Nauja ypač galingiems automobiliams skirta padanga užtikrina trumpesnį stabdymo kelią, tai leidžia ją optimaliai eksploatuoti.
Šiai vasarai „Goodyear“ pristato naujausią „Eagle F1 Asymmetric“ padangų modelį „Eagle F1 Asymmetric SUV 3“. Kuriant šias padangas svarbiausias dėmesys buvo skiriamas stabdymo ir valdymo optimizavimui bet kokiomis oro sąlygomis.
Geresnis sukibimas
Pagrindinė „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ funkcija – aktyvaus stabdymo technologija (angl. Active Braking Technology). Kai automobilis stabdomas, padangų sąlytis su keliu ir jų sukibimas padidėja, todėl stabdymo atstumas tiek sausame, tiek šlapiame kelyje sutrumpėja.[1]
Antroji padangos funkcija – sukibimo didinimo technologija (angl. The Grip Booster Technology). Padangos sukibimą užtikrinantis mišinys padidina lipumą su kelio paviršiumi. Šios funkcijos dėka padanga labiau sukimba su kelio paviršiumi, dėl to pagerėja ir stabdymas, ir valdymas.
„Goodyear“ užsakymu atlikti „TÜV Süd“ bandymai patvirtino esminius padangos pranašumus.
- „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ stabdymas šlapiame kelyje yra 4,4 metro trumpesnis.1
- Stabdymas sausame kelyje yra 1,5 metro trumpesnis.1
Stabilus valdymas
„Goodyear“ inžinieriai patobulino protektoriaus raštus, panaudodami „SUV-Optimized Construction“ technologiją. Nauji skirtingų sluoksnių konstrukcijos kordai pagerina transporto priemonės valdymą važiuojant didesniu greičiu, optimizuoja standumo paskirstymą posūkiuose ir apsaugo protektorių nuo dėvėjimosi. Siekiant toliau mažinti protektorių dėvėjimąsi, taip pat optimizuota padangos ertmė ir raštas.
Šios funkcijos derinamos su UHP vėsiu amortizuojamuoju sluoksniu (angl. UHP Cool Cushion Layer) – technologija, kuri pagerina valdymą susilpnindama pasipriešinimą riedėjimui, todėl efektyviau naudojami degalai.
„TÜV Süd“ bandymu nustatyta, kad „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ pasipriešinimas riedėjimui 11,5 % geresnis, palyginti su pagrindinių konkurentų padangų savybių vidurkiu.[2]
„Stabdymas – vienas pagrindinių padangos veiksnių, ypač šlapiame kelyje. Būtent todėl mes ypač džiaugiamės, kad bandymai parodė, jog mūsų „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ padangų stabdymo kelias šlapiame ir sausame kelyje yra gerokai trumpesnis, palyginti su mūsų pagrindiniais konkurentais“, – sako Mike Rytokoski, „Goodyear Europe“ vyriausiasis rinkodaros specialistas.
Visi padangų dydžiai | SOS data | |||
255/50 R19 | 107 | Y | XL | 2018 m. vasaris |
235/50 R18 | 97 | V | 2018 m. balandis | |
275/45 R20 | 110 | Y | XL | 2018 m. balandis |
275/45 R21 | 110 | Y | XL | 2018 m. balandis |
255/55 R18 | 109 | Y | XL | 2018 m. gegužė |
255/45 R19 | 100 | V | 2018 m. liepa | |
265/45 R20 | 104 | Y | 2018 m. liepa | |
315/35 R20 | 110 | Y | XL | 2018 m. birželis |
255/40 R21 | 102 | Y | XL | 2018 m. birželis |
295/35 R21 | 107 | Y | XL | 2018 m. birželis |
235/60 R18 | 107 | W | XL | 2018 m. liepa |
255/45 R20 | 105 | W | XL | 2018 m. liepa |
275/40 R22 | 107 | Y | XL | 2018 m. liepa |
235/45 R19 | 99 | Y | XL | 2018 m. rugpjūtis |
235/55 R19 | 105 | W | XL | 2018 m. rugpjūtis |
275/45 R19 | 108 | Y | XL | 2018 m. rugpjūtis |
275/40 R20 | 106 | Y | XL | 2018 m. rugpjūtis |
275/40 R21 | 107 | Y | XL | 2018 m. rugpjūtis |
295/40 R21 | 111 | Y | XL | 2018 m. rugpjūtis |
275/35 R22 | 104 | Y | XL | 2018 m. rugsėjis |
295/35 R22 | 108 | Y | XL | 2018 m. rugpjūtis |
285/45 R19 | 111 | W | XL | 2018 m. lapkritis |
245/45 R20 | 103 | W | 2018 m. lapkritis | |
275/55 R19 | 111 | W | 2018 m. gruodis | |
255/50 R20 | 109 | Y | XL | 2018 m. gruodis |
265/40 R21 | 101 | Y | 2018 m. gruodis | |
275/50 R20 | 109 | W | 2019 m. sausis | |
255/60 R18 | 108 | Y | 2019 m. vasaris |
Apie „Goodyear“
„Goodyear“ yra viena didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje. Joje dirba apie 64 tūkstančiai žmonių, o gamyba vyksta 48 gamyklose, kurios yra 22 pasaulio valstybėse. Bendrovės naujovių kūrimo centrai Akrone (Ohajo valstija, JAV) ir Colmar-Berge (Liuksemburgas) kuria moderniausius produktus bei paslaugas, kurie tampa naujais padangų pramonės etalonais. Daugiau informacijos apie „Goodyear“ ir jos produktus rasite interneto svetainėje: https://www.goodyear.eu/corporate_emea/.
[1] Palyginti su vidutiniu bent 3 naujausių UHP SUV segmento konkurentų („Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Michelin Latitude Sport 3“, „Pirelli P Zero Rosso“) dizainų našumu. Bandymą atliko „TÜV SÜD Product Service GmbH“ 2017 m. spalio mėn. „Goodyear Dunlop“ užsakymu. Nauja UHP SUV padanga, kurios dydis: 255/50 R19 107 Y; bandymų automobilis: BMW X5; bandymų vietos: Mireval (Prancūzija), Papenburg, Garching (Vokietija); ataskaita Nr. 713117618G-04.
[2] Palyginti su vidutiniu bent 3 naujausių UHP SUV segmento konkurentų („Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Michelin Latitude Sport 3“, „Pirelli P Zero Rosso“) dizainų našumu. Bandymą atliko „TÜV SÜD Product Service GmbH“ 2017 m. spalio mėn. „Goodyear Dunlop“ užsakymu. Nauja UHP SUV padanga, kurios dydis: 255/50 R19 107 Y; bandymų automobilis: BMW X5; bandymų vietos: Mireval (Prancūzija), Papenburg, Garching (Vokietija); ataskaita Nr. 713117618G-04.
Pranešimą paskelbė : Kristina Jugulytė, PR Service