Verslininkai ieškodami kelių pritraukti daugiau klientų ir padidinti savo pardavimus išbando įvairius reklamos būdus, vienas jų , vis labiau Lietuvoje populiarėjantis, – Google reklama. Tačiau, dažnai įmonių vadovams kyla klausimas – kiek tokia reklama kainuos ir ar atneš apčiuopiamos naudos, nes praeityje išbandytos įvairios reklamos formos dažnai neatneša norimų rezultatų?
Pasak vienos iš Google reklamos administravimo paslaugas teikiančios agentūros GoOnline atstovo Mindaugo Stankaus, – „Reklama paieškos tinkle yra vienas efektyviausių būdų verslininkams pranešti apie save tikslinei rinkai. Tai ypač aktualu toms įmonėms, kurios turi pakankamai ribota biudžetą reklamai ir už „įdėtus” pinigus nori gauti kaip galima maksimaliai naudos, nes išlaidas galima lengvai kontroliuoti ir savo pasiūlymus teikti siaurai auditorijai – tik tai, kuri jau yra susidomėjusi tam tikromis prekėmis ar paslaugomis”.
Kitas dažnai iškylantis klausimas ar mano įmonei tinka tokia reklama, ypač jeigu aš neparduodu jokių prekių ar paslaugų internete? Kaip pažymi anksčiau minėtos kompanijos atstovas – „Sėkmingai šia reklamos forma gali pasinaudoti įvairių verslo šakų kompanijos, nes šiais internetinio pasaulio laikais, potencialus klientas sugalvojęs įsigyti konkrečią prekę ar paslaugą pirmiausia ieško informacijos internete ir radęs jį dominantį pasiūlymą, susisiekia su pardavėju”.
Populiarinant savo reklamos tinklą Lietuvoje Google per savo partnerius ir AdWords reklamos valdymo specialistus siūlo išbandyti šį reklamos būdą nemokamai, suteikiant klientams 300 Lt sumos nuolaidos kuponus.