumą ir patvarumą. Priekyje dominuoja ekspresyvūs priekiniai žibintai. Priekinės grotelės ir bamperis harmoningai susilieja su automobilio korpusu. Galinės dalies išvaizda pabrėžia automobilio erdvumą ir patikimai sukonstruoto automobilio savybes.

Naujasis automobilis yra 4,02 m ilgio, 1,75 m pločio ir 2,59 m ratų bazės. Ant automobilio galinės sėdynės patogiai gali susėsti 3 suaugę asmenys, kadangi konstruktoriai sugebėjo sudaryti 1425 mm aukščio erdvę su 878 mm erdvės galvai ir 145 mm erdvės keliams. Be to, į šias vietas yra patogus įsėsti dėl 67° kampu atsidarančių galinių durelių.

Kuriant interjerą, ypatingas dėmesys buvo skirtas ergonomiškumui ir paprastumui, ypatingai vairuotojo vietoje. „Sandero” bus siūlomas trijų skirtingų vidaus apdailos versijų, kurios pabrėš interjero modernumą.

Automobilio bagažinės erdvė – 320 litrų. Ją galima padidinti iki 1200 litrų sulankstant galinės sėdynės atlošą, kuris sukurtas moduliniu pagrindu ir gali būti nulenktas 60/40 santykiu.

Kaip ir kiti „Dacia” automobiliai, „Sandero” sukurtas B0 platformos pagrindu. Ji buvo specialiai modifikuota ir pritaikyta naujajam hetčbekui padidinant vairavimo tikslumą bei posūkių įveikimo stabilumą. Kaip ir kiti „Dacia” automobiliai, „Sandero” pasižymi didele prošvaisa (155 mm) bei sustiprintu dugnu, todėl gali būti naudojamas net prastuose keliuose.

„Sandero” pirkėjai galės rinktis iš 2 benzininių (1.4 l 75 AG ir 1.6 l 90 AG) ir 2 dyzelinių variklių (1.5 dCi 70 AG ir 1.5 dCi 85 AG), kurie gerai užsirekomendavo įvairiuose „Renault” modeliuose ir nemaža dalimi sąlygojo „Dacia” sėkmę. Ypatingai daug dėmesio susilaukia 1,5 l dCi dyzelinis variklis, kuris yra vienas ekonomiškiausių savo klasėje.

Saugumo srityje „Sandero” kūrėjai pasinaudojo „Renault” grupės patirtimi. Daug dėmesio buvo skirta stabdžių sistemai, kad automobilis atitiktų Europos pirkėjų lūkesčius B segmento automobiliui. „Sandero” gali būti įsigijimas su paskutinės kartos „Bosch 8.1” ABS sistema, kuri turi integruotas EBD (Electronic Brakeforce Distribution) ir, pirmą kartą tarp „Dacia” modelių, EBA (Emergency Brake Assist) funkcijas.

Pasyvaus saugumo srityje „Sandero” pasižymi daugybe ypatybių, tarp kurių yra specialių medžiagų, mažinančių kabinos deformaciją priešpriešinio susidūrimo atveju, panaudojimas. Iš magnio pagamintas vairo rėmas ir judanti vairo kolonėlė išskaido kinetinę energiją avarijos metu, o iš polipropileno gaminamas priekinis skydelis sumažina kelių traumos riziką. „Sandero” gaminamas su 3 taškų saugos diržais ir iki 4 oro pagalvių.

Dauguma „Sandero” modifikacijų bus siūlomos su vairo stiprintuvu, reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdyne ir reguliuojamo aukščio vairo kolonėle. Siekiant išlaikyti labai patrauklią automobilio kainą, pigiausia versija bus siūloma be vairo stiprintuvo, tačiau vairo sukimas buvo palengvintas, lyginant su „Clio II” ir ankstesniais „Dacia” modeliais.

„Sandero” yra penktasis „Dacia” modelis ir Europos, Šiaurės Afrikos ir Turkijos rinkose bus pradėtas pardavinėti palaipsniui nuo 2008 m. birželio mėn. „Renault” ženklu pažymėti „Sandero” modeliai nuo 2008 m. sausio mėn. jau parduodami Brazilijoje ir Argentinoje. 2009 m. automobilis pasieks Pietų Afrikos Respubliką.

Tikimasi, kad 2008 m. pradėjus „Sandero” pardavimus, „Dacia” gamykloje iš viso bus pagaminama 60 automobilių per valandą. „Sandero” teks apie pusę visų gamybos pajėgumų. Tam papildomai į Pitesti gamyklą Rumunijoje buvo investuota 100 mln. eurų.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Rasita Valkiūnaitė
UAB „Prime Partner”

Parašykite komentarą