Įvairenybės,  Nekilnojamas Turtas

„Alio” leidinių grupė pasirinko spaustuvę Lenkijoje

UAB „Alio”, suformavusi antrinę skelbimų rinką Lietuvoje ir leidžianti populiarius skelbimų laikraščius „Alio reklama”, „Alio vakarai” ir „Autorinka” (dabar „Alio Auto”), pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Bielostoko mieste (Lenkija) esančia spaustuve. Užsienyje spaudos darbus atlikti nuspręsta kilus įtarimams dėl informacijos nutekėjimo iš spaustuvės, kurioje iki šiol buvo spausdinami bendrovės leidiniai.

„Norime būti tikri, kad mūsų leidinius įsigiję pirkėjai pirmieji gaus aktualiausią skelbiamą informaciją, todėl ypač svarbu, jog iki išspausdinant laikraštį skelbimų turinys nepasklistų. Pradėję dirbti su spaustuve Lenkijoje įsitikinome, jog spaudos darbai, atliekami ne Lietuvoje, apsaugo skelbimų informaciją nuo interesantų”, – sako UAB „Alio” vykdantysis direktorius Vaidas Arvasevičius.

Pasak V.Arvasevičiaus, neoficialūs šaltiniai teigia, kad dažniausiai iš spaustuvės buvo nutekinama informacija susijusi su nekilnojamuoju turtu. Tuo ne va naudojosi perpardavinėtojai, į rinką pateikdami tuos pačius pasiūlymus didesnėmis kainomis.

„Siekiame užtikrinti, kad visi skelbimai spausdinami mūsų leidžiamuose laikraščiuose bei publikuojami skelbimų portale „Alio.lt” visiems galimiems vartotojams taptų prieinami vienu metu”, – patikino Vaidas Arvasevičius, UAB „Alio” vykdantysis direktorius.

Su Lenkijoje veikiančia spaustuve UAB „Alio” pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kurioje numatyti reikalavimai konfidencialios informacijos saugumui ir griežtos bausmės, jei tų reikalavimų būtų nesilaikoma.

Lenkijos bendrovė taip pat pasiūlė itin palankias bendradarbiavimo sąlygas. „Esame patenkinti tiek jų pasiūlyta spaudos kokybe, tiek terminais. Laikraščiai du kartus per savaitę į prekybos vietas patenka 6 val. ryto. Tuo pat metu skelbimai atsiranda ir interneto portale „Alio.lt”, – sakė V.Arvasevičius.

Sausio 7 dieną internete startavo bendrovės valdoma moderni skelbimų lenta „Alio.lt”, kuri vartotojams pateikia didesnį skelbimų skaičių nei leidžiamuose laikraščiuose bei funkcionalią paieškos sistemą. Sukurti modernų ir vartotojams patogų antrinės skelbimų rinkos portalą bendrovei kainavo apie 1 mln. litų. Jame bus pateikiami interneto vartotojų skelbiami bei leidiniuose „Alio Reklama”, „Alio vakarai” ir „Autorinka” spausdinami skelbimai.

UAB „Alio” leidžia tris populiariausius Lietuvoje skelbimų laikraščius: „Alio Reklama”, „Alio vakarai” ir „Autorinka” (dabar „Alio Auto”). Šie laikraščiai leidžiami nuo 1991 metų.

Parašykite komentarą