Labai daug konfliktų ir nesusipratimų būtų išvengiama, jei prieš pradedant kurti interneto svetainę užsakovas paklaustų keleto svarbių klausimų. Komunikacijos trūkumas trukdo greitai ir sklandžiai kurti interneto svetaines. Bet ko tų programuotojų galima klausti, kai jie paukščių kalba kalba? – teiraujasi užsakovai… Iš dalie jie teisūs, nes tikrai ne visi žino, kas tas SSL ar API, o tuo labiau kuo skiriasi URL nuo URI.
Jei šiuos klausimus užduotų puslapių kūrėjams ir jie į juos tinkamai atsakytų, tikrai pagerėtų bendradarbiavimo sąlygos.
- Kaip sukurti gerą puslapio struktūrą?
Gera puslapio struktūra yra kai lankytojas iš bet kurio puslapio gali patekti į bet kurį kitą, jam nereikia grįžti į pradinį puslapį. Juk lankytojas į puslapį gali ateiti iš paieškos ar socialiniame tinkle rastos nuorodos, tad jam iš karto reikia susigaudyti, kur jis yra ir ko čia galima tikėtis.
- Paslaugas pristatyti apibendrintai ar atskirai?
Atskirai. Tada puslapis turi daugiau vidinių puslapių. Tai geriau SEO optimizavimui, nes Google patinka vidinės nuorodos. Taip pat Google žiūri atmetimo rodiklius – ar lankytojas iš karto išeina iš puslapio, ar dar peržiūri kitus puslapius. Galbūt turinio ruošti reikės daugiau, tačiau nauda bus didesnė, kai paslaugos bus pristatomos atskirai. Tačiau nereikia persistengti. Tai galioja paslaugoms, ne Apie mus skyreliui, kuriame kartais sukuriami atskiri aprašymai Vizijai, Misijai, Istorijai, Komandai ir kitiems puslapiams, kurie paprastai galėtų būti aprašomi viename.
- Ar bus galima redaguoti kiekvieno puslapio MetaAprašymus?
Tokia funkcija turi būti ne tik populiariausioje pasaulyje TVS WordPress, bet ir kitose platformose. Kam to reikia? Vidiniam SEO, be kurio puslapis tikrai neatliks savo darbo – būti randamam paieškoje ir atvesti susidomėjusių lankytojų srautą.
- Ar interneto puslapis palaiko AMP puslapius?
AMP – Accelerated Mobile Pages – puslapiai, kurie rodomi mobiliojoje versijoje. Juose nėra daug kodo, jie lengvi ir greitai atsidaro. Ši funkcija dabar yra ypač reikalinga, nes Google pirmiausiai tikrina mobiliąsias versijas ir pagal jas sprendžia, ar galima rodyti paieškoje.
- Kaip valdyti reklamines antraštes puslapyje?
Net jei dabar jūsų tinklalapis neturi nė vienos reklaminės antraštės pradiniame puslapyje, nereiškia, kad jų neprireiks artimiausiu metu. Geriau tegul programuotojai suranda lengvai valdomą reklaminių antraščių keitimo įrankį, kad visada galėtumėte ten patalpinti svarbią informaciją apie įmonės veiklą ar reklaminius pasiūlymus.
- Ar įkeliamos iliustracijos bus automatiškai sumažinamos?
Tai labai svarbi funkcija, nes dažnai iliustracijos būna įkeliamos gana didelės. Kartais tiesiog įdedamos telefonu nufotografuotos nuotraukos, kurių originalus dydis yra 2-4 MB. Tai labai apsunkina serverio darbą, todėl puslapis turi turėti tam tikrus įrankius, leidžiančius automatiškai sumažinti įkeliamų nuotraukų dydžius.
- Kaip valdyti kontaktines formas?
Jei siūlote kelias paslaugas, tikslinga turėti kelias kontaktines formas, nes tada užklausimai siunčiami tiesiai atsakingiems darbuotojams, o ne tik administracijai. Tokiu būdu galima operatyviau organizuoti klientų aptarnavimą.
Čia neradote klausimų apie dizainą ir interneto puslapio sukūrimo kainas? Į šiuos klausimus kūrėjai paprastai atsako iš karto, kai į juos kreipiesi. Kaip viskas vyksta galite sužinoti čia: https://soliduskodas.lt/paslaugos/internetiniu-svetainiu-kurimas