Verslas

„airBaltic” pardavinės skrydžius į kosmosą

Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic” atidaro „Baltic Miles” internetinę parduotuvę, kurioje bus galima įsigyti visko – nuo muilo iki kosminių skrydžių ar pasivažinėjimo „Formulės-1” bolidu.

Parduotuvėje už norimas prekes ar paslaugas bus galima atsiskaityti oro bendrovės lojalumo programos „Baltic Miles” taškais. Pasak „airBaltic” viceprezidento ir atstovybės Lietuvoje generalinio direktoriaus Tado Vizgirdos, lojalumo programos nariai galės įsigyti tiek kasdienio vartojimo prekių, tiek pramogų ar išskirtinių prekės ženklų produkcijos, taip pat paaukoti labdarai.

„Taip pat parduotuvėje bus siūlomas pasivažinėjimas „Formulės 1″ bolidu, James Bond turas ir netgi bilietai netrukus įvyksiantiems skrydžiams erdvėlaiviu”, – pažymėjo T. Vizgirda.

„airBaltic” parduotuvė pasiekiama adresu www.balticmiles.com. Pirmąją visose trijose Baltijos šalyse lojalumo programą „Baltic Miles” oro bendrovė kartu su savo partneriais – pirmaujančiomis bendrovėmis iš bankininkystės, telekomunikacijų, viešbučių, kelionių, transporto ir pramogų sričių – pristatė praėjusių metų spalį. Į šią programą žadama įtraukti vis daugiau partnerių.

„airBaltic” šiuo metu siūlo daugiau kaip 100 skrydžių krypčių į Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestus.

airBaltic nuotraukos: http://www.airbaltic.com/public/downloads.html

airBaltic Facebooke: http://www.facebook.com/airBaltic

Parašykite komentarą