Sakoma, kad moterims drabužių ir stilingų aksesuarų niekada nebus per daug. Tad vis daugiau žmonių nusprendžia griebtis moteriškų drabužių pardavimo verslo. Tiesa, didelė paklausa ne visada garantuoja solidų pelną, todėl pradedantiesiems verslininkams reiktų iki smulkmenų apgalvoti marketingo planą ir nepamiršti atkreipti smulkmenų į kelias smulkmenas. Būtent apie jas ir pakalbėsime.
Pirkėjui patrauklus prekių išdėstymas
Viskas gerokai paprasčiau, jei steigiama elektroninė parduotuvė – visas turimas prekes tiesiog reikia suskirstyti į kategorijas, pateikti kokybiškas nuotraukas ir informatyvius jų aprašus. Tuo tarpu, steigiant tradicinę fizinę parduotuvę verslininkai, privalo apgalvoti begalę smulkmenų, kaip išdėstyti prekes, kad pirkėjas, užsukęs į parduotuvę, viską rastų ir išeitų netuščiomis. Ne paslaptis, kad užsukti į parduotuvę labiausiai gundo patraukli jos virtina, tačiau vien dailiai aprengti manekenus nepakanka. Pirkėjas drabužius, kuriuos pamatė virtinoje, turėtų rasti pakankamai greitai, tačiau jie neturėtų būti pačiame parduotuvės priekyje. Jei klientui tenka praeiti kelias lentynas ar drabužių kabyklas, tikėtina, kad potencialus pirkėjo akys užklius už tų prekių, apie kurių pirkimą jis negalvojo.
Kalbant apie lentynas drabužiams reiktų atminti vieną svarbiausių taisyklių – lentynos drabužiams ar stelažai turi būti patogūs, tvarkingi ir neperkrauti. Jei klientui nuo lentynos nuimat vieną megztuką, nukrenta dar trys, vargu ar jis norės liestis prie kitų prekių. Tad aklinai užkrautos lentynos drabužiams tikrai neatrodo labai patraukliai ir tvarkingai. Be to, pirkėjui reikia sudaryti sąlygas laisvai apžiūrėti drabužį jo nenuėmus nuo kabyklos ar lentynos.
Kai pasiklystama tarp spalvų
Tikriausiai pastebėjote, kad daugelyje parduotuvių vienodos spalvos drabužiai yra kabinami vieni šalia kito. Tai geras spendimas, kai vienoje vietoje kabo to paties modelio tik skirtingų dydžių rūbai. Visgi, jei ant vienos stovo sukabinsite visus juodus, tačiau skirtingų modelių drabužius, tiesiog sukelsite nepatogumų klientui. ieškodamas savo dydžio drabužio, potencialus pirkėjas gali netyčia pasiimti kito modelio rūbą. Tokios situacijos liaudiškai tariant užknisa ir švaisto kliento laiką, kuris šiais laikais yra didelė vertybė. Tad nebijokite žaisti su spalvomis, tarp skirtingų modelių tačiau vienodos spalvos prekių įterpkite kitų spalvų. Tiesa, tarpusavyje tos turi derėti, nes, išvydęs stilingus spalvų derinius, pirkėjas jiems gali ir neatsispirti.
Vilkėkite savo parduodamus rūbus
Jūs ir jūsų pardavėjos yra geriausia reklama. Tad, pasirūpinkite, kad personalas turėtų bent kelis jūsų parduodamų drabužių komplektus. Be to, svarbu, kad personalas nebūtų vienodo tipažo, pavyzdžiui, tik liekni ar jauni žmonės. Įvairumas šiais laikais populiarus, o ir jūs užsukusiems potencialiems pirkėjams parodysite, kad pas jus stilingų daikčiukų gali rasti ir liekna, ir stambesnė, ir vyresnio amžiaus moteris ar vyras. Taigi, būkite atidūs, plačių pažiūrų ir galiausiai pastangos duos naudos.
Parengta pagal Sandeliavimolentynos.lt informaciją