Verslas

Pirkėjai „Oze“ išleido trečdaliu daugiau

Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ š.m. sausio – birželio mėnesio pardavimai, lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, išaugo trečdaliu. Daugiausia, daugiau nei du kartus, didėjo centre įsikūrusių pramogas siūlančių ir paslaugas teikiančių nuomininkų pardavimai, o bendras lankytojų skaičius augo dešimtadaliu.

„Nuomininkų pardavimų rezultatai visose prekių ir paslaugų grupėse teigiami ir siekia bent 20 proc. Didesnį nei 30 proc. augimą per pirmąjį šių metų pusmetį fiksavo drabužių, avalynės ir galanterijos gaminių, grožio ir sveikatos priežiūros paslaugų, kosmetikos ir parfumerijos, taip pat elektronikos ir namų apyvokos prekių pardavėjai“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė.

Jos teigimu, šie rezultatai pasiekti dėl didėjančio klientų srauto bei išaugusio jų pirkinių krepšelio. Lyginat šių ir praėjusių metų pirmuosius šešis mėnesius, vieno pirkėjo prekybos ir pramogų centre „Ozas“ išleista vidutinė suma didėjo 21 proc., o lyginant vien birželio mėnesių rezultatus – 30 proc.

„Tokį ženklų augimą lėmė vasaros išpardavimai, kuriuos, remdamiesi tarptautine praktika, pradėjome birželio mėnesį – tarptautiniai prekybos tinklai, kurių parduotuvės veikia mūsų centre, šio mėnesio pabaigoje jau pristatys rudens kolekcijas. Liepą planuojame tokį patį pardavimų augimą“, – sako I. Navickaitė.

Per pirmąjį šių metų pusmetį prekybos ir pramogų centre „Ozas“ duris atvėrė penki nauji nuomininkai – pirmosios Lietuvoje drabužių moterims ir vaikams parduotuvės „Ma Cherie“ ir „Amadeo“, didžiausias Vilniuje batų prekybos tinklo „Rieker“ salonas, turkiškos virtuvės restoranas „Bardak“ bei žūklės ir turizmo prekių parduotuvė „Salmo“. Planuojama, kad iki metų pabaigos „Oze“ įsikurs dar 10 naujų nuomininkų.

Parašykite komentarą