Antra pagal dydį Lietuvoje alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė” 2007 metais pasiekė rekordinių rezultatų. Per praėjusius metus bendrovės apyvarta išaugo 29,2 proc. – nuo 165,1 mln. litų iki 213,3 mln. litų. Per 2007 metus bendrovė pardavė 85,2 mln. litrų gėrimų.
Siekdama išlaikyti stabilius augimo tempus ir 2008 metais, „Kalnapilio-Tauro grupė” pristato ypatingą šių metų naujovę – atnaujintą „Kalnapilio Grand” alų. Į šio alaus atnaujinimą bendrovė investavo 10 mln. litų.
„Norėdami naujai subalansuoti „Kalnapilio Grand” alaus skonį, užtrukome daugiau nei metus. Atlikome daugybę bandomųjų virimų, eksperimentavome, apklausėme vartotojus, darėme rinkos tyrimus – vien pastariesiems išleidome per 100 tūkst. litų. Atnaujintas „Grand” tapo dar išraiškingesnio skonio, subtilesnio aromato, lengviau geriamas. Šis alus – mūsų bendrovės pasididžiavimas”, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės” generalinis direktorius Valdas Tekorius.
Patobulintas alus pilstomas į naujo dizaino reljefinį butelį, papuoštą modernia etikete. Šias naujoves sukūrė viena garsiausių pasaulio dizaino agentūrų „Claessens International”, atliekanti dizaino darbus tokiems garsiems prekių ženklams kaip „Guinness”, „Campari”, „Bacardi”, „Chivas Regal”, „Johnie Walker” ir kt.
Naujojo butelio reljefą puošia spaudas 1902, reiškiantis „Kalnapilio” alaus daryklos įkūrimo metus ir bylojantis apie gilias tradicijas, suderintas su inovatyvumu.
Remiantis sociologinių tyrimų bendrovių TNS Gallup ir RAIT atliktų apklausų rezultatais, atnaujintas „Kalnapilio Grand” yra itin aukštai vertinamas ir alaus skonio, ir butelio dizaino požiūriu. Tyrimų metu naujasis „Kalnapilio Grand” skonis ir butelis Premium alaus segmente įvertintas geriausiai – respondentai pripažino, kad tai geriausias alus šioje kategorijoje, išpilstytas į stilingiausią ir solidžiausią butelį.
Naujojo „Kalnapilio Grand” skonio receptūrą sukūrė bendrovės aludaris Ričardas Barakūnas – pirmasis Lietuvos alaus gamybos ekspertas, kurio studijos įvertintos ir užsienyje. R. Barakūnas 2002-aisiais su pagyrimu baigė Skandinavijos Aludarystės akademiją.
Naujasis „Kalnapilis Grand” butelis įtrauktas į depozito sistemą ir bus superkamas nuo pat pirmosios pasirodymo prekyboje dienos.
Šiais metais „Kalnapilio-Tauro grupė” planuoja pasiekti 247,6 mln. litų apyvartą ir dar labiau sustiprinti savo pozicijas Lietuvos alaus rinkoje. Taip pat ketinama išlaikyti alaus eksporto lyderio pozicijas tarp Lietuvos alaus gamintojų. Daugiausiai alaus eksportuojama į JAV, Ispaniją ir D. Britaniją.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Džeraldas Kauneckas
projektų vadovas
UAB „Idea Prima”