Laisvalaikis

Į Lietuvos rinką atkeliavo „Coca-Cola Zero”

„Coca-Cola Zero” pasiekė ir Lietuvą. Tai gėrimas be cukraus, orientuotas į vyrišką auditoriją „. Jis nepakeis „Coca-Cola Light” gėrimo, bet jį papildys, kadangi „Coca-Cola Zero” skonis yra toks pats, kaip ir įprasto „Coca-Cola” gėrimo.

„AC Nielsen” duomenimis, gazuotų gėrimų be cukraus segmentas sparčiai auga visose Baltijos šalyse. Šis segmentas yra greitai augantis – tačiau net ir 140 proc. augimas per trejus metus – toli gražu ne viršutinė riba.

Naujasis produktas yra skirtas 20-39 m. vyrų auditorijai.

„Jaunimas nori visko ir visko iš karto – tikro „Coca-Cola” skonio, be cukraus ir kalorijų, ir naujoviško prekės ženklo kalbančio jų kalba. Jiems nepriimtina, kad kas nors būtų neįmanoma ir, kaip rodo „Coca-Cola Zero”, nėra nieko neįmanomo”, – sako „Coca-Cola” prekės ženklo vadovė Baltijos šalims Monika Rajamäe. „Puikaus skonio be cukraus ir ryškaus prekės ženklo komunikavimo derinys lėmė didžiulę „Coca-Cola Zero” sėkmę tose rinkose, kuriose produktas buvo pristatytas – Vokietijoje, Norvegijoje, Šveicarijoje, Didžiojoje Britanijoje .”

„The Coca-Cola Company” pasaulio rinkai šį produktą pristatė 2005 m. ir nuo tada vis plėtė jo mėgėjų ratą. Praėjusiais metais „Zero” apimtys išaugo tris kartus, o šalių, kuriose produktas parduodamas, skaičius nuo 18 išaugo iki 55. „Coca-Cola Zero” sėkmę analitikai daugiausiai grindžia tuo, kad šis prekės ženklas svarbus jauniems vyriškos lyties asmenims, o tai reikli ir sunkiai pasiekiama auditorija.

Baltijos šalyse „Coca-Cola Zero” pristatymas – tai dar vienas ilgo naujovių proceso etapas, liudijantis apie pasiryžimą pasiūlyti klientui platų pasirinkimą. „Esame gėrimų įmonė siūlanti įvairų asortimentą – gazuotus gėrimus, vandenį, šaltą arbatą (iced tea), energetinius ir sportinius gėrimus, sulčių gėrimus ir sultis – ir nuolat plėtojame savo produktus, kad jie atitiktų klientų poreikius. Praėjusių metų pabaigoje pateikėme „Bonaqua Fruits”. 2008 m. pradėjome pristatydami „Nestea Vitao” baltąją ir raudonąją arbatas bei „Cappy” aukščiausios kokybės sultis bei nektarus. Tačiau metai dar nesibaigė”, – sako Mariuszas Kiepas (Mariusz Kiepas), „Coca-Cola Baltic Beverages Ltd” direktorius.

„Coca-Cola HBC Baltics”, prekiaujanti „The Coca-Cola Company” produkcija, yra nealkoholinių gėrimų rinkos lyderė Baltijos šalyse, Lietuvoje turinti 29,4 proc. visų gazuotų nealkoholinių gėrimų rinkos dalį (AC Nielsen 2006 gruodžio, 2007 lapkričio duomenys).

„The Coca-Cola Company” Lietuvos rinkai tiekia šiuo gėrimus: „Coca-Cola”, „Coca-Cola Light”, „Coca-Cola Zero, „Sprite”, „Fanta”, „Bonaqua”, „Schweppes”, šaltąsias arbatas „Nestea” ir „Nestea Vitao”, sultis ir nektarus „Cappy”, sulčių gėrimus „Cappy Ice Fruit”, limonadą „Frisco Frutti”, „Burbulinadą”, „Bajorų girą” sportinį gėrimą „Powerade”, energinį gėrimą „Burn”.

Daugiau informacijos apie „Coca-Cola Zero” – www.coca-cola.lt/zero

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Annikky Lamp
AS „Coca-Cola Baltic Beverages“
Viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė

Parašykite komentarą