„Mažos kainos garantija“ užtikrinus 1000 perkamiausių prekių kasdienes žemas kainas, jų pardavimai per tris kampanijos savaites išaugo dešimtadaliu ir dabar siekia 20 mln. vienetų. Kas antra į krepšelį dedama prekė – lietuviška. O populiariausiųjų sąraše rikiavosi „Pieno žvaigždžių“, „Samsono“, „Fazer Lietuva“ ir kitų vietos gamintojų produkcija.
Net 64 proc. visų nuperkamų „Mažos kainos garantijos“ prekių – lietuviškos. Tik daug žemiau populiariausiųjų sąraše rikiuojasi Lenkijos (8 proc.), Ispanijos (6 proc.), Ekvadoro (5 proc.) gaminiai. Populiariausiųprekių sąraše atsiduria pieno produktai pažymėti „Dvaro“, „Vilkyškių pieninės“ ir „Magijos“ prekės ženklais; iš mėsos produkcijos populiariausi- „Samsono“, „Biovelos“ ir „Utenos mėsos“ gaminiai; pirmaujantys duonos gaminiai – „Sostinės“, „Gardėsio“, ir „Agotos“; kosmetikos – „Smilės“, „Margaritos“ ir „Gritės“.
„Pastebėjome, kad visas tris kampanijos savaites pirkėjų krepšeliuose vyrauja šviežio maisto skyriaus produkcija, kaip vaisiai, daržovės, mėsa ir jos gaminiai, duona. Tačiau pastarąją savaitę, atėjus pavasariui, žmonės daug daugiau pirko vaisių ir daržovių – citrinų, kriaušių, obuolių. Pavyzdžiui, dešimtadaliu sumažinus baltagūžių kopūstų kainą, jų parduota net 20 kartų daugiau negu praėjusią savaitę“, –sako Vilma Drulienė, „Maxima LT“ Pirkimų departamento vadovė.
Trečiąją kampanijos savaitę prekybos tinklas „Maxima“ sumažino dar 27 prekių kainas. Per pirmas dvi kampanijos savaites jau buvo atpigintos 114 prekių. Tarp pastarąją savaitę pigusių prekių – daugiausia vaisiai ir daržovės bei pieno produktai. Likusios prekės, dviejų nepriklausomų kainas lyginančių bendrovių teigimu, „Maximose“ jau kainavo tiek pat ar mažiau nei „Iki“, „Rimi“, „Norfoje“ ar „Lidl“.
Apie „Mažos kainos garantiją“
• „Mažos kainos garantijos“ esmė yra užtikrinti nuolat mažas 1 000 populiariausių produktų kainas, kad būtent „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse jos būtų ne didesnės nei keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“.
• Į sąrašą pateko produktai iš daugiau nei 10 produktų grupių, kurie yra patys mėgstamiausi, perkamiausi, pavyzdžiui, bananai, cukrus, kava, patys perkamiausi pieno produktai, taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt.
• Kainos be akcijų ir nuolaidų du kartus per savaitę tikrinamos minėtų konkurentų parduotuvėse ir jei kuri nors prekė kitur kainuoja mažiau – „Maxima“ mažina savo kainą.Kainų surinkimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai.
• Kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek tinkluose kainuoja toks pats 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno. Tiesa, jeigu lyginant kainas randama, jog, pavyzdžiui, lietuvių mėgstama kiaulienos nugarinė kainuoja mažiau dėl to, kad ji lenkiška, „Maxima“ už tą pačią kainą siūlo lietuvišką nugarinę.
• „Mažos kainos garantijos“ kampanijoje privatūs prekybos tinklų prekės ženklai nedalyvauja, lyginamos tik palyginamų prekių kainos.
• Gali pasitaikyti pavienių atvejų, kai kažkurį trumpą laikotarpį konkreti prekė atskiroje parduotuvėje gali kainuoti šiek tiek mažiau, tačiau „Maxima“ garantuoja pirkėjams, kad tinklo parduotuvėse jie ras itin geras visų perkamiausių produktų kainas.
• „Mažiausios kainos garantijos“ prekės parduotuvėse žymimos geltona etikete ir specialiu kampanijos rėmeliu. Raudona etiketė reiškia, kad prekei taikoma ir akcija.
Apie bendrovę„Maxima LT“
Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maxima“ parduotuves, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.