Bendradarbiavimo tikslas:
užtikrinti „M2M“ technologijos užsienio operatorių paslaugų visame pasaulyje prieinamumą ir patikimumą;
išplėsti „M2M“ technologijos paslaugų prieinamumą Prancūzijoje, Vokietijoje, Belgijoje, Liuksemburge, Nyderlanduose, Jungtinėje Karalystėje, o dabar jau ir Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Danijoje, Estijoje ir Lietuvoje.
Siekdama pagerinti „M2M“ (liet. „komunikacija tarp mašinų ir žmonių“) technologijos paslaugų kokybę ir komunikacijų tarpusavio suderinamumą, „TeliaSonera“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „France Telecom-Orange“ ir „Deutsche Telekom“. Sutartis, 2011 m. vasario mėnesį pasirašyta tarp „France Telekom-Orange“ ir „Deutsche Telekom“, galiojo Prancūzijoje, Vokietijoje, Belgijoje ir Liuksemburge, vėliau į ją įtraukti Nyderlandai, o visai neseniai, išplėtus veikimo sritį, ir Jungtinė Karalystė. Dabar šios sutarties galiojimas išsiplės ir įmonės „TeliaSonera“ geografinėje veikimo srityje, į kurią įeina Švedija, Norvegija, Suomija, Danija, Estija ir Lietuva.
Bendradarbiavimo sutartimi bus užtikrintas ją pasirašiusių šalių mobiliojo ryšio tinklų veikimas nepaisant valstybių sienų ir geresnė „M2M“ paslaugos kokybė šiuose tinkluose. Iki šiol užsienio operatoriaus („roumingo“) paslaugų sutartys buvo sudaromos ir veikė tik tarp dviejų šalių, buvo sutelktos atskirose rinkose. Šios daugiašalės bendradarbiavimo sutarties pagrindu geresnės kokybės užsienio operatoriaus paslaugos bus teikiamos sutartį pasirašiusiose šalyse, taip gerokai praplečiant klientų aptarnavimo galimybes. Nepertraukiama ryšio kokybė ir tinklų tarpusavio suderinamumas užtikrina „M2M“ paslaugų efektyvumą klientams, kurių verslui svarbi nuolatinė ryšio prieiga (pvz., elektroninių sveikatos priežiūros paslaugų tikėjams, krovinių gabenimo, automobilių verslo šakose ir kt.)
„Šia sutartimi ją pasirašiusios trys grupės iš esmės perstumia „M2M“ ekosistemos sienas,“ – sakė Anne-Marie Thiollet, „Enterprise Business Line“ ir „Orange Business Services“ vykdančioji viceprezidentė. – „Būtinybė veikti visame pasaulyje ir patikimumo poreikis paspartins „M2M“ technologijos paslaugų komercinį pritaikymą ir skatins į priešakines pozicijas iškelti inovacinius sprendimus. Mes džiaugiamės ir sveikiname „TeliaSonera“, tapusią mūsų partnere. Taip pat tikimės sulaukti ir kitų telekomunikacijų bendrovių paramos mūsų siekiams įgyvendinti, nes tik dirbdami kartu mes galime paversti didingą „M2M“ pažadą tikrove.“
Svarbiausia šios sutarties ypatybė – gebėjimas identifikuoti ir šalinti avarijas bei pažeidimus (gedimus). Šią technologiją „France Telecom-Orange“, „Deutsche Telekom“ ir „TeliaSonera“ stengsis toliau tobulinti, siekdamos užtikrinti geriausią užsienio operatorių paslaugų kokybę savo klientams. Kadangi „M2M“ ryšio technologija yra nepaprastai svarbi klientų verslui, visos „M2M“ užsienio operatoriaus paslaugos turės specialų palaikymo komponentą, dėl kurio klaidų bei gedimų nustatymas taps žymiai efektyvesnis, sutrumpės problemų sprendimo laikas, lyginant su įprastomis procedūromis.
„M2M“ turi milžinišką ekonominį potencialą. Šis trijų stipriausių telekomunikacijų rinkos įmonių bendradarbiavimas gerokai sustiprins tarptautinius mūsų pasiūlymus klientams,“ – sako Håkanas Dahlströmas, „TeliaSonera“ Mobiliojo ryšio paslaugų padalinio prezidentas. – „Mes žinome, kad „M2M“ technologija susietos paslaugos daugeliu atveju yra gyvybiškai svarbios verslui, todėl mums, kaip ryšio operatoriui, pateikia aiškių reikalavimų. Šis bendradarbiavimas pagerins klientų aptarnavimo kokybę tose rinkose, kuriose mes veikiame, nepaisant atskirų valstybių sienų, taip pat pagerins mūsų pasiūlymų, prisidėsiančių prie „M2M“ paslaugų plėtros, kokybę,“ – reziumavo Håkanas Dahlströmas.
Geresnis „M2M“ tarpusavio suderinamumas bus pasiektas ir trims partnerėms atlikus bendrą testavimą, taip norint suderinti modulio standartus. Modulio sertifikavimas užtikrins optimaliausią modulio ir tinklo suderinamumą. Dėl to bus pasiektas stabilus modulių veikimas visose šalyse, kuriose veiklą vykdo visos trys įmonių grupės. Tai leis paspartinti ir optimizuoti modulių integravimą „M2M“ paslaugos klientų įrangoje bei mašinose.
„M2M“ – tai ryšio technologija, teikianti ypač daug galimybių elektroninės energetikos, elektroninės sveikatos priežiūros, „išmaniųjų namų“, „išmaniojo automobilio“ ar kt. paslaugų srityse – ten, kur atskiroms sritims sieti reikia interneto. „M2M“ rinka pastaruoju metu auga tiesiog geometrine progresija ir suteikia galimybes pradėti naują verslą, pagerinti jau esamo darbą, sumažinti sąnaudas ir saugoti aplinką,“ – sakė Dr. Raineris Deutschmannas, „Deutsche Telekom“ Mobiliųjų produktų vyresnysis viceprezidentas. – Mūsų besivystanti partnerystė, ypač tarp tarptautinių bendrovių, užtikrins efektyvesnį ir patikimesnį būdą tarptautiniams „M2M“ sprendiniams įgyvendinti.“
„DeutscheTelekom“
„Deutsche Telekom“ – viena stambiausių pasaulyje integruotųjų telekomunikacijų paslaugų įmonių, turinti 128 milijonus mobiliojo ryšio klientų, 36 milijonus fiksuotojo ryšio linijų ir apie 17 milijonų plačiajuosčio ryšio linijų (2011 m. kovo 31 d. duomenimis). Įmonių grupė teikia fiksuotojo ryšio tinklo, mobiliųjų telekomunikacijų, interneto ir IPTV produktus bei paslaugas klientams, taip pat informacinių ir ryšio technologijų sprendimus verslo klientams bei įmonėms. Šiuo metu „Deutsche Telekom“ veikia daugiau nei 50 šalių, grupėje dirba per 244 000 darbuotojų visame pasaulyje. Per 2010 finansinius metus ši įmonių grupė uždirbo 62,4 milijardo eurų pajamų; daugiau negu pusę jų – ne Vokietijoje (2010 m. gruodžio 31 d. duomenimis).
„France Telecom-Orange“
„France Telecom-Orange“ – vienas garsiausių pasaulyje telekomunikacijų operatorių, turintis 170 000 darbuotojų visame pasaulyje, įskaitant 102 000 Prancūzijoje. Jo darbuotojų atlyginimams skirtos lėšos 2011 metų pirmajame ketvirtyje sudarė 11,2 milijardo eurų. Veikianti 35 pasaulio šalyse, 2011 m. kovo 31 d. ši įmonių grupė turėjo 215,9 milijono klientų, įskaitant 141,6 milijono vien „Orange“ – vienintelės grupės įmonės, teikiančios interneto, televizijos ir mobiliojo ryšio paslaugas daugumoje šalių, kurioje veikia, – klientų. 2011 m. kovo 31 d. įmonių grupė turėjo 156,7 milijono mobiliojo ryšio ir 13,9 milijono plačiajuosčio interneto ryšio (ADSL, optinio) klientų visame pasaulyje. „Orange“ – tai vienas pagrindinių mobiliojo ryšio ir plačiajuosčio interneto paslaugų operatorių Europoje, o šios grupės įmonė „Orange Business Services” – viena pasaulinių lyderių, teikianti telekomunikacijų paslaugas tarptautinėms bendrovėms. 2010 metais „Orange Business Services” laimėjo Frost & Sullivan Market Penetration Leadership apdovanojimą, kuriuo įvertintas šios įmonės „M2M“ telekomunikacijų paslaugų teikimas Europoje, be to, kaip teigiama Berg Insight’s Global Wireless M2M Market Research rinkos tyrimų ataskaitoje, šios „Orange“ bendrovės augimas pagal aktyvuotus SIMs, per laikotarpį nuo 2009 iki 2010 metų buvo didžiausias tarp kitų penkių stambiausių Europos „M2M“ technologijų rinkos įmonių.
Savo projektu Conquests 2015 „Orange“ kreipiasi į darbuotojus, klientus ir akcininkus, net visą visuomenę, kurioje įmonė veikia, siūlydama jiems konkrečius veiklos planus. Juose išdėstyti įsipareigojimai apima naują požiūrį į žmoniškuosius išteklius; naujos tinklo infrastruktūros, sudarysiančios įmonių grupės augimo pagrindą ateityje, įgyvendinimą; grupės siekius užtikrinti didesnį klientų pasitenkinimą, ypač dėl pagerėjusios jų aptaravimo kokybės; ir spartesnę tarptautinę plėtrą.
„France Telepom“ (NYSE:FTE) akcijos listinguojamos „Euronext Paris“ (A kategorijoje), taip pat Niujorko akcijų biržoje.
Daugiau informacijos (internetu ar mobiliuoju telefonu) žr. : www.orange.com, www.orange-business.com, www.orange-innovation.tv
„Orange“ ir kitų „Orange“ produktų ar paslaugų pavadinimai, paminėti šioje medžiagoje yra „Orange Brand Services Limited“, „Orange France“ arba „ France Telecom“ prekių ženklai.
„TeliaSonera“
„TeliaSonera“ teikia tinklo prieigų ir telekomunikacijų paslaugas Šiaurės ir Baltijos šalyse, besiformuojančiose Eurazijos rinkose, įskaitant Rusiją bei Turkiją, taip pat Ispanijoje. „TeliaSonera“ padeda žmonės ir bendrovėms lengviau, patogiau ir neteršiant aplinkos bendrauti. Mes siekiame būti geriausi visose rinkose, kuriose veikiame, užtikrindami didžiausią klientų pasitenkinimą, kokybišką ryšio tinklą ir veiksmingas verslo operacijas. „TeliaSonera“ taip pat yra viena didžiausių Europoje didmeninių paslaugų teikėjų, turinti nuosavą tarptautinį ryšių tinklą. 2010 m. mūsų grynųjų pardavimų pajamos siekė 107 milijardus Švedijos kronų, pelnas iki mokesčių – 37,7 milijardo Švedijos kronų, kiekvienai akcijai tenkančios pajamos sudarė – 4,73 Švedijos kronos. „TeliaSonera“ akcijos yra listinguojamos NASDAQ OMX Stockholm ir NASDAQ OMX Helsinki. Daugiau informacijos žr.: www.teliasonera.com.