SEB bankas š. m. liepos 7 d. įdiegė ir pradėjo naudoti naują banko pagrindinę informacinę sistemą, kuria teikiamos banko paslaugos ir valdomi verslo procesai. Įdiegus naują informacinę sistemą, pasikeitė kai kurių banko paslaugų funkcionalumas ir įsigaliojo nauja jų teikimo tvarka. Naujoji sistema bankui atveria naujų plėtros perspektyvų – suteikia galimybę daug lanksčiau diegti įvairias klientams skirtas naujoves, spartinti vidinius banko procesus.
„Naujos pagrindinės banko sistemos įdiegimas – technologiškai sudėtingas procesas, todėl kol sistema ims veikti visu pajėgumu, kurį laiką dar gali pasitaikyti trumpalaikių sutrikimų. Atsiprašome klientų, jeigu pirmosiomis sistemos veikimo dienomis dalimi banko paslaugų bus galima naudotis kiek lėčiau nei įprastai“, – sakė SEB banko prezidento pavaduotoja, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorė Aušra Matusevičienė.
Modernią banko pagrindinę informacinę sistemą „FlexCube“ sukūrė ir diegė tarptautinė IT sistemų bendrovė „Oracle Financial Services Software Limited“. Daugiau kaip dvejus metus trukusį sistemos diegimo projektą vykdė tarptautinė IT bendrovės ir banko 370 specialistų komanda.
„Bankų finansinių paslaugų rinka pastaraisiais metais plėtėsi itin sparčiai, todėl, norėdami būti priešakyje ir teikti aukščiausios kokybės paslaugas ir ateityje, ieškojome efektyviausių IT sistemų tobulinimo sprendimų. Išnaudoję nuo pat banko įkūrimo veikusios banko pagrindinės informacinės sistemos plėtros galimybes, pakeitėme ją visiškai nauja ir šiuolaikiška sistema“, – sakė A. Matusevičienė.
„FlexCube“ sistema yra viena pažangiausių ir populiariausių sistemų, kurią šiuo metu naudoja finansų institucijos 105 pasaulio šalyse.
Pasak A. Matusevičienės, tai didelės apimties ir itin reikšmingas projektas, nes iš senosios į naująją sistemą reikėjo perkelti pagrindines banko duomenų bazes, pakeisti ir integruoti verslo procesus, užtikrinti visų banko teikiamų paslaugų darnų teikimą įdiegus naują sistemą.
Parengiamuosius sistemos keitimo darbus SEB bankas pradėjo 2007-aisiais.
Įidegus naują sistemą, nuo š. m. liepos 7 d. įsigalioja su naujos SEB banko pagrindinės informacinės sistemos įdiegimu susiję kai kurių banko paslaugų funkcionalumo ir jų teikimo tvarkos pokyčiai. Taip pat įsigalioja dalies klientų su banku sudarytų sutarčių pasikeitimai, apie kuriuos bankas šiuos klientus yra informavęs iš anksto asmeniškai adresuotais laiškais ir / arba kurie buvo aptarti su klientais pasirašant sutarčių pakeitimus. Daugiau informacijos galima rasti banko svetainėje www.seb.lt.
Daugiau informacijos:
Arvydas Žilinskas, SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovas
Tel.: (8 5) 268 1198, 8 687 04 052; e. paštas arvydas.zilinskas@seb.lt
Apie SEB banką
SEB bankas, priklausantis Šiaurės Europos finansų įmonių grupei SEB, yra didžiausias bankas Lietuvoje, teikiantis visas bankininkystės paslaugas privatiems ir verslo klientams bei finansų įstaigoms ir pirmaujantis svarbiausiose šalies bankų paslaugų rinkose.
SEB yra Šiaurės Europos finansų įmonių grupė, teikianti bankininkystės paslaugas beveik 400 tūkst. įmonių ir institucijų bei 5 milijonams privačių klientų. SEB siūlo universalias bankininkystės paslaugas Švedijoje, Vokietijoje ir Baltijos šalyse – Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. SEB vietiniai padaliniai veikia ir kitose Šiaurės Europos šalyse (Norvegijoje, Suomijoje, Danijoje), taip pat Ukrainoje ir Rusijoje, o pasaulinėje rinkoje SEB atstovauja tarptautiniai padaliniai didžiausiuose pasaulio finansų centruose. SEB grupėje dirba apie 19 tūkst. darbuotojų. Daugiau apie SEB skaitykite www.sebgroup.com.