2015 metų pirmojoje pusėje „Renault Group“ išsaugojo augimą ir padidino pelningumą
Grupės pajamos padidėjo 12,0 proc. – iki 22 197 milijonų eurų.
Naujų automobilių registracijų skaičius padidėjo 0,8 proc. – iki 1,38 milijonų vienetų.
Grupės operacinis pelnas – 1 069 milijonai eurų (+47 proc.), atitinkantis 4,8 proc. pajamų, palyginti su 2014 metų pirmojo pusmečio 729 milijonų eurų pelnu, sudariusiu 3,7 proc. pajamų.
Automobilių pramonės veiklos pelnas – 656 milijonai eurų (+89 proc.), palyginti su 348 milijonais eurų (3,1 proc. pajamų, palyginti su 1,9 proc.).
Grupės veiklos pajamos – 953 milijonai eurų (+105 proc.), palyginti su 464 milijonais eurų.
Grynosios pajamos – 1 469 milijonai eurų (+83 proc.), palyginti su 801 milijonu eurų.
Automobilių pramonės veiklos pinigų srautas ties rentabilumo riba – -95 milijonai eurų.
„Spartesnio nei prognozuota dėl Europos rinkos atsigavimo, nepaisant padidėjusio aplinkos nepalankumo mūsų svarbiausiose augančiose rinkose, „Groupe Renault“ pusmečio rezultatai pažymėjo tolimesnį žingsnį „Drive the change“ strateginio plano tikslų link.
Sėkmingas modelių gamos atnaujinimas ir plėtra, augimas ir disciplina Europoje sudarė sąlygas Grupei užimti palankią poziciją, padidinus pelningumo augimą ir veiklos pelno maržos tikslus“, – sakė Carlosas Ghosnas, „Renault“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.
2015 metų pirmąjį pusmetį Grupės pajamos pasiekė 22 197 milijonus eurų, arba 12,0 proc. viršijo 2014 metų pirmojo pusmečio pelną.
Automobilių pramonės pajamos pasiekė 21 065 milijonus eurų, dėl išaugusios grupės markių gamybos apimties ir prekybos su partneriais padidėdamos 12,4 proc. Teigiamą įtaką turėjo ir euro kurso kritimas kitų valiutų (Korėjos vono, britų svaro ir kt.) atžvilgiu. Kainų efektas taip pat buvo pozityvus, visų pirma dėl 2014 metų pabaigoje patvirtintų aukštesnių kainų, siekiant atsverti valiutų nuvertėjimą (ypač Rusijoje ir Brazilijoje).
Grupės veiklos pelnas pasiekė 1 069 milijonus eurų (+47 proc.), palyginti su 729 milijonais eurų 2014-ųjų m. pirmąjį pusmetį. Tai sudarė 4,8 proc. pajamų (3,7 proc. 2014 m. pirmąjį pusmetį).
Automobilių pramonės veiklos pelnas padidėjo 308 milijonais eurų (+89 proc.) – iki 656 milijonų eurų, arba 3,1 proc. pajamų. Šį pasiekimą galima paaiškinti padidėjusiu aktyvumu ir sumažintais kaštais. Pirmojoje metų pusėje teigiamą efektą sudarė valiutos poveikis.
Prekybos finansavimo indėlis į grupės operacinį pelną sudarė 413 milijonų eurų, palyginti su 381 milijonu eurų pirmojoje 2014 metų pusėje. Šis padidėjimas buvo pasiektas dėl padidėjusių paslaugų apimčių. Neveiksnių paskolų likutis buvo sumažintas iki 0,31 proc., palyginti su 2014 metų pirmąjį pusmetį užfiksuotu 0,47 proc. likučiu.
Kitos operacinės pajamos ir sąnaudos sudarė 116 milijonų eurų siekiančią neigiamą reikšmę. Visų pirma tai susidarė dėl restruktūrizavimo kaštų, susijusių su Prancūzijoje diegiamu konkurencingumo susitarimu (-265 mln. eurų per pirmąjį 2014 metų pusmetį).
Grupės veiklos pajamos pasiekė 953 milijonus eurų (+105 proc.), palyginti su 2014 metų pirmąjį pusmetį pasiektais 464 milijonais. Šį pagerėjimą lėmė padidėjęs veiklos pelnas ir 149 milijonais eurų sumažintos kitos išlaidos.
Susijusių kompanijų, daugiausia „Nissan“, įnašas pasiekė 912 milijonų eurų, palyginti su 2014 metų pirmąjį pusmetį pasiektais 725 milijonais eurų, įskaitant ir 70 milijonų eurų įnašą į AVTOVAZ.
Grynosios pajamos pasiekė 1 469 milijonus eurų (+83 proc.), grupės akcijoms sudarant 1 396 milijonus eurų (5,12 euro už akciją, palyginti su 2,75 euro už akciją pirmąjį 2014 metų pusmetį – tai yra 86 proc. siekiantis vertės augimas).
Automobilių pramonės veiklos pinigų srautas ties rentabilumo riba siekė -95 milijonus eurų, nepaisant 369 milijonais eurų padidėjusio apyvartinio kapitalo poreikio.
2015 metų birželio 30 dieną bendras prekybos dienų skaičius (įskaitant ir nepriklausomų atstovų tinklą) sudarė 64 dienas, palyginti su per tą patį 2014 metų laikotarpį užregistruotomis 62 dienomis.
2015 METŲ PERSPEKTYVA
Pasaulinis automobilių poreikis 2015 metais turėtų augti maždaug 1 proc., nepaisant akivaizdaus augančių rinkų mažėjimo. Antra vertus, Europos rinka turėtų augti mažiausiai 5 proc.
Šiame kontekste „Renault“ grupė siekia:
-ir toliau didinti registracijų apimtis ir pajamas (vertinant pastoviais valiutų kursais),
-ir toliau gerinti grupės ir automobilių padalinio veiklos maržas,
-sukurti teigiamą automobilių pramonės veiklos pinigų srautą.