Šalies rinką tiriantys kavos namų „Gloria Jean‘s Coffees“ atstovai šią savaitę atvyksta į Vilnių ieškoti verslo partnerių. Daugiau nei 1000 kavos namų 39 šalyse turinčio australų prekės ženklo atstovai ketvirtadienį (balandžio 28 d.) susitiks su potencialiais franšizės pirkėjais atviros „Brand 4 Baltic“ kontaktų mugės metu.
„Galimas žinomų šios srities vardų atėjimas į Lietuvą buvo viešai aptariamas jau ne kartą ir „Gloria Jean‘s Coffees“ gali tapti pirmu realiu tarptautiniu žaidėju šioje rinkos dalyje. Per pastaruosius kelerius metus išpopuliarėjus kavos išsinešti kultūrai Lietuvoje, savo istoriją ir tarptautinį vardą turintis prekės ženklas turėtų lengvai įsilieti į šalies rinką, sudarydamas konkurenciją gana stipriems vietiniams vardams,“ – teigia Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis. „„Gloria Jean‘s Coffees“ atstovai verslo bendruomenei atviros kontaktų mugės metu ketina susitikti su galimais partneriais Lietuvoje – franšizės pirkėjais, kuriems galėtų perduoti savo patirtį, žinias ir priemones vystant šį prekės ženklą šalyje.“
Strateginės plėtros ir projektų vadybos konsultacijų kompanijos „Advanced Advice“ vadovo Iljos Malkin teigimu, šio kavos namų tinklo istorija yra geras sėkmingos verslo plėtros franšizės pagrindu pavyzdys. „Prieš tris dešimtmečius, 1979-aisiais, mažoje suvenyrų parduotuvėlėje atsiradęs šeimos verslas tapo per visus žemynus išplitusiu franšizės tinklu. Šiuo metu „Gloria Jean‘s Coffees“ yra vienas didžiausių kavos namų tinklų Australijoje ir Šiaurės Amerikoje bei planuoja spartesnę plėtrą Europoje,“ – teigia I. Malkin.
Australams priklausantis „Gloria Jean‘s Coffees“ prekės ženklas savo plėtrą franšizės pagrindu pradėjo 1997 m. Šiuo metu šie kavos namai išplitę nuo Peru ir JAV iki Fidžio ir Korėjos. Europoje „Gloria Jean‘s Coffees“ veikia Airijoje, Čekijoje, Graikijoje, Kipre, Rumunijoje ir Ukrainoje.
Tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu organizuojamoje nemokamoje kontaktų mugėje iš viso bus pristatyti 15 franšizės davėjų. Informaciją apie galimą partnerystę franšizės pagrindu teiks įvairių verslo sričių atstovai ir prekių ženklai: maitinimo įstaigų („Il Patio“, „Sushi House“), drabužių („Antony Morato“, „Seduce“), išlaidų optimizavimo konsultacijų („Expense Reduction Analysts“), UV spaudos centrų („Sun Studio“) ir kitų prekės ženklų atstovai.
Daugiau informacijos apie franšizavimo dieną „Brand 4 Baltic“ galima rasti ir užsiregistruoti tinklapyje www.brand4baltic.lt.


