Transportas

Naujoji „Renault Laguna GT” užtikrina tikslų valdymą

2008 balandžio 17 d., Vilnius. „Renault” automobilių gamintoja Prancūzijoje pradėjo stilingo ir sportiško „Laguna GT” modelio pardavimus. Kitų Europos šalių salonuose „Laguna GT” bus pradėta prekiauti 2008 m. vasarą. Iš kitų „Laguna” automobilių šeimos „Laguna GT” išsiskiria aktyvia pakaba bei visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Naujasis modelis, komplektuojamas su dviem galingais varikliais (2,0 l/180 AG dyzelinis ir 2,0 l/205 AG benzininis), užtikrina valdymo tikslumą ir išskirtinį vairavimo malonumą.

Išoriškai „Laguna GT” nuo kitų „Laguna” šeimos automobilių skiriasi sportiško stiliaus radiatoriaus grotelėmis, 18 colių aliuminio ratlankiais, dideliais 320 mm stabdžių diskais priekyje ir 300 mm – automobilio gale. Papildomo dinamiškumo įspūdį suteikia sparnų priekyje įtaisytos oro įsiurbimo angos, tamsinti priekiniai žibintai bei dvigubi duslintuvo antgaliai.

Aktyvi pakaba ir visus keturis ratus valdanti vairo sistema užtikrina geresnį automobilio manevringumą, dinamišką reagavimą bei precedentų neturintį vairavimo tikslumą, suteikiantį išskirtinę automobilio kontrolę posūkių metu. Vairuotojas bus maloniai nustebintas dėl itin tikslaus valdymo vos pasukus vairą. Aktyvi pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema ypač aktuali aktyvaus saugumo srityje, nes padeda valdyti automobilį sudėtingose stabdymo situacijose bei manevruojant dideliu greičiu.

Esant mažesniam nei 60 km/h greičiui, galiniai „Laguna GT” ratai nedideliu kampu gali pasisukti į priešingą pusę. Tai užtikrina 10 proc. mažesnį apsisukimo spindulį lyginant su du ratus valdančia vairo sistema: 10,8 m (kaip „Clio” modelio) su 18 colių ratais vietoj 12,05 m. Patobulintas manevringumas itin naudingas parkuojantis arba važiuojant siauromis miesto gatvėmis. Šios savybės taip pat leidžia vairuoti atliekant mažiau judesių vairu net ir labai vingiuotame kelyje.

Kai automobilis pasiekia 60 km/h greitį, posūkiuose galiniai ratai ima sukti ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai – lyg automobilis važiuotų ant bėgių. Aktyvi pakaba su keturis ratus valdančia vairo sistema atremia išcentrinę jėgą, kuri automobilio galą stumia išorėn dideliuose posūkiuose. Tai leidžia saugiai įveikti posūkį didesniu greičiu.

Naujoji pakaba taip pat užtikrina didesnį saugumą atliekant staigius manevrus, siekiant išvengti kliūčių. Kritinėse situacijose galinių ratų pasisukimo kampas gali padidėti iki 3,5. Tokioje situacijoje įsiterpia elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC), sukurta specialiai sportiniam vairavimui. Sistemos įjungimas yra užlaikomas, kad manevras būtų atliktas ne tik saugiai, bet ir greitai. ESC įsijungia tik tuomet, kai to būtinai reikia, ir yra aktyvuojama pamažu, kadangi sutampa su galinių ratų sukimo veiksmu. Dėl ESC/ABS mechanizmų keturis ratus valdanti sistema taip pat identifikuoja asimetrines stabdymo situacijas ir automatiškai pritaiko galinių ratų kampą taip, kad automobilis išliktų stabilus be papildomų vairuotojo manevrų.

„Laguna GT” pirkėjai galės rinktis iš dviejų pažangių ir sportinių turbo variklių: dyzelinio ir benzininio. 2,0 dCi variklio, išvystančio 180 AG, maksimalus sukimo momentas siekia 400 Nm esant 2000 aps/min. Sumažintos inercijos turbokompresorius su reguliuojamais purkštukais padidina dinamišką automobilio reagavimą esant mažiems apsisukimams ir leidžia pasiekti geriausių rezultatų: 1000 m iš vietos nuvažiuoja per 29,6 s, greitį nuo 0 iki 100 km/h pasiekia per 8,5 s. Mišriu režimu kuro sąnaudos siekia 6,5 l/100 km, o CO2 emisija – 172 g/km. Automobilis taip pat siūlomas su sportišku 2,0 litrų 16V benzininiu varikliu (205 AG), kurio maksimalus sukimo momentas yra 300 Nm esant 3000 aps/min. Pirmą kartą panaudotas „Megane RS” modelyje, šis sportinis variklis yra specialiai pritaikytas „Laguna GT”. Modelis su šiuo varikliu nuo 0 iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 7,8 s, nuvažiuoti 1000 m iš vietos jam reikia 28 s. Automobilis su benzininiu varikliu sunaudoja 8,2 l/km degalų ir išmeta 194 g CO2 kilometrui.

„Laguna GT” modeliui, kaip ir visai „Laguna” automobilių šeimai, suteikiama 3 metų arba 150 tūkstančių ridos garantija.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Justas Kriukas
UAB „Prime Partner”

Parašykite komentarą