Prieš trejus metus Lietuvoje veiklą pradėjusi pratęstos garantijos ir pirkinių draudimo paslaugas teikianti bendrovė „Warranty Expert“ sparčiai žengia į priekį: vis daugiau lietuvių investuoja į ilgesnę garantiją ar pirkinio draudimą, siekdami ateityje išvengti papildomų nuostolių dėl brangių daiktų gedimų. Įmonė per pirmuosius dvejus veiklos metus apyvartą padidino dvigubai, o per 2015 m. planuojamas 70 proc. finansinis augimas – tikimasi pasiekti 3,5 mln. eurų apyvartą.
„Šiuo metu įmonės veikla vystosi itin dideliais tempais. Mūsų paslaugos – naujos Lietuvoje, jų įvedimas į rinką nėra paprastas, tačiau bėgant laikui žmonės ima vis labiau suprasti jų naudą. Augant įmonei, didėja ir „Warranty Expert“ komanda, daug investuojame į kokybišką klientų aptarnavimą ir siekiame dar labiau plėsti turimą informacinį skambučių centrą bei pasiūlyti naujų paslaugų paketą ir partneriams, ir vartotojams“, – pasakoja Mindaugas Petronis, „Warranty Expert“ vadovas.
2013 m., pirmaisiais veiklos metais, „Warranty Expert“ pasiekė 967 817 eurų apyvartą, po metų ji augo dvigubai – iki 2 003 402 eurų. 2015 m. pirmo pusmečio finansiniai rezultatai žada, kad numatyti metų finansiniai planai bus įgyvendinti, nes per pirmuosius šešis metų mėnesius buvo pasiekta 1 414 688 eurų apyvarta, kai metų gale tikimasi 3,5 mln. eurų apyvartos.
„Kiekvienais metais stengiamės įdiegti naujų paslaugų, kurios būtų patrauklesnės galutiniam vartotojui, o tokių paslaugų atsiradimas stipriai skatina pardavimus. Siekiame sukurti kuo paprastesnę žalų administravimo sistemą, kad procesai vyktų dar greičiau“, – sako M. Petronis.
Pasak „Warranty Expert“ vadovo, itin svarbu tinkamai komunikuoti apie teikiamų paslaugų naudą ir saugumą, mat kol kas žmonės Lietuvoje nedrįsta pasitikėti pratęstos garantijos ir pirkinių draudimo paslaugomis, ne visada supranta to naudą. M. Petronio teigimu, vienas įmonės strateginių tikslų – ne tik užtikrinti teikiamų paslaugų saugumą, bet ir formuoti paslaugomis pasitikinčią ir jų naudą suprantančią auditoriją.
„Greta paslaugų saugumo, itin didelį dėmesį skiriame kokybiškam, savalaikiam aptarnavimui, greitai reakcijai į kylančias problemas. Be to, visada stengiamės atsižvelgti į klientų nuomonę, susidariusias situacijas bei pasiūlyti geriausius problemų sprendimo būdus“, – pasakoja M. Petronis.
„Warranty Expert“ vadovo teigimu, tolimesni bendrovės finansiniai rezultatai priklausys nuo plėtros eigos, sėkmės, pasiekiant išsikeltų tikslų, bei to, kaip greitai bus užsitarnaujamas vartotojų pasitikėjimas bei suprantama paslaugų nauda.
Apie „Warranty Expert”:
„Warranty Expert“ – tai garantinių paslaugų ir pirkinių draudimo lyderiai, Lietuvoje veikiantys nuo 2013 metų. Bendrovė siūlo draudimo bei pratęstos garantijos paslaugas didžiausiam spektrui pirkinių: buitinei technikai, elektronikai, įrankiams ir kt. „Warranty Expert“ vieninteliai Lietuvoje teikia pirkinių draudimo paslaugą, kurios riziką prisiima Norvegijos kapitalo draudimo bendrovė „Gjensidige Baltic“. „Warranty Expert“ turi stipriai išvystytą ir automatizuotą žalų registravimo bei administravimo centrą, todėl renka ir žiniasklaidai gali teikti daug specializuotos informacijos apie vartotojų pirkinių draudimo bei garantijos pratęsimo įpročius Lietuvoje įvairiais pjūviais: amžiaus, lyties, regionų, socialinių grupių ir kt. „Warranty Expert“ yra atvira bendrovė, kuri kaupia ir dalijasi turima statistinių duomenų baze.