IT naujienos

„Baltika Group“ stiprina pozicijas Europoje – plečiasi bendradarbiavimas su „Peek & Cloppenburg“ tinklu

„Baltika Group“ ir „Peek & Cloppenburg“ susitarė: nuo 2017 m. estų prekės ženklo „Monton“ moteriška kolekcija bus parduodama 25 „P&C“ parduotuvėse.

„Monton“ prekės ženklą valdančios bendrovės „Baltika Group“ ir „Peek & Cloppenburg“ bendradarbiavimas prasidėjo 2015 m. pabaigoje, pasirašius sutartį dėl „Monton“ kolekcijų tiekimo į 3 „P&C“ parduotuves Vokietijoje. Pasiteisinus šiam projektui, 2017 m. geografija bus išplėsta – „Monton“ kolekcijas susitarta tiekti į 25 „P&C“ parduotuves, veikiančias Vokietijoje, Austrijoje, Čekijoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Lenkijoje, Vengrijoje ir Rumunijoje.

„Monton“ yra vienintelis Rytų Europos mados prekės ženklas, kurio kolekcijomis prekiauja „Peek & Cloppenburg“ parduotuvės. „Baltika Group“ yra tiesioginis tiekėjas, kaip ir „Max Mara“, „Hugo Boss“, „Calvin Klein“ ir kiti pasauliniai mados ženklai.

„Būti tiesioginiu „P&C“ tiekėju yra rimtas iššūkis, nes populiariausias ir seniausias drabužių parduotuvių tinklas Europoje kelia aukštus reikalavimus produktų gamybai ir kokybei. Džiaugiamės, kad mūsų prekės ženklas ir kolekcijos atitinka šiuos standartus ir jau spėjo pelnyti pirkėjų simpatijas“ – sako „Baltika Group“ didmeninės prekybos ir franšizių vadovė Lea Endrikson.

Specialistė sako, kad pradėjus dirbti su trimis „Peek & Cloppenburg“ parduotuvėmis Vokietijoje buvo labai svarbu identifikuoti pirkėjų poreikius ir prioritetus. „Pastebėjome, kad Vokietijoje dirbančios moterys labai vertina švarkelius ir kostiumėlius, todėl išplėtėme savo kolekcijas pasiūlydami daugiau modelių. Grįžtamasis ryšys patvirtina, kad pirkėjoms tinka „Monton“ dizainas, kokybė, kaina ir tai, kad šiuos drabužius lengva dėvėti ir derinti“, – sako L. Endrikson.

„Didėjančiu kolekcijų eksportu džiaugiamės ir mes, Lietuvos rinka, – sako „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė. – Besiplečianti geografija ir solidūs partneriai stiprina prekės ženklo žinomumą ir įvaizdį. Bendradarbiavimas su tokiu partneriu kaip „P&C“ tik patvirtina, kad esame teisingame kelyje.“

„Baltika Group“, valdanti penkis prekių ženklus – „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“, „Ivo Nikkolo“ ir „Bastion“ – šiuo metu kolekcijas eksportuoja į daugiau nei 25 Europos šalis. 2015 m. įmonės pajamos iš eksporto siekė beveik 28 milijonus eurų ir sudarė apie 60 proc. įmonės pajamų iš pardavimų.

„Baltika Group“ yra didžiausia mados gamintoja Baltijos šalyse. Bendrovei priklauso 130 parduotuvių Estijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. Visų penkių prekės ženklų kolekcijas įsigyti galima ir internetinėje parduotuvėje www.andmorefashion.com. Čia pirktos prekės pristatomos į 44 pasaulio šalis. Pasitelkus franšizes ir didmeninę prekybą, „Baltika Group“ sukurti ir pagaminti drabužiai parduodami visoje Europoje, įskaitant ir seniausią bei labiausiai vertinamą drabužių parduotuvių tinklą „Peek & Cloppenburg“.

Parašykite komentarą