Didžiausia Lietuvos kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ praneša apie pokyčius vadovų komandoje. Nuo šiol rinkodaros skyriui vadovaus Julija Sosunova – ilgametę patirtį tarptautinių prekių ženklų ir e. komercijos plėtojimo srityje turinti ekspertė. Iki šiol J. Sosunova ėjo elektroninės parduotuvės „BARBORA“ rinkodaros ir pardavimų vadovės pareigas bei vadovavo „Birštono mineraliniai vandenys“ grupės prekės ženklams.
J. Sosunova pakeitė rinkodaros skyriui vadovavusią Laurą Grumčiuvienę.Naujoji „BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė turi daugiau nei dešimties metų patirtį FMCG, e. komercijos, verslo plėtros ir pelningumo didinimo projektuose – vadovavo rinkodarai, pardavimams, naujų paslaugų kūrimui ir efektyvumo iniciatyvoms tokiems prekės ženklams kaip „BARBORA“, „Akvilė“, „Vytautas“ bei „Birutė“.
„Prisijungiu prie „BIOK laboratorijos” su labai aiškiu tikslu – sukurti integruotą rinkodaros strategiją, kuri įgalins įmonę augti sparčiau nei rinka ir didinti vertę tiek vartotojams, tiek akcininkams. Matau didžiulį „BIOK laboratorijos“ potencialą vietinėje ir ypač eksporto rinkose. Mano prioritetas – sustiprinti prekių ženklų konkurencingumą, auginti e. komercijos dalį ir kurti tvarią pelningumo augimo trajektoriją“, – sako Julija Sosunova.
Anot „BIOK laboratorijos“ vadovės Ievos Bieliūnaitės-Jankauskienės, J. Sosunovos patirtis dirbant su sparčiai augančiais prekių ženklais bei gebėjimas derinti kūrybišką komunikaciją su verslo rezultatais yra tai, ko reikia įmonei žengiant į sekantį augimo etapą.
„Mūsų tikslas – ne tik išlaikyti lyderystę regione, bet ir didinti eksporto apimtis bei inovacijų tempą. Tikiu, kad Julijos strateginis mąstymas ir gebėjimas suburti stiprią komandą leis mums šį potencialą realizuoti ir ambicingus planus paversti realiais rezultatais“, – teigia I. Bieliūnaitė-Jankauskienė.
„BIOK laboratorija“ kosmetikos srityje dirba daugiau nei 30 metų kurdama ir gamindama natūralius bei ekologiškus produktus, praturtintus augalinės kilmės, žolelių, biotechnologiniais ir sintetiniais aktyviais ingredientais. 2024 m. duomenimis, „BIOK laboratorijos“ pajamos siekė 10,7 mln. eurų. Įmonėje šiuo metu dirba 58 darbuotojai, o valdomi prekės ženklai („Ecodenta“, „Kilig“, „Margarita“, „Rasa“ ir kt.) yra žinomi tiek Lietuvos, tiek tarptautinėje rinkoje.


