Verslas

„Druskininkų Rasa” plečia asortimentą

Mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų gamintoja bei prekybininkė UAB „Druskininkų Rasa” išplėtė „Rasa Premium Taste” skonių paletę. Greipfrutų ir juodųjų serbentų skonių stalo gazuotas vanduo jau pradėtas tiekti į prekybos centrus „MAXIMA”.

Atsižvelgdama į vartotojų poreikį įvairinti natūralaus mineralinio skonį, „Druskininkų Rasa” nuolat ieško sprendimų, kurie užtikrintų subalansuotą mineralų kiekį ir švelnų vaisių ar uogų natūralų skonį. Sumaišius natūralų mineralinį vandenį „Rasa Premium”, kuris išgaunamas iš unikalaus Druskininkų kurorte esančio 235 metrų gylio gręžinio, ir geriamąjį vandenį, išgaunamą iš 114 metrų gylio gręžinio, esančio Druskininkų Šviežumėlio vandenvietėje, bei pagardinus tik natūraliais aromatais, vartotojams buvo pasiūlyti du nauji vandens skoniai: greipfrutų bei juodųjų serbentų.

„Žmogus per parą vidutiniškai turi išgerti apie 2-2,5 l vandens, tačiau daugeliui įprastas vandens skonis pabosta, tad „Druskininkų Rasa” vartotojams siūlo tą patį vandenį tik kaskart kitokio skonio. Į kokybės gerinimą, vartotojų poreikių tenkinimą šiais metais investavome daugiau nei 3 mln. Lt. Tai suteikė galimybę pasiūlyti vartotojams įvairią skonių paletę”, – naujus produktus pristatydamas pasakoja bendrovės generalinis direktorius Aurelijus Sinkevičius.

Įvairių vaisių aromatai, esantys „Rasa Premium Taste”, vandens savybių nekeičia. Vandenyje nėra jokių saldiklių, jis neturi kalorijų. Bendra vandens mineralizacija – 250-500 mg / l.

Šiuo metu vartotojai gali rinktis net iš dešimties skonių: citrinų, spanguolių, alijošiaus-vanilės, žalios arbatos, imbiero–medaus-citrinos, braškių-pipirų, persikų, mėlynių, greipfrutų bei juodųjų serbentų.

Apie UAB „Druskininkų Rasa”

1999 metais įkurta UAB „Druskininkų Rasa” yra žinoma kaip viena iš didžiausių ir moderniausių vandens gamintojų Lietuvoje. Bendrovė savo veiklą vykdo mineralinio vandens išgavimo ir išpilstymo srityje. Įmonė yra pelniusi 2 aukso medalius: 2003 metais aukso medalis įteiktas už natūralaus silpnai gazuoto mineralinio vandens įvedimą į rinką; 2009 metais vienintelis lietuviškas vanduo „Rasa” buvo pripažintas metų gaminiu. „Druskininkų Rasa” nuolat siekia pateikti ir užtikrinti aukščiausią gaminių kokybę — kiekvienais metais bendrovė tyrimams skiriavirš 200 000 Lt. Lietuvoje „Druskininkų Rasa” daugybę metų yra vandens rinkos lyderė. Įmonė turi šešis natūralaus mineralinio vandens gręžinius. Bendrovei priklauso gerai žinomi šieprekių ženklai: „Rasa”, „Rasa Premium”, „Rasa active life”, „Elite” ir kt. „Rasa” — vienas iš penkių žinomiausių vandens prekinių ženklų. Dalį savo produkcijos bendrovė eksportuoja įkaimynines šalis, t.y. Estiją, Latviją ir Lenkiją.

Parašykite komentarą