Verslas

„Minordija“ pajamos augo 15 procentų

Žaliavų duonos gaminiams, konditerijai, pieno ir kt. pramonės šakoms tiekėjos UAB „Minordija“ pajamos 2017 metais išaugo 15 proc. ir siekė 19,155 mln. eurų. Vienam didžiausių Norvegijos verslo koncernui „Orkla ASA“ priklausanti bendrovė, gavo 3,147 milijonus arba 11 proc. daugiau bendrojo pelno, nei 2016 metais.

„Minordija“ generalinis direktorius Audrius Mackevičius teigia, kad išlaikyti lyderio poziciją rinkoje galima tik greitai reaguojant į vis reiklesnių maisto kokybei vartotojų poreikius:

„Daug dėmesio skiriame pridėtinės vertės kūrimui ir kokybės klausimams. Produktų koncepcijas plėtojame atsižvelgdami į sveikumo, kokybės ir socialinės atsakomybės kriterijus. Nuolat kuriame sveikesnių produktų receptus, ypatingą dėmesį skiriame produktų maistinei vertei, druskos, cukraus, skaidulų, riebalų kiekiui, plečiame produktų be „E“ pasirinkimą. Be to, klientams siūlome į asortimentą įtraukti gaminių be gliuteno, skatiname produkcijos su mažiau cukraus, druskos ir sočiųjų riebalų vartojimą“.

Pardavimų rezultatams teigiamos įtakos turėjo „Minordijai“ pagrindinės – duonos bei konditerijos – segmentai, bei pieno ir ledų pramonės segmento augimas. Taip pat didėjo pardavimai iš šaldytų produktų kategorijos. „Minordija“ plečia pardavimus į Gruziją, Uzbekistaną, Tadžikistaną, Kazachstaną, Rusiją, taip pat stiprina prekybą su Baltarusija, Vokietija.

 

„Minordija“ yra Norvegijos koncerno „Orkla ASA“ dalis ir priklauso jos valdomai „Orkla Food Ingridients“ įmonių grupei. 2017 m. „Orkla ASA“ skaičiavo 4,635 mlrd. NOK veiklos pelną. Koncerno veiklos pajamos pernai siekė 39,561 mlrd. NOK, tuo tarpu 2015 m. – 37,758 mlrd. NOK.

Lietuvoje „Minordija“ yra pirmaujanti žaliavų duonos gaminiams, konditerijai, pieno ir kt. pramonės šakoms tiekėja. Rinkoje įmonė žinoma kaip patikima partnerė, daug metų dirbanti savo klientams – nuo mažų kepyklėlių iki prekybos tinklų bei industrinių gamintojų. „Minordijai“ priklauso tokie prekių ženklai kaip „TyraTyra“, „FruitIt“, „Pilnagūdis“ ir „Baker“.    

Pranešimą paskelbė: Gintarė Motiejūnaitė, UAB „Komunikacija ir konsultantai”

Parašykite komentarą