2008 sausio 31 d. „Renault Nissan” aljansas pasiekė naują metinį pardavimų rekordą: 2007 m. iš viso pardavė 6 160 046 automobilius (4.2 proc. pardavimų padidėjimas) ir užėmė 9.1 proc. pasaulinės rinkos.
„Renault” ir „Nissan” atitinkamai pardavė 2 484 472 ir 3 675 574 automobilius. Pasauliniai „Renault” pardavimai padidėjo 2.1 proc., o „Nissan” – 5.7 proc.
Svarbiausios „Renault Nissan” aljanso pardavimo rinkos, pagal augimą praėjusiais metais, buvo Rusija (49.9 proc.), Lotynų ir Pietų Amerika (12.6 proc.), Kinija (25.6 proc.) bei Viduriniai Rytai ir Afrika (16.2 proc.).
2007 m. Renault pardavė 2 134 484 automobilius su „Renault” prekės ženklu (0.9 proc. augimas), 119 824 automobilius su „Renault Samsung Motors” prekės ženklu (1.5 proc. sumažėjimas) ir 230 164 automobilius, pažymėtus „Dacia” ženklu (17.2 proc. augimas). Dar kartą pasitvirtino modelio „Logan”, parduodamo su „Renault” ir „Dacia” ženklais, sėkmė, nes jo pardavimai išaugo per 48 proc. iki 367 745 automobilių. 2007 m. „Logan” šeima pasipildė trimis naujais automobiliais: „Logan MCV”, „Logan Van” ir metų pabaigoje pradėtu gaminti „Sandero”.
„Renault” pardavimai už Europos ribų išaugo 16.3 proc. iki 861 330 automobilių ir tai sudaro beveik 35 proc. bendros pardavimų apimties. Tokius rezultatus sąlygojo naujų modelių pristatymas rinkoje: „Logan Van”, naujasis „Twingo”, trečiosios kartos „Laguna” sedanas ir universalas, „QM5” ir „Sandero”. Per pirmus du 2008 m. mėnesius bus pristatyti dar keturi nauji modeliai: naujojo „Kangoo” keleivinis ir komercinis modeliai, „Clio” universalas ir „Grand Modus”. Antros kartos „Modus” bus pristatyta 2008 m. kartu su kitais penkiais automobiliais. Visi trys prekės ženklai („Renault”, „Dacia”, „RSM”) turėtų didinti „Renault” grupės augimą. Prognozuojama, kad dėl augimo visuose regionuose 2008 m. pardavimai padidės daugiau kaip 10 proc.
2007 m. „Nissan” pardavė rekordinį skaičių automobilių: 3 675 574 automobilius su „Nissan” ir „Infiniti” prekės ženklais. Šis rodiklis yra 5.7 proc. didesnis negu ankstesniais metais. 2007 m. buvo pristatyti šie reikšmingi nauji modeliai: „Altima” kupė, „Livina” serija ir „Rogue”. Pasauliniai „Infiniti” automobilių pardavimai padidėjo iki 151 683 vienetų, dėka „G35” sedano ir „G37” kupė pristatymų rinkoje
Daugiau nei 1 mln. „Nissan” automobilių pardavimas (4.8 proc. augimas) trečius metus iš eilės buvo pasiektas didžiausioje „Nissan” rinkoje – JAV. Geresnius rezultatus lėmė naujų modelių „Nissan Versa”, „Altima” ir prabangaus sedano „Infiniti G35” pardavimai.
Japonijoje „Nissan” automobilių pardavimai sumažėjo 6 proc. iki 720 973. Tačiau „Nissan” atrado mini automobilių rinką, kurioje pristatė naują modelį „Pino”. Europoje metiniai pardavimai šiek tiek padidėjo. Didelė paklausa Rusijoje – 59.6 proc. augimas lyginant su 2006 m. – ir besitęsianti „Qashqai” modelio sėkmė subalansavo ne tokius sėkmingus pardavimus brandžiose rinkose. Kitose pasaulio rinkose „Nissan” pardavimai padidėjo 8 proc. iki 1 024 683 automobilių. Kinijoje 2007 m. pardavimai išaugo 25 proc. Tokius rezultatus lėmė „Tiida” modelio populiarumas bei nauji modeliai, tokie kaip „Livina”. Be to, „Infiniti” ir komerciniai automobiliai toliau populiarėja Korėjoje, Artimuosiuose Rytuose ir Kinijoje.
2007 m. „Renault Nissan” aljansas toliau dalinasi geriausiomis praktikomis ir technologijomis. Pasinaudodama „Logan” platforma, „Nissan” išplėtė savo automobilių gamą. „Renault” naudojasi „Nissan” patirtimi 4×4 automobilių rinkoje.
Aljansas aktyviai veikia judėjime, siekiančiame sumažinti automobilių CO2 emisijas. „Renault Nissan” aljansas susijungė su organizacija „Project Better Place”, kad galėtų pasiūlyti elektra varomus automobilius Izraelio rinkoje 2011 m.
Abiem partneriams – „Renault” ir „Nissan”, aljansas suteikia galimybę plėstis naujose rinkose. Aljansas jau atliko reikšmingas investicijas Kinijoje („Nissan” ir „Dongfeng”), Indijoje („Renault” ir „Mahindra & Mahindra”) ir Rusijoje („Renault” ir „Avtoframos”). 2007 m. gruodžio 8 d. „Renault” pasirašė sutartį su „AvtoVAZ”, kurių gamybos pajėgumai leis pagaminti daugiau kaip 750 000 automobilių kasmet. „Nissan” stato gamyklą Sankt Peterburge, kur darbai planuojami pradėti 2009 m.
Tanžere (Marokas) aljansas ir Maroko Karalystė sukurs vieną iš didžiausių automobilių gamyklų Viduržemio jūros regione. Joje bus galima pagaminti 400 000 transporto priemonių per metus. Dar vieną naują gamyklą planuojama pastatyti Indijoje.
Apie „Renault Nissan” aljansą
1999 m. kovo 27 d. sudarytas aljansas yra unikali partnerystė tarp dviejų pasaulinių automobilių kompanijų, kurias vienija panaši strategija, bendri tikslai ir principai, rezultatais pagrįsta sinergija ir dalinimasis geriausiomis praktikomis. Tuo pat metu abi kompanijos vertina ir toliau stiprina savo individualius identitetus ir ženklus.
„Renault” ir „Nissan”, įsikūrusios atitinkamai Paryžiuje ir Tokijuje, turi nepriklausomas vadovybes ir vykdo nepriklausomą kasdienę veiklą. Kiekviena kompanija yra atskaitinga prieš savo akcininkus ir valdybas. Tačiau abu partneriai turi žymią akcijų dalį kitoje kompanijoje. „Renault” valdo 44,3proc. „Nissan” akcijų, o „Nissan” turi 15 proc. „Renault” akcijų.
Abiejų kompanijų akcininkams aljansas kuria vertę taikydamas įtvirtintus korporatyvinio valdymo standartus. Nuo aljanso suformavimo 1999 m. „Renault” rinkos kapitalizacija padidėjo 17,5 mlrd. eurų, o „Nissan” – 41,28 mlrd. JAV dolerių. Aljansas šiuo metu užima antrą vietą tarp pasaulinių automobilių gamintojų pagal rinkos kapitalizaciją ir pelningumą.