IT naujienos

„Tele2” siūlo naują būdą papildyti mokėjimo kortelės PILDYK sąskaitą

Vilnius, rugpjūčio 1 d. Išankstinio apmokėjimo paslaugos PILDYK vartotojai nuo šiol gali jaustis ramesni dėl savo sąskaitų likučių. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” pradeda teikti naują paslaugą „PILDYK sąskaitos papildymas”, kuri pagal sąskaitas mokantiems vartotojams leidžia telefonu pervesti pinigų į PILDYK vartotojo sąskaitą.

„Vartotojui nebereikės ieškoti, kur įsigyti sąskaitos papildymą – tai ypač aktualu vakarais ir savaitgaliais, kai daugelis prekybos vietų nebedirba, arba užmiestyje, kur jų tinklas gerokai retesnis. Dėl besibaigiančios sąskaitos nebereikės jaudintis ir į užsienį išvykusiems klientams: pakaks susitarti su tėvais, draugais ar artimaisiais, sudariusiais sutartį su „Tele2″, ir paprašyti papildyti sąskaitą telefonu”, – teigė Mindaugas Kežionis, „Tele2” Produktų vadovas.

Be to, naujoji paslauga ypač pravers tėvams, kurių vaikai naudojasi išankstinio apmokėjimo paslauga PILDYK. „Tėvai galės efektyviau kontroliuoti vaikų išlaidas. Jie bet kada žinos, kiek vaikai prašneka telefonu, be to, bus tikri, kad pokalbiams skirtų pinigų vaikai neišleidžia kitiems tikslams”, – nurodė M.Kežionis.

Skirtingai nuo panašių paslaugų rinkoje, „Pildyk” sąskaitos papildymas” leidžia vartotojams pasinaudoti tokiais pat privalumais, kaip ir papildžius sąskaitą tradiciniais būdais. Papildžius sąskaitą automatiškai pratęsiamas jos ir numerio galiojimo laikas, aktyvuojama premija už skambučius iš kitų tinklų, be to, vartotojai gali pasinaudoti šiuo metu galiojančia akcija ir 30 dienų po sąskaitos papildymo „Tele2” tinkle nemokamai siųsti iki 200 trumpųjų SMS žinučių per parą.

Rudenį naująją paslaugą planuojama dar labiau išplėsti – jos privalumais galės naudotis verslo klientai ir „Tele2” savitarnos svetainės „Mano Tele2” vartotojai.

Pasinaudoti paslauga itin paprasta. Pirmiausia reikia įtraukti PILDYK vartotojo sąskaitą į pildomų numerių sąrašą siunčiant trumpąją SMS žinutę numeriu 1559. Žinutėje pakanka įrašyti raidę P ir paskutinius aštuonis PILDYK vartotojo telefono numerio skaičius.

Vėliau, norint papildyti PILDYK vartotojo sąskaitą, tereikia tuo pačiu trumpuoju numeriu išsiųsti trumpąją SMS žinutę su įrašyta papildymo suma litais (pvz., 5 arba 10) ir vartotojo numeriu. Vartotojo sąskaita per per keletą minučių bus papildyta nurodyta suma.

„Tele2” pasirūpino ir vartotojų apsauga nuo galimo piktnaudžiavimo naująja paslauga. Pinigus į PILDYK sąskaitą galima pervesti tik kartą per dieną, maksimali papildymo suma per dieną yra 10, o per mėnesį – 40 litų.

Be to, vartotojai gali bet kada gauti informaciją apie papildymus, atliktus iš jų sąskaitos kredito. Išsiuntę trumpąją SMS žinutę su tekstu TRA numeriu 1559, jie gaus atsakymą su paskutinių papildymų gavėjų numeriais, sumomis ir pildymo datomis. Tuo pačiu numeriu išsiuntę žinutę su tekstu S, vartotojai gaus informaciją apie pildomų numerių sąrašą. Visų siunčiamų žinučių kaina – po 0,15 Lt.

Šiuo metu „Tele2” paslaugomis naudojasi apie 1,863 mln. vartotojų, apie 1,37 mln. iš jų renkasi išankstinio apmokėjimo paslaugą PILDYK. Tai populiariausia tokio pobūdžio paslauga Lietuvoje: Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, šių metų kovo pabaigoje PILDYK naudojosi 42,1 proc. visų išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Andrius Baranauskas
Viešųjų ryšių vadovas, „Tele2“

Parašykite komentarą