Praėjusią savaitę vykusioje pasaulinėje vartotojiškos elektronikos parodoje „CES 2011” LG pristatė verslo planus televizorių rinkoje. Didžiausiomis kompanijos naujienomis šiais metais taps technologijos „Smart TV” ir „Cinema 3D TV”, padėsiančios LG pasiekti 40 mln. televizorių pasaulinius pardavimus.
„Pasaulio televizorių rinkos pokyčius šiais metais lems išmaniosios technologijos, leidžiančios vartotojams namuose žiūrėti filmus, prisijungti prie interneto ir naudotis kitomis pramogomis vos vienu mygtuko paspaudimu. Tikimės, kad LG išmaniosios technologijos „Smart TV” ir „Cinema 3D TV” taps varomąja jėga plečiant televizorių verslą bei stiprinant lyderio pozicijas rinkoje” – sako Havis Kwon, „LG Electronics Home Entertainment Company” prezidentas ir vykdomasis direktorius.
Naujoji „LG Smart TV” technologija suteiks televizoriams paprastą ir intuityvų valdymą, išplės jam skirtų funkcijų pasirinkimą. Funkcijos „Home Dashboard” ir „Magic Motion Remote Centrol” leis greitai pasiekti interneto turinį, atsisiųsti ir naudoti papildomas programas, tuo tarpu „N-Screen” suteiks galimybę patiems susikurti tinkamiausią žiūrėjimo aplinką. Turinio dalijimosi funkcija „Smart Share” leis perkelti informaciją USB jungtimi ar bevieliu ryšiu iš išorinių laikmenų, suderintų su DLNA standartu.
LG šiais metais tikisi užsitikrinti didelę trimačio vaizdo televizorių rinkos dalį. Pristatydama technologiją „Cinema 3D TV”, bendrovė tikisi, jog per artimiausius kelerius metus „Cinema 3D TV” lems du trečdalius visų LG 3D televizorių pardavimų. Naujoji technologija smarkiai sumažina vaizdo trukdžius ekrane, o technologija „Film Patterned Retarder” optimizuoja trimačio vaizdo paskirstymą akims, suteikdama žiūrovams nesiliejantį vaizdą bei platų matomumo kampą. Kartu su „Cinema 3D TV” technologija buvo pristatyti ir trimačio vaizdo akiniai, gebantys atkurti ryškesnį bei „švaresnį” vaizdą.
2011 m. LG planuoja ir toliau stiprinti pozicijas didindama LED televizorių asortimentą, taip pat siūlydama lietimu valdomus, trimačio vaizdo ir plačiaekranius – 50 colių ir didesnės įstrižainės – plazminius televizorius.
Apie LG Electronics, Inc.
Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra viena pirmaujančių pasaulio lyderių ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse. 115-oje kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje dirba daugiau nei 82 tūkstančiai žmonių. 2009 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 43,4 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro penki verslo padaliniai: „Home Entertainment”, „Mobile Communications”, „Home Appliance”, „Air Conditioning”. LG yra plačiaekranių televizorių, garso ir vaizdo technikos, mobiliųjų telefonų, oro kondicionierių ir skalbyklių gamybos lyderis pasaulyje. LG tapo pasauliniu ir technologiniu „Formulės-1” partneriu, turinčiu išskirtines teises šio renginio metu pristatyti vartotojų elektronikos prekes, mobiliuosius telefonus bei duomenų procesorius. Daugiau informacijos pateikiama www.lge.lt.
Apie „LG Electronics Home Entertainment Company”
„LG Electronics Home Entertainment Company” yra vienas didžiausių pasaulio plokščiųjų ekranų, garso ir vaizdo produkcijos gamintojų. Kompanija gamina skystųjų kristalų (LCD) ir plazminius televizorius, namų kino sistemas, „Blu-ray” grotuvus, audio komponentus, plazminius ekranus bei kitą produkciją. LG ne tik kuria daug naudingų funkcijų turinčius prietaisus, bet ir orientuojasi į stilingą gaminių dizainą ir technologijų naujoves, suteikiančias laisvalaikiui namuose naujų galimybių.