Su „Vilandros” platinamu pieno mišiniu jau užaugo 39 tūkst. kūdikių, smaližiai sukramtė 440 tonų saldainių guminukų, įsimylėjėliams parduota 11 mln. prezervatyvų, o savo buityje šios kompanijos atvežtą šluotą ar šepetį yra naudojęs vidutiniškai kas antras Lietuvos žmogus, iš viso 1,8 mln.
Šiuos duomenis „Vilandra” paskelbė suskaičiavusi savo atstovaujamų pieno mišinukų „Similac” pardavimus per 15 m., nuo pat įmonės veiklos pradžios, bei guminukų „Haribo”, valymo priemonių „Vileda” ir prezervatyvų „Durex” parduotus kiekius nuo jų pasirodymo rinkoje.
Kompanija, 1993 m. veiklą pradėjusi nuo kūdikiams skirtų produktų, per tą laiką pardavė 6,5 mln. litrų pieno mišinio „Similac” bei 67,2 mln. vnt. ekologiškų sauskelnių „Bambo” ir „Bambolina”. Tokio kiekio pieno mišinio užtenka metus išmaitinti 39 tūkst. kūdikių arba Mažeikių dydžio miestą, o sauskelnėmis aprūpinti 13 tūkst. vaikų.
„Šie palyginimai nėra vien tik įspūdinga statistika. Nuolat kylantys pardavimų rezultatai liudija, jog veiklos pradžioje pasirinkta strategija – rinkai tiekti pasaulyje pripažintų prekinių ženklų produktus ir plėtoti ilgalaikius santykius su prekybos partneriais – pasiteisino su kaupu. Per 15 m. užsiauginome lojalių klientų kartą, kuri nedvejodama renkasi kokybę ir patikimumą”, – sako UAB „Vilandra” valdybos pirmininkas Andrius Samaitis.
„Vilandra”, nuo pat veiklos pradžios pasirinkusi atstovauti tik populiariems Vakarų Europoje prekiniams ženklams, sparčiai plėtė jų portfelį. Į rinką įvesta pasaulyje jau patikrinta „Johnson&,Johnson” , „Vileda”, „Scholl”, „Haribo”, „Maoam”, „Fisherman’s Friend”, „Lindt”, „Durex”, „Tigex”, Wilkinson Sword” ir kt. produkcija.
„Pastebime, kad kaina šiais laikais nėra pagrindinis kriterijus, renkantis prekę, ypač jeigu kalbame apie saldumynus ar higienos produktus. Pirmenybė teikiama patikimam prekės ženklui, kurio vardas ir yra produkcijos kokybės bei patikimumo garantija,” – sako A. Samaitis.
Visų „Vilandros” atstovaujamų produktų pardavimai šių metų pirmą ketvirtį išaugo 18 proc., lyginant su 2007 m. tuo pačiu laikotarpiu. Labiausiai šiemet kilo odos priežiūros priemonių paaugliams „Clean&Clear” populiarumas – net 48 proc. Valymo priemonių „Vileda” pardavimai išaugo 40, šveicariškų šokoladų „Lindt” – 38, prezervatyvų ir lubrikantų „Durex” – 34, guminukų „Haribo” – 23 proc.
Plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos ir rinkodaros įmonėje „Vilandra” dirba 95 darbuotojai. Įmonė yra vienintelė Lietuvos bendrovė, priklausanti Europos prekybos ir rinkodaros įmonių asociacijai (ESMA). UAB „Vilandra” centrinė būstinė įkurta Vilniuje, prekybos padaliniai veikia Kaune ir Klaipėdoje. Pernai „Vilandra” veiklą pradėjo ir kaimyninėje Latvijoje. Įmonės veikla apima produkcijos parduotuvėms, vaistinėms, degalinėms ir kitiems mažmeninės bei didmeninės prekybos partneriams tiekimą bei plataus vartojimo prekių rinkodarą ir logistiką.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Agne Paulauskiene
Projektu vadove
AZ communications