Įvairenybės

Augančiai rinkai „Michelin” pristato naujas energiją taupančias padangas

„Michelin” paskelbė apie padangų rinkos augimą Baltijos šalyse. 2007 m. lengvųjų automobilių bei sunkvežimių ir visureigių padangų pardavimai išaugo 10 proc. Labiausiai augo visureigių padangų segmentas (48 proc.), o antras pagal dydį augimas (37 proc.) buvo užfiksuotas padangų su didžiausiu greičio indeksu (WYZ) segmente. Lengvųjų sunkvežimių padangų rinka išaugo 9 proc. Šie skaičiai rodo, kad Baltijos šalių padangų rinka labiausiai plečiasi brangiausių ir prestižiškiausių visureigių bei itin geromis eksploatacinėmis savybėmis pasižyminčių automobilių padangų segmente.

Reaguodami į šią tendenciją, 2007 m. pristatėme naujas visureigių ir sportinių automobilių padangas – „Michelin Latitude Tour HP”, „Michelin Latitude Sport” ir „Michelin Pilot Sport Cup+”. 2008 m. išleidžiame naujas energiją taupančias padangas „Michelin Energy Saver” lengviesiems automobiliams ir padangas ” Michelin Agilis” lengviesiems sunkvežimiams, sakė Arnas Stasevičius, „Michelin” pardavimų vadovas Baltijos šalims.

Naujoji „Michelin Energy Saver” yra ketvirta šios įmonės „ekologiškų” padangų karta. „Michelin Energy Saver” asortimente panaudota technologija sumažina pasipriešinimą riedėjimui beveik 20 proc., todėl sumažėja automobiliui varyti reikalingos energijos kiekis. Sutaupydama apie 0,2 litro degalų 100-ui km, ši padanga sumažina CO2 išmetimus 4-iais g vienam kilometrui ir pilno degalų bako kainą beveik 2 eurais. „TÜV SÜD Automotive” atliekant bandymus šlapiame kelyje, automobilio su „Michelin Energy Saver” stabdymo kelias buvo trumpesnis už vidutinį didžiausių konkurentų padangų stabdymo kelią. Be to, su trijų populiariausių dydžių „Michelin Energy Saver” galima nuvažiuoti 40 proc. ilgesnį kelią negu su kitų pirmaujančių gamintojų padangomis.

Lengviesiems sunkvežimiams skirta „Michelin Agilis” sumažina degalų sąnaudas 0,2 litro 100-ui km, lyginant su ankstesnės kartos „Michelin” padanga – tai reiškia, kad, nuvažiavęs 85 000 km (vidutinis „Michelin Agilis” eksploatavimo atstumas), vartotojas bus sutaupęs sumą, lygią vienos iš keturių sunkvežimio padangų kainai. Naujoji padanga sumažina CO2 išmetimų kiekį 4-iais gramais vienam kilometrui. Tai yra svarbus veiksnys autofurgonų gamintojams, kurie turi įgyvendinti Europos Komisijos nustatytus išmetimų ribinius kiekius (175 gramai CO2 vienam kilometrui iki 2012 m.). Lyginant su ankstesnės kartos padangomis, „Michelin Agilis” taip pat pailgina bendrą ridą 20 proc. Tai reiškia, kad su naujosiomis padangomis galima važinėti maždaug šešiais mėnesiais ilgiau negu su senesnės kartos padangomis.

Apie „MICHELIN”

„Michelin” yra pasaulinės padangų pramonės lyderė. Grupė gamina, parduoda ir reklamuoja savo paslaugas bei produktus mobilumo srityje – tai padangos orlaiviams, automobiliams, dviračiams, statybos ir žemės ūkio mašinoms, sunkvežimiams, motociklams bei erdvėlaiviams, taip pat vadovai, žemėlapiai, atlasai ir interneto paslaugos (svetainė „viamichelin.com”). „MICHELIN’” per metus pagamina 180 milijonų padangų ir išleidžia 22 milijonus žemėlapių bei vadovų. Koncerno būstinė yra Klermon-Ferane Prancūzijoje, prekybos tinklas apima 170 šalių. Grupėje yra daugiau kaip 116 000 darbuotojų, įskaitant keturis tūkstančius užsiimančiųjų tyrimais. Įmonė turi 68 gamyklų 19-oje šalių visame pasaulyje.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Daugiau informacijos:
Arnas Stasevičius, „Michelin“ pardavimų vadovas Baltijos šalyse

Parašykite komentarą