Integruotų telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų teikėjos TEO LT, AB (toliau – TEO) privatūs klientai šaltuoju metų laiku už paslaugas galės mokėti mažiau. Mokėjimo atidėjimą užsisakę klientai mėnesio sąskaitą už TEO paslaugas galės sumažinti 10 arba 20 litų, o šią sumą sumokėti po šildymo sezono pabaigos.
TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovo Nerijaus Ivanausko teigimu, dalis šalies gyventojų su nerimu laukia artėjančio šildymo sezono. „Norėdami padėti savo klientams suteiksime galimybę atidėti dalį mokėjimo už paslaugas, o nemažai jų daliai tai leis mėnesio sąskaitą sumažinti daugiau nei per pusę”, – sakė N. Ivanauskas.
Mokėjimo atidėjimą telefonu 1817 galima užsisakyti nuo spalio 17 dienos, jis galios bendrai visoms TEO privatiems klientams teikiamoms paslaugoms – balso telefonijai, internetui ZEBRA ir skaitmeninei televizijai GALA.
Užsisakyti atidėtą mokėjimą galima iki kovo pabaigos, jis bus pritaikomas visiems mėnesio, kurį buvo užsakytas, mokesčiams už paslaugas. Atidėto mokėjimo sumą klientai grąžins nuo 2009 metų balandžio per tiek mėnesių, kiek buvo taikomas atidėjimas.
Sužinoti daugiau apie mokėjimo atidėjimą bei jį užsisakyti galima telefonu 1817.
Šių metų rugpjūtį TEO turėjo daugiau kaip 600 tūkst. privačių klientų.
Apie TEO LT, AB
TEO – didžiausia Lietuvos plačiajuosčio interneto prieigos ir balso telefonijos paslaugų įmonė, teikianti integruotas telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas gyventojams ir verslui. Didžiausią patirtį telekomunikacijų versle turinti bendrovė išskirtinį dėmesį skiria aukštai paslaugų kokybei ir klientų poreikių tenkinimui. 60 proc. Bendrovės akcijų netiesiogiai valdo viena didžiausių Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų korporacijų „TeliaSonera AB”. TEO LT, AB akcijomis prekiaujama Vilniaus ir Londono vertybinių popierių biržose.
Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Antanas Bubnelis, TEO LT, AB atstovas spaudai