Nuo rugsėjo 2 dienos prekybos centro Galleria Riga parduotuvių sąrašą papildė ką tik atidaryta pirmoji Baltijos šalyse COS (Collection of Style) parduotuvė. Visame pasaulyje populiaraus drabužių prekės ženklo Mango naujos koncepcijos parduotuvė po rekonstrukcijos atidaryta kitose, didesnėse patalpose. Lapkričio mėnesį prekybos centre bus atidaryta H&M parduotuvė ir kelios naujos laisvalaikio zonos. Galleria Riga taps viena pagrindinių pirkėjų traukos vietų Latvijos sostinėje.
Per artimiausius tris mėnesius Galleria Riga mažmeninės prekybos erdvė padidės 6 000 m2. 5 aukšte duris atvers naujas miesto flagmano MyFitness sporto klubas su modernia įranga ir aukštos kvalifikacijos personalu, kviečiantis lankytojus rinktis sveiką gyvenimo būdą. Gurmanai laukiami Galleria Riga 7 aukšte, čia bus atidarytas naujas Asia Today restoranas.
„Aktyviai dirbame įgyvendindami naująją savo strategiją tapti didžiausia Latvijoje butikų galerija, skirta madai, maistui ir bendravimui, todėl labai džiaugiamės atidarydami pirmąją COS parduotuvę Baltijos šalyse, iš naujo atidarydami dvigubai didesnę Mango“, sako Galleria Riga turto valdytojas ir The Retail Headquarters (THERHQ) generalinis direktorius Håkan Pehrsson.
Prekybos centras Galleria Riga – pats naujausias Rygos prekybos centras – priklauso grupei investuotojų iš Danijos, jame yra 85 parduotuvės. Galerija atidaryta 2010 m. Tērbatas gatvės rajone. Čia gausu elegantiškų garsių prekės ženklų parduotuvių, daug galimybių praleisti laisvalaikį ir apsipirkti pačiame miesto centre. Nuo pat atidarymo Galleria Riga išpopuliarėjo tarp vietos gyventojų, verslininkų, biurų darbuotojų ir turistų, nes gali pasiūlyti unikalią nuomininkų įvairovę. Bendras jos plotas – daugiau nei 24 000 m2. Be to, šiame prekybos centre yra daugiausiai stogo terasoje veikiančių restoranų visose Baltijos šalyse, iš kurių, įsikūrusių 8 aukšte, lankytojams atsiveria miesto panorama. Nuomos sandoriuose Galleria Riga prekybos centrą atstovauja bendrovės The Retail Headquarters (THERHQ) ir SIA CBRE.