SAVO MODELIŲ GAMĄ PAPILDYDAMA RIBOTO SKAIČIAUS AUTOMOBILIŲ SERIJOMIS
Šįmet sukanka 10 metų nuo pirmojo „Dacia“ žingsnio sėkmės keliu: 2005 m. Europoje ir Viduržemio jūros regiono šalių rinkose pasirodė „Logan“.
Šią sukaktį prekės ženklas pažymi išleisdamas jubiliejines riboto skaičiaus serijas, kurios apima visą asortimentą ir kurios pasipuošė prašmatnia „Cosmos Blue“ apdaila bei pasižymi keliomis išskirtinėmis išvaizdos ir įrangos ypatybėmis.
Keturiais ratais varomą (4WD) „Dacia Duster“ versiją dabar galima įsigyti ir su TCe 125 benzininiu varikliu.
2014 m. „Dacia“ pirmą kartą pardavė 500 000 automobilių, t. y. beveik 20 proc. daugiau nei 2013 m. Per 10 metų pardavusi daugiau nei 3 mln. automobilių, „Dacia“ užsitikrino tvirtą padėtį rinkoje.
Be to, per 10 metų „Dacia“ suformavo tvirtus ryšius su savo klientais, kurie grindžiami paprastumo, dosnumo ir patikimumo dvasia.
TURINYS
01
KĄ NAUJO PAMATYSIME 2015 M. ŽENEVOS AUTOMOBLIŲ PARODOJE?
Jubiliejinė riboto skaičiaus laida aprėpia visą asortimentą 03
„Dacia Duster“: TCe 125 benzininis variklis – jau ir keturiais ratais
varomuose automobiliuose 05
02
„DACIA“: ILAGALAIKĖS KOMERCINĖS SĖKMĖS KELIU
Tvirčiausiai augantis prekės ženklas Europoje 08
Vienas iš „Renault“ įmonių grupės ramsčių 09
03
PREKĖS ŽENKLUI IR STIPRIEMS RYŠIAMS SU KLIENTAIS – 10 METŲ
Auganti „Dacia“ bendruomenė 11
01
KĄ NAUJO PAMATYSIME 2015 M. ŽENEVOS AUTOMOBLIŲ PARODOJE?
Nuo to laiko, kai 2005 m. Europos rinkoje pasirodęs „Logan“ tapo „Renault“ atgaivinto Rumunijos automobilių pramonės prekės ženklo naujo gyvenimo atskaitos tašku, prabėgo jau 10 metų, per kuriuos Europoje „Dacia“ žengė neįtikėtinos sėkmės keliu. Savo dešimtąjį naujo gyvenimo jubiliejų „Dacia“ pažymi specialia praktiškai visus modelius (išskyrus „Dokker“ furgoną) aprėpiančia riboto skaičiaus automobilių laida. Paprasta ir tuo pačiu gausi riboto skaičiaus laida, išsiskirianti prašmatnia „Cosmos Blue“ apdaila, keliomis išskirtinėmis išvaizdos detalėmis, nauja „Media-Nav Evolution“ navigacijos sistema su interneto prieiga ir „Serenity“ paketu, puikiai atspindi prekės ženklo įvaizdį.
O dabar keturiais ratais varomą (4WD) „Dacia Duster“ galima įsigyti ne tik su 1,6 l 16v 105 AG ir dCi 110 AG varikliais, bet ir su TCe 125 versijos varikliu (priklausomai nuo šalies).
1. JUBILIEJINĖ RIBOTO SKAIČIAUS LAIDA APRĖPIA VISĄ ASORTIMENTĄ
Riboto skaičiaus laidos ypatumai:
– aprėpia „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“, „Duster“, „Lodgy“ ir „Dokker“ modelius;
– grindžiama „Lauréate“ versija.
PRAŠMATNI NAUJOJI „COSMOS BLUE“ SPALVA
Mėlyna – tai tradicinė „Dacia“ prekės ženklo spalva. Jubiliejinė riboto skaičiaus laida šią tradiciją pagerbia greta jau esamos spalvų gamos įtraukdama ir kultinę bei prašmatnią šio prekės ženklo „Cosmos Blue“ apdailos spalvą. Beje, tas pats tradicinis mėlynas atspalvis diskretiškai pritaikytas ir šio ženklo automobilių salonuose.
DĖMESYS IŠORĖS DETALĖMS
Jubiliejinė riboto skaičiaus laida pasižymi ir kai kuriomis ypatingomis dizaino ypatybėmis, įskaitant metalo atspalvio pilkus šoninių veidrodėlių korpusus ir tamsaus metalo dažais padengtus aliuminio ratlankius. „Sandero“ rūko žibintų apvadai irgi nudažyti metalo atspalvio pilka spalva
ITIN KRUOPŠTI SALONO APDAILA
Subtilūs mėlynos spalvos akcentai – ir automobilio viduje. Salono savitumą dar labiau pabrėžia harmonija, kurią sukuria tamsios anglies spalvos vidus ir gili mėlyna apmušalų bei priekinių ir galinių saugos diržų spalva bei diskretiškai pilku peltakiu papuoštos sėdynės. Tiek priekyje, tiek ir gale – specialiai pritaikyti kilimėliai.
GAUSYBĖ ĮRANGOS
Riboto skaičiaus laidoje – turtingas įrangos, grindžiamos „Lauréate“ apdailos variantu, pasirinkimas. Priklausomai nuo šalies, riboto skaičiaus laidos automobilių savininkai galės džiaugtis patogumu, saugumu ir ramybe vairuojant, kurią užtikrins pastovaus greičio palaikymo sistema bei patogiai elektra valdomi priekiniai ir galiniai langai. Labai naudinga, o ypač – kai vairuoti tenka kasdien.
NAUJAUSIOS KARTOS DAUGIALYPĖS TERPĖS SISTEMA
Europos šalims skirtame variantų kataloge – ir naujos kartos „Media-Nav Evolution“ navigacijos sistema (galimybės – priklausomai nuo šalies). Šioje ypač naudingoje sistemoje – „Bluetooth®“ ir USB jungtys, integruota navigacija, TMC (eismo pranešimų kanalas, angl. Traffic Message Channel) informacija apie eismo sąlygas ir AHA taikomoji programa, kuri bet kokiu metu užtikrina lengvą nuolatinę interneto prieigą.
IŠSAMIAU APIE NAUJĄSIAS YPATYBES
Automobilyje naudotojai ras:
įrengtą navigacijos sistemą, kuri nemokamai suteikia TMC kanalu perduodamą informaciją apie eismo sąlygas ir alternatyvius maršrutus (priklausomai nuo šalies);
perspėjamąją informaciją apie saugumą (pavyzdžiui, pavojaus zonas ir pan.);
optimalią interneto prieigą užtikrinančią specialią taikomąją programą. Tai reiškia, kad ekrane bus pateikiamas AHA taikomojoje programoje, kurią galima nemokamai atsisiųsti iš savo išmaniojo telefono, naudotojo sukonfigūruotas daugialypės terpės turinys. Naudojant šią taikomąją programą, naudotojas gali tiesiai iš automobilio pasiekti naudotojo daugialypės terpės turinio biblioteką (interneto radijo kanalus, tinklalaides, muziką, audio knygas) ir prisijungti prie „Facebook“ bei „Twitter“ paskyrų. Be to, galima realiuoju laiku gauti informaciją apie artimiausius dominančius taškus, pavyzdžiui, viešbučius arba restoranus, o paskui tiesiogiai susisiekti su jais telefonu arba, pasitelkus sistemos vedlį, nuvairuoti automobilį tiesiai prie pasirinktos paskirties vietos;
ant vairo įrengtus valdiklius, kuriuos galima naudoti ir „Apple“ SIRI balso atpažinimo funkcinei galimybei valdyti (veikia su iPhone® 4S ir aukštesnės versijos išmaniuoju telefonu);
panaudojant naujas piktogramas modernizuotą spalvinę sąsają.
„Dacia“ įrengta „Media-Nav Evolution“ tebeturi tokias pat ypatybes, kurios didžia dalimi ir lėmė „Media-Nav“ sėkmę“: didelį 18 cm (7 colių) jutiklinį ekraną ir pradžios puslapį, suteikiantį galimybę lengvai valdyti šešias aplinkas: radiją, daugialypę terpę, telefoną, žemėlapius (2D ir panoraminio vaizdo) bei nustatymus. Mobiliojo ryšio įrenginius, pavyzdžiui išmaniuosius telefonus arba MP3 grotuvus galima įjungti per prietaisų skyde įrengtą USB arba kištukinį lizdą telefonui. „Bluetooth®“ funkcija suteikia galimybę „Dacia Media-Nav Evolution“ naudoti ir srautiniam garso įrašų transliavimui – kad būtų galima paleisti išmaniajame telefone išsaugotus garso įrašus arba jų sąrašus, jungčiai nebereikia jokių laidų.
RIBOTO SKAIČIAUS LAIDOS AUTOMOBILIUOSE GALIMI VISI „DACIA“ ASORTIMENTE MONTUOJAMI VARIKLIAI
Nei 4×2, nei 4×4 riboto skaičiaus laidos „Duster“ versijos automobiliuose jokių su varikliais susijusių apribojimų nėra
KAD KLIENTAMS BŪTŲ RAMU
Kad už vairo būtų dar ramiau, kartu su riboto skaičiaus laida – ir išskirtinis pasiūlymas, aprėpiantis draudimą, padangų tvarkymo paslaugą, nuo vagystės apsaugančios ratų veržles ir patrauklias kreditavimo galimybes (priklausomai nuo šalies).
Ir visa tai – kartu su „Dacia“ suteikiama 3 metų arba 100 000 km ridos garantija.
2. „DACIA DUSTER“: TCE 125 BENZININIS VARIKLIS – JAU IR KETURIAIS RATAIS VAROMUOSE AUTOMOBILIUOSE
Greta naujausios kartos benzininių variklių, kuriuos jau matydavome keturiais ratais varomų (4WD) „Duster“ modelių kataloguose, dabar atsirado ir 1.6 16v 105 AG benzininis variklis bei dCi 110 AG dyzelinis variklis. Keturiais ratais varomas „Duster“ su TCe 125 varikliu ne tik atitinka „Euro 6“ standartą – dabar jame įrengta ir „Stop&Start“ technologija bei stabdymo energijos atkūrimo sistema. TCe 125 variklis yra puikus malonumo vairuoti ir lankstumo, kurio taip reikia esant prastam sukibimui, derinys.
NAUJAUSIOS KARTOS BENZININIS VARIKLIS
Keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo su turbokompresoriumi variklis atsirado „Renault“ įmonių grupei įgyvendinant variklių darbinio tūrio mažinimo strategiją. 1,2 l variklyje gausu naujausių technologijų (pavyzdžiui, „Stop&Start“, trinties mažinimo), kurios pagerina jo efektyvumą ir užtikrina, kad vairuoti bus lygiai taip pat malonu, kaip ir esant 2 litrų tūrio natūralaus įsiurbimo varikliui, o degalų sąnaudos bus mažesnės.
LANKSTUMAS IR REAKTYVUMAS
1198 cm3 variklis išvysto 1250 AG galią. 90 proc. didžiausio sukimo momento, kuris yra 205 Nm, pasiekiama esant 15000 aps./min., o visas sukimo momentas – diapazone nuo 2000 iki 3000 aps./min.
„Duster“ 4WD su TCe 125 varikliu – tai toks lankstumo ir efektyvumo derinys, kurio pakanka tam, kad vairuotojai puikiai jaustųsi ir kaimų, ir kalnų keliuose, kur įsibėgėjant prireikia jėgos ir galingumo.
LENGVAI VALDOMAS IR EKONOMIŠKAS KELYJE
TCe 125 variklis poruojamas su 6 greičių 4WD transmisija, kuri specialiai suprojektuota tam, kad ne tik užtikrintų lengvą valdymą ir optimalų efektyvumą, bet ir leistų visiškai panaudoti „Duster“ potencialą vairuojant bekelės sąlygomis.
Kadangi „Duster“ 4WD su TCe 125 varikliu pirmos pavaros perdavimo skaičius nedidelis (5,79 km/val. esant 1000 aps./min.), kalvotose vietovėse automobilis gali manevruoti važiuodamas labai mažu greičiu. Tai reiškia, kad nekils sunkumų nei pakylant įkalnėn, nei pajudant pakrovus sunkų krovinį. Pasirinkus tokį paprastą ir ekonomišką sprendimą, galima ne tik patogiai vairuoti bekelės sąlygomis, bet ir pajusti dinamiško vairavimo malonumą keliuose.
„4×4“ – PAGAL PAGEIDAVIMĄ
Naudodami centriniam valdymo pulte esantį trijų vairavimo režimų valdiklį, savo automobilio pajėgumus vairuotojai gali lengvai pritaikyti prie esamų sąlygų.
4×2
Įjungus režimą „4×2“, transmisija blokuojama taip, kad pereitų į važiavimą dviem varomais ratais. Šis režimas yra pats ekonomiškiausias degalų sąnaudų prasme, todėl tinka važiuojant gerais, sausais keliais. Be to, įjungus šį režimą, degalų sąnaudos irgi būna mažesnės.
AUTOMATINIS REŽIMAS
Įjungus automatinį režimą, sukimo momentas ant priekinės ir galinės ašies paskirstomas automatiškai pagal faktines sukibimo sąlygas – iki 50 proc. ant galinės ašies.
BLOKAVIMO REŽIMAS
Esant blokavimo režimui, sistema elektroniniu būdu pereina į važiavimo keturiais varomais ratais režimą, o 50 proc. variklio sukimo momento pastoviai perduodama galiniams ratams. Toks režimas rekomenduojamas tada, kai tenka važiuoti mažu greičiu nelygioje vietovėje arba esant prasto sukibimo sąlygoms (pavyzdžiui, per sniegą, dumblą, purvą, smėlį).
EKONOMIŠKAS IR EFEKTYVUS
„Duster“ 4WD su TCe 125 varikliu – tai galimybė džiaugtis mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis. 100 km nuvažiuoti prireiks vos 6,4 l kuro , o tarša CO2 – tik 145 g/km.
Režimas „Eco“, kuris padeda pasirinkti ekonomiškesnį ir ekologiškesnį vairavimo stilių, leidžia vairuotojui bet kokiu momentu tinkamai sumažinti degalų sąnaudas. Įjungus režimą, sistema tam tikrus vairavimo parametrus pritaiko taip, kad variklio techninės charakteristikos ir temperatūros santykio režimas būtų optimalus, t. y. toks, kad sąlygos būtų priimtinos ir vairuotojui, ir keleiviams.
Prietaisų skyde esantis pavarų perjungimo indikatorius (GSI) signalizuoja apie pasiektą optimalų variklio greitį, kuriam esant, reikia perjungti pavarą. Tai irgi padeda sumažinti degalų sąnaudas bei taršą CO2.
JAUKI AKUSTIKA
Kruopščiai suprojektuota akustika reiškia, kad TCe 125 variklis veiks tyliai ir sklandžiai. Tai – ir malonesnė kelionė važiuojantiems, ir dar vienas ryškus pažangių bei šiuolaikiškų šio naujausios kartos variklio savybių akcentas.
TCE 125 VARIKLIO TECHNOLOGIJOS STAMBIU PLANU
Benzininis variklis su turbokompresoriumi:
Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas esant mažiems variklio greičiams, o jo naudojimo diapazonas – labai platus. Tobulesnė kuro degimo technologija leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir taršą anglies dvideginiu.
„Stop&Start“ kartu su ypač greitu pajudėjimu iš vietos:
Siekiant sutaupyti degalų, kai tik automobilis sustoja, variklis automatiškai išsijungia. Kai tik vairuotojo koja paliečia sankabos pedalą, variklis iš karto vėl įsijungia. Sistema nustato tikslią stūmoklių vietą ir tam, kad automobilis greitai pajudėtų, įpurškia kurą į patį tinkamiausią cilindrą. „Duster“ 4WD su TCe 125 varikliu įrengtas ir sustiprintas starteris, leidžiantis sklandžiai daug kartų iš naujo paleisti variklį.
Stabdymo energijos atkūrimas:
„Stop&Start“ susieta su stabdymo energijos atkūrimo sistema. Jau pats šios sistemos pavadinimas sako, kad ji atkuria bet kokią išlaisvintą energiją (lėtėjimo, stabdymo), kuri kaupiama akumuliatoriuje, o paskui panaudojama automobiliui paleisti.
02
„DACIA“: ILAGALAIKĖS KOMERCINĖS SĖKMĖS KELIU
Jau 10 metų, kaip į „Dacia“ salonus plūsta klientai. Nuo to laiko, kai 2005 m. rinkoje pasirodė „Logan“, visoje Europoje ir Viduržemio jūros šalyse parduota 3,1 mln. „Dacia“ markės automobilių. 2014 m. pirmą kartą per metus parduota daugiau nei 500 000 šio prekės ženklo transporto priemonių. „Dacia“ gyvybingumą sėkmingai demonstruoja septynių modelių linija, kuriai priklauso „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“, „Duster“, „Lodgy“, „Dokker“ ir „Dokker“ furgonas.
Per dvejus metus beveik visiškai atsinaujinusi, dabar „Dacia“ pelnytai didžiuojasi jauniausia Europoje savo automobilių linija.
TVIRČIAUSIAI AUGANTIS PREKĖS
ŽENKLAS EUROPOJE
Antrus metus iš eilės Europoje „Dacia“ tapo tvirčiausiai augančiu automobilių rinkos prekės ženklu, kuriam šiuo metu tenka 2,5 proc. visos rinkos (+0,4 procentinio punkto). 2014 m. parduoti 511 362 „Dacia“ markės automobiliai. Du trečdaliai visos pardavimų apimties tenka „Sandero“ ir „Duster“ modeliams, kurių kiekvieno parduota daugiau nei po 160 000 vienetų, na o trečioje vietoje žengia „Logan“, kurio parduota beveik 100 000 vienetų.
Prancūzijos rinkoje, kur „Dacia“ užima penktąją vietą, savo rinkos dalį prekės ženklas padidino 0,5 procentinio punkto ir dabar turi 4,9 proc. visos rinkos. Pasiekti tokių gerų rezultatų ypač padėjo „Duster“ ir „Sandero“ sėkmė (pastarasis – trečias perkamiausias fizinių asmenų automobilis).
Ispanijoje, kur „Sandero“ yra perkamiausias fizinių asmenų automobilis, „Dacia“ rinkos dalis išaugo 0,7 procentinio punkto ir dabar siekia 4,7 proc.Iš viso šioje šalyje įregistruoti 45986 nauji šios markės automobiliai.
Ir kitose šalyse „Dacia“ muša pardavimo apimčių ir rinkos dalies rekordus. Italijoje „Dacia“ rinkos dalis yra 2,7 proc., įregistruota beveik 40 000 naujų automobilių, o Jungtinėje Karalystėje vos per dvejus metus nuo atėjimo į rinką „Dacia“ jau atsirėžė beveik 1 proc. visos rinkos. 2014 m. šioje šalyje „Dacia“ pritraukė 23 862 naujus klientus.
Nepaisant santykinai nepalankių rinkos sąlygų, didėja „Dacia“ rinkos dalis ir visose Viduržemio jūros regiono šalyse. Praėjusį sausį prekės ženklas žengė į Izraelio rinką: Telavive iškilmingai atidarytas pirmasis salonas. Izraelio rinkoje bus parduodami keturi modeliai: „Duster“, „Sandero Stepway“, „Lodgy“ ir „Dokker“.
Po Jungtinės Karalystės, Airijos, Danijos, Norvegijos , Kipro ir Maltos, kur „Dacia“ įžengė 2013 m., Izraelis yra 44-oji „Dacia“ prekės ženklo rinka.
2. VIENAS IŠ „RENAULT“ ĮMONIŲ GRUPĖS RAMSČIŲ
„Dacia“ stabiliai ir sėkmingai klesti nuo pat „Logan“ pasirodymo rinkoje. Šiandien „Dacia“ prekės ženklas – vienas tvirčiausių „Renault“ įmonių grupės ramsčių. Trumpai pažvelkime į tą įspūdingą jo sėkmės, apie kurią šio amžiaus pradžioje niekas net nesvajojo, istoriją.
1999 m. bendrovė „Renault“ įsigijo 51 proc. „Dacia“ įmonės akcijų ir ėmėsi įgyvendinti du projektus: modernizuoti automobilių gamyklą Rumunijoje ir tuo pačiu metu – projektuoti ir kurti visiems prieinamą transporto priemonę, kuri būtų gaminama irgi Rumunijoje. Tais pačiais metai oficiali pradėta įgyvendinti X90 („Logan“) programa.
Nuo 1999 m. iki 2004 m. „Renault“ įmonių grupė į visapusišką „Dacia“ modernizavimą investavo 489 mln. eurų.
Per tą patį laikotarpį „Renault“ padidino ir jai priklausančio „Dacia“ akcinio kapitalo dalį (2000 m. – iki 81,4 proc., 2001 m. – iki 92,72 proc. ir 2003 m. – iki 99,43 proc.) bei ėmėsi dviejų produktų gamybos (2000 m. – „Supernova“, o 2003 m. – „Solenza“), kurie prancūzų ir rumunų komandoms suteikė puikią bendro darbo galimybę tuo metu, kai rengtasi pateikti rinkai naująjį „Logan“.
Prieš 10 metų, likus vos kelioms dienoms iki Paryžiaus automobilių parodos, 2005 m. birželio mėn. „Renault“ oficialiai paskelbė apie tai, kad į Prancūzijos rinką žengia naujas prekės ženklas – „Dacia“. O pirmasis naujosios „Dacia“ epochos modelis ir buvo „Logan“. Siekta, kad naujasis sedanas būtų paprastas, šiuolaikiškas ir patikimas. 7500 EUR pradinė „Logan“ kaina reiškė neturintį sau lygių pasiūlymą gana nebrangiai įsigyti erdvų automobilį ir tuo pačiu skelbė apie tikrą revoliuciją automobilių gamybos pramonėje.
Siekiant, kad visas kūrimo procesas suktųsi apie tris pagrindus žodžius – paprastas, šiuolaikiškas ir tvirtas – projektavimas ir konstravimas nuo visiškai naujos starto linijos. Vos spėjęs pasirodyti rinkoje, „Logan“ užkariavo automobilių mėgėjų simpatijas. Kartu su „Logan“ pateikimu rinkai įgyvendintas naujas ekonominis modelis irgi buvo unikalus ir atitiko tuo metu atsirandantį klientų poreikį „sudaryti gerą sandėrį“. Visa tai tapo puikia dirva, suteikusia sąlygas „Dacia“ prekės ženklui suvešėti „Europoje ir Viduržemio jūros regiono šalyse.
KELIOS PAGRINDINĖS DATOS:
2005 m. Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą parodytas
modelis „Logan“, kuris tais pačiais metais pradėtas pardavinėti ir
Europos rinkoje.
2006 m. Rumunijos ir Bulgarijos rinkai pateiktas „Logan MCV“.
2007 m. atidarytas „Renault Technology Romania“ technikos mokslinių tyrimų
centras.
„Logan MCV“ pateiktas Europos ir Šiaurės Afrikos šalių rinkoms.
2008 m. rinkai pateiktas „Logan“ pikapas ir „Sandero“.
2009 m. rinkoje pasirodo „Sandero Stepway“.
2010 m. į rinką žengia „Duster“.
2012 m. liniją papildo du automobiliai: šeimyninis kompaktiškas MPV „Logan“ ir „Dokker“ furgonas ir jo keleivinė versija.
2012 m. prekės ženklui tapo lemiamais metais: pradėta atnaujinti visa „Dacia“ automobilių linija. Naujasis „Logan“, naujasis „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ įgijo modernesnę išvaizdą, be to, atnaujintos ir jų ypatybės bei įranga (atsirado ESP, greičio palaikymo sistema, greičio ribotuvas, navigacijos sistema ir pan.). Nepaisant to, prekės ženklas liko ištikimas savo filosofinei „gero sandėrio“ linijai – atnaujintų modelių kainos liko tokios pat patrauklios. Lygiai toks pat požiūris 2013 m. taikytas ir naujajam „Logan MCV“ bei naujajam „Duster“.
Carlosui Ghosnui skatinant, „Dacia“ prekės ženklas ypač išplėtė savo rinkas. Dabar šio prekės ženklo automobiliai parduodami 44 šalyse, jo asortimente – septyni transporto priemonių modeliai, įskaitant ir „Dokker“ furgoną – lengvąjį komercinį automobilį.
Ir šiandien prekės ženklas tebėra ištikimas savo vertybėms: masiškai gaminti naujus automobilius, kurie būtų parduodami daugeliui prieinama kaina, ir tuo pačiu palaipsniui gerinti savo modelių bendrąsias technines charakteristikas bei kitas ypatybes. 2014 m. „Dacia“ pardavė savo 3 000 000-ąjį automobilį, kurio savininkas buvo iškilmingai pagerbtas Paryžiaus automobilių parodoje.
03
PREKĖS ŽENKLO IR JO KLIENTŲ
RYŠIAMS – 10 METŲ
1. AUGANTI „DACIA“ BENDRUOMENĖ
„Dacia“ klientai yra daugiau nei pasirengę pademonstruoti savo lojalumą prekės ženklui – „Dacia“ bendruomenės renginiai visada išsiskiria stulbinančia sėkme ir plačiai komentuojami socialiniuose tinkluose.
SOCIALINIUOSE TINKLUOSE – DAUGIAU NEI 2,2 MLN. AKTYVIŲ GERBĖJŲ
Be komercinės veiklos, „Dacia“ labai pasikliauja ir savo klientų entuziazmu. „Dacia“ klientai labai greitai prisirišo prie savo pasirinkto prekės ženklo, o susibūrusi bendruomenė spontaniškai pavirto gyvu ir nauju visuomenės reiškiniu – „geru sandėriu“. Jau 10 metų „Dacia“ klientai rengia įvairiausius renginius, išsiskiriančius visus vienijančia laisvės, paprastumo ir kilnumo dvasia.
Savo prisirišimą prie prekės ženklo „Dacia“ mėgėjai gali pademonstruoti prisijungdami prie gerbėjų būrio „Facebook“ – čia veikia vienas tarptautinis ir 27 atskirų šalių puslapiai. Reikia pastebėti, kad bendruomenės narių skaičius šiame socialiniame tinkle auga itin sparčiai: vos per vienerius metus jis net padvigubėjo ir šiandien turi daugiau nei 2,2 mln. gerbėjų.
Aktyviausia šalis yra Turkija (650 000 gerbėjų), po kurios seka prekės ženklo gimtinė Rumunija (350 000 gerbėjų) ir Prancūzija (beveik 270 000 gerbėjų). Dviejose Šiaurės Afrikos šalyse – Alžyre ir Maroke – atitinkamai yra 250 000 ir 240 000 gerbėjų.
TŪKSTANČIUS DALYVIŲ PRITRAUKIANTYS BENDRUOMENĖS RENGINIAI
Šiuo spontanišku judėjimu pasinaudojo ir pats prekės ženklas. Savo klientams, kurie iš tikrųjų yra svarbiausi „Dacia“ vertybių ambasadoriai, prekės ženklas ėmėsi organizuoti bendruomenės renginius, pavyzdžiui, kasmet vis kitoje šalyje rengiamos prekės ženklo gerbėjų iškylos. Tokie smagūs susibūrimai, kuriuose visada būna daug dalyvių, yra puiki proga dar labiau sustiprinti prekės ženklo ir jo klientų ryšius.
Įdomiausi 2014 m. renginiai
Beveik 15 000 prekės ženklo gerbėjų suplūdo į Prancūzijoje, netoli Paryžiaus surengtą „Didžiąją „Dacia“ iškylą“. Tai, kad į renginį atvažiavo beveik 3100 šio ženklo automobilių, rodo, kaip galingai gerbėjai atsiliepė į kvietimą atvykti į kasmetinį Prancūzijos „Dacia“ savininkų bendruomenės sambūrį.
Ketvirtoji „Dacia“ iškyla Bulgarijoje pritraukė daugiau nei 1500 žmonių – triskart daugiau nei ankstesniaisiais metais!
Tą pačią dieną į stambiausią Čekijos Respublikos Šiklando pramogų parką susirinko beveik 4000 prekės ženklo gerbėjų.
Danijoje surengtoje „Dacia“ iškyloje, kuri tapo ir pirmųjų prekės ženklo pateikimo šios šalies rinkai metinių minėjimu, dalyvavo beveik 2000 žmonių. Iš 1600 per pirmuosius metus praduotų automobilių renginyje pasirodė 400 – taigi, ne mažiau kaip 25 proc. „Dacia“ klientų Danijoje nepatingėjo atvykti į šią iškylą.
Penktojoje „Dacia“ iškyloje Lenkijoje, prie linksmybių prisijungė daugiau nei 5000 klientų, kuriuos surado 53 šioje šalyje veikiantys prekybos atstovai.
Vasarą Maroke surengta kelionė šalies paplūdimiais. Trijų „Duster“ ir vieno „Lodgy“ lydimo „Dacia Beach Caravan“ („Dacia“ paplūdimio karavano) kelionės, kurios penkis etapus žymėjo penki skirtingi miestai, maršrutas nusidriekė per visą šalį. Renginį, kurio metu organizuota ir daugybė patrauklių pramogų, stebėjo daugiau nei 150 000 žiūrovų.