Įvairenybės

Koronavirusas keičia kurjerių darbą – nebepristatys siuntų į kai kuriuos Europos Sąjungos valstybių regionus

Nuo ketvirtadienio dėl koronaviruso (2019-nCoV) grėsmės siuntos nebėra pristatomos ir surenkamos dalyje Italijos, Austrijos, Čekijos ir Vokietijos regionų, skelbia siuntų pristatymo bendrovė „DPD Lietuva“. Kiek anksčiau šią savaitę ji ėmėsi būtinų saugumo priemonių ir Lietuvoje.

Kaip informuoja „DPD Lietuva“, vien Italijoje siuntų pristatymas dėl uždarytų pašto skyrių ir karantino reikalavimų sustabdytas į daugiau nei pusę tūkstančio vietovių, Austrijoje – 12, Čekijoje – 4, Vokietijoje – į vieną vietovę. Taip pat siuntos iš šių regionų negalės pasiekti Lietuvos. Nuolat atnaujinamą vietovių sąrašą galima rasti bendrovės internetinėje svetainėje.

„DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius teigia, kad tokios priemonės buvo būtinos, o sąrašas, priklausomai nuo situacijos, gali nuolat kisti.

„Visoje Europoje veikiančios „DPD“ darbuotojai nuolat stebi situaciją ne tik žemyne, bet ir visame pasaulyje. Taip pat imasi visų įmanomų priemonių, kad apsaugotų savo darbuotojus, kuriems kasdien tenka susidurti su daugybe žmonių. Vietovės, kuriuose apribotas siuntinių judėjimas, yra padidintos rizikos zonose, todėl dabar priimtos priemonės buvo būtinos, kad būtų apsisaugota nuo galimo infekcijos plėtimo“, – sprendimo priežastis vardina G. Bilevičius.

Jis taip pat ramina, kad nėra nustatyta, jog koronavirusas galėtų plisti per siuntas.

„Svarbiausia laikytis medikų ir visuomenės sveikatos specialistų rekomendacijų – dažnai plauti rankas su muilu ir vandeniu, vengti didelio žmonių susibūrimo vietų, sergant laikytis saviizoliacijos ir kitų priemonių. Norintiems gauti ir išsiųsti įvairius daiktus rekomenduojame naudotis daugiausiai lauke esančiais ir kasdien dezinfekuojamais paštomatais. Iš jų prekes galima pasiimti jums tinkamu metu, kai aplinkui nėra kitų žmonių, o platus paštomatų tinklas neretai sudaro galimybes juos pasiekti nesinaudojant viešuoju transportu“, – pataria „DPD Lietuva“ atstovas.

Pakeitė siuntų pristatymo taisykles Lietuvoje

 „DPD Lietuva“ šią savaitę taip pat ėmėsi prevencinių veiksmų, kad kaip įmanoma labiau apsaugotų kurjerius ir siuntų gavėjus nuo galimo koronaviruso infekcijos plitimo.

Viena pagrindinių naujovių – pradėtas taikyti bekontaktis siuntų pristatymas privatiems klientams. Siuntos yra paliekamos 2 metrų atstumu nuo gavėjo, tiesiogiai su juo nekontaktuojant. Vietoje to, kad privačiam asmeniui skirtos siuntos gavėjas pasirašytų kurjerio turimame skeneryje, jis tiesiog gali iš atstumo parodyti galiojantį asmens dokumentą ir įvesti paskutinius penkis dokumento numerio skaičius kurjerio skenerio ID patikros lange.

Jei gavėjas jo neturi ar atsisako jį pateikti, kurjeris turi pasiūlyti nufotografuoti gavėją šalia siuntos iš 2–3 metrų atstumo. Siuntos bus fotografuojamos jas pristačius ir į įmones. Apie proceso pasikeitimus privatūs gavėjai bus informuoti vakarą prieš pristatymą ar pristatymo rytą. Taip pat neliks galimybės už siuntą atsiskaityti grynaisiais pinigais.

„Jei būtų atsisakoma vadovautis naujomis taisyklėmis, deja, siuntos įteikti negalėsime. Jei ji atitiks išmatavimus, pasiūlysime ją nukreipti į artimiausią „DPD“ siuntų savitarnos terminalą. Prašome klientų suprasti šių veiksmų reikalingumą Lietuvai sudėtingu laikotarpiu ir tikimės, kad nepasitaikys nesusipratimų“, – viliasi G. Bilevičius.

Iš kitų naujovių paminėta tai, kad „DPD Lietuva“ kurjeriai negalės užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir panašiai. Todėl užsakomieji krovos darbai bus vykdomi tik iki privačių patalpų durų. Taip pat išsiunčiamos prekės turės būti išnešamos į bendro naudojimo patalpas ar lauką.

Pailgės ir dokumentų grąžinimo paslaugos trukmė – pasirašymui skirtuose dokumentuose turi pakakti vieno gavėjo parašo arba jie privalo būti rengiami su ryškiomis ir aiškiomis spalvinėmis žymomis parašo vietose.

Apie „DPD Lietuva“:

UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 850 darbuotojų.

Apie „DPDgroup“:

„DPDgroup“ yra antras didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba per 77 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 46 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ į 230 šalių pristato 5,3 milijonus siuntų. Per 2019 metus buvo pristatyta per 1,3 mlrd. siuntų visame pasaulyje. „DPDgroup“ turi tris prekės ženklus visoje Europoje: DPD, „Chronopost“ ir SEUR.

„DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2019 metais siekė 7,3 mlrd. Eur. „GeoPost“ yra kontroliuojančioji kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.

Kontaktai žiniasklaidai:

Tomas Vaišvila
„DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas
+370 686 38 553                       
Tomas.vaisvila@dpd.lt

Ieva Janonytė
co:agency
+370 687 70303
ieva@coagency.lt

Pranešimą paskelbė: Ieva Janonytė, UAB „Gravitas Partners”

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą