IT naujienos

Logotipų kūrimas: namų darbai

Susikūrę verslą skubėkite susikurti ir savo prekės ženklą. Tai labai svarbi verslo vystymo dalis, nors kai kas sugeba apsieiti ir be jos. Šiame straipsnyje pakalbėsime apie tai, kokius namų darbus reikia atlikti, kad jūsų įmonės logotipas būtų sėkmingas ir profesionalus.

Tvyro mitas, kad logotipų kūrimas – juokų darbas ir logotipą susikurti galima kad ir su Word programa. Galima, tačiau tas „kūrinys“, kažin, ar gali būti vadinamas logotipu. Tai greičiau paprasčiausias užrašas, bet ne normalus prekės ženklas. Anksčiau ar vėliau reiks jį perdaryti, o tada teks investuoti kur kas daugiau, nes užrašas jau bus naudojamas ant vizitinių kortelių, iškabose ir t.t. Logotipų kūrimas yra sunkus ir atsakingas darbas, atliekamas tik aukščiausio lygio profesionalų, turinčių atitinkamą išsilavinimą ir patirtį, o kitais atvejais reikalingas net ir talentas.

Dirbti su logotipu turi ne tik dizaineris-profesionalas, bet ir jo užsakovas. Prieš kuriant logotipą reikia atlikti namų darbus – aprašyti savo verslo koncepciją.

Parašykite, kuo užsiima įmonė keliais žodžiais. Jokių abstraktumų (pvz. importas-eksportas, arba konsultacijos), viską aiškiai ir konkrečiai.

Parašykite, kas yra jūsų esami ir potencialūs klientai, kokios jų pajamos, amžiaus grupės, kur jie gyvena.

Pabandykite surašyti išskirtinumus. Kuo jūsų verslas skiriasi nuo kitų?

Parašykite, koks jūsų verslo santykis su technologijomis, kaip jas naudojate, ar jūsų klientai turi turėti tam tikrų technologijų, pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių, o gal net lazerių. Tai labai svarbu, nes technokratinis žmogus turi kiek skirtingus prioritetus, nei paprastas, todėl įtikti jam per logotipą nėra blogai.

Pabandykite išvardinti savo verslo vertybes – nuoširdumas, asmeniškas bendravimas ar pan. Tai irgi prisideda prie profesionalaus logotipo kūrimo.

Pabandykite numatyti, kur ateityje galite reklamuotis – internete, televizijoje, lauko reklamoje, ant tam tikrų specifinių spaudinių, pakuočių. Tai irgi svarbu.

To turėtų pakakti dizaineriui susidaryti bendrą vaizdą apie jus ir jūsų verslą. Sutalpinkite visą aprašymą į 1-2 puslapius. Viskas turi būti aiškiai surašyta, nes dizaineris yra iš kitos verslo srities ir turi suprasti iš karto, ką veikiate ir ko norite pasiekti. Tokį aprašymą galima visada atspausdinti ir padiskutuoti su kolegomis, ar viskas aišku. Tai ir yra jūsų namų darbai, kuriuos atlikę galite tikėtis, kad logotipas bus padarytas tikrai profesionaliai. Kaina priklauso nuo dizainerio, tačiau tokį aprašymą galėsite pateikti atrinkdami tinkamus kandidatus, o gal pasinaudosite logotipų aukciono principu, kai keli dizaineriai pasiūlo savo pirminius eskizus, o tik tada pasirenkate su kuriuo dirbti.

Parašykite komentarą