• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Įdomioji sostinės metų statistika ir rečiausi vardai – gimė Perkūnija, Gūsis
  • Lietuvių programuotojų sukurtas įrankis gelbėja gyvybes JAV
  • Žiemiškos sąlygos kelia pavojus darbo vietose

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Lietuvių programuotojų sukurtas įrankis gelbėja gyvybes JAV
  • „Samsung“ pristatė „Galaxy Buds Pro“ ausines: ypatingas garsas kiekvienam gyvenimo momentui
  • „Samsung“ pristatė naujausią flagmanų „Galaxy S21“ seriją

Aktorius L. Pobedonoscevas užkrečia saugiu požiūriu į dviratį

„Įsitikinimą, kad važiuoti automobiliu neprisisegus diržo ar minti dviratį be šalmo yra kieta, pamažu keičia saugesni įpročiai. Veikia socialinė reklama, daro įtaką užsienyje savomis akimis pamatyta vairavimo, ėjimo per gatvę ar važiavimo dviračiu kultūra. Pradėjome mokytis iš savo ir draugų klaidų, stengiamės jų nebedaryti,“- sako aktorius Leonardas Pobedonoscevas.
Valstybei sugriežtinus Kelių eismo taisykles (KET), kurios įpareigojo dviratininkus net dienos metu vilkėti šviesą atspindinčią liemenę arba važiuoti su įjungtais žibintais, gyventi sudėtingiau nepasidarė. Asmenys, įstaigos, bendrovės pradėjo ieškoti, kaip suderinti privalomą saugumą su grožiu, mada, išskirtinumu.
Madų nesivaikantis, tačiau ir bet kaip atrodyti nemėgstantis L. Pobedonoscevas mano, jog be pagrindinių savo funkcijų šalmas gali būti kietas, šviesą atspindinti liemenė – išskirtinė, o atšvaitai gali puošti. Saugiau dviratininkui jaustis padeda ir populiarėjantis dviratininko draudimas.
Nori gražesnės liemenės
„Kaip automobilio vairuotojas galiu patvirtinti, kad dviratininko liemenės puikiai atlieka savo funkciją – informuoja, įspėja. Liemenės yra matomos dieną ir naktį, jos ryškesnės už šviesoforą. Tos įprastinės kartais lengvai išgąsdina, priverčia sumažinti greitį, nes yra panašios į policininkų (juokiasi).
Ar esu sąžiningai liemenę dėvintis dviratininkas? Matot, nuo tada, kai dėvėti jas tapo privaloma, beveik nebuvau Lietuvoje. Iš kitos pusės, man ne visai patinka įprastinių liemenių dizainas. Tačiau net neabejoju, kad jau yra fabrikas, gaminantis gražesnes liemenes,“ – šypsosi neseniai iš Azijos grįžęs aktorius.
Paskutinis jo sakinys – tiesiai į dešimtuką. Gražesnes, kitokias, įvairesnes ir spalvingesnes šviesą atspindinčias liemenes Lietuvoje gamina socialiai atsakingą elgesį skatinanti „SauGo“ komanda. Spalvingos liemenės ir puošia, ir saugo. Šiais metais „SauGo“ tapo oficialiomis didžiausio dviračių mėgėjų renginio – „Velomaratono“ – liemenėmis.
„SauGo” – tai šviesą atspindinčiomis medžiagomis dekoruotos dviratininkų liemenės vaikams ir suaugusiems. Specialiai labai ryškiaspalvės, stilingos ir linksmos, kad aktyviai judantys būtų matomi ir saugūs kelyje. Šias liemenes sukūrėme todėl, kad visuomenėje jautėsi poreikis kitokiam, kūrybiškesniam, originalesniam sprendimui, kuris paskatintų dviratininkus atsakingiau žvelgti į saugesnį judėjimą. Ir, be abejonės, tai veikia, pirkėjai reaguoja labai teigiamai, nuotaikingai, sveikina ir džiaugiasi dėl atsiradusios alternatyvos kelininkų liemenėms,” – pasakoja „SauGo“ prekės ženklo kūrėja Rita Griguolaitė.
Turi keturis šalmus
„Turiu motorolerio, dviračio, snieglentės ir parašiutininko šalmus. Pradžioje snowboardu važinėjau be šalmo. Bet kai lygioje vietoje griuvau ir stipriai susitrenkiau galvą, dar tą pačią dieną įsigijau šalmą. Pamokanti istorija, ar ne?
Dviratininkai su šalmais man asocijuojasi su rimtu reikalu. Pamatęs tokį, klausiu savęs – čia dėl saugumo ar dėl įvaizdžio? Man tai yra gražu. Sunku net įsivaizduoti, kad geras dviratininkas su geru dviračiu būtų be šalmo. Geri dalykai eina komplektu,“ – požiūriu į šalmuotus dviratininkus dalijasi L. Pobedonoscevas.
Šalmas madingas tarp paauglių, jį pamėgsta vyresni žmonės, o profesionalūs dviratininkai savo kasdienybės be galvos apsaugos tiesiog nebeįsivaizduoja. Puikiai šalmo svarbą žino po metų pertraukos į profesionalų dviračių sportą grįžtantis Tomas Vaitkus.
„Dviratininkai, motociklininkai ar kitų sporto šakų atstovai šalmus dėvi ne šiaip sau. Tai priemonė, apsauganti itin svarbią kūno dalį. Anksčiau varžybose buvo galima važiuoti be šalmo, bet po poros žūčių šalmas tapo privalomu. Profesionalūs dviratininkai griūva rečiau ir griūti moka, o dviračių mėgėjai nėra tokie koordinuoti kaip profesionalūs sportininkai. Jie dažniau virsta ir sunkiau susižeidžia. Dažnam važiuoti dviračiu – stresas. Mažiau patyrę susikoncentruoja į važiavimą ir nemato, kas vyksta aplink. Dėl to įvyksta daug nelaimių. Šalmas nuo jų gelbsti,“ – sako patyręs sportininkas.
Gražiausi atšvaitai atitenka dukrai
„Mano visus atšvaitus konfiskuoja duktė ir susideda ant kuprinės. Bet tuos likusius užsidedu ant dviračio rėmo arba ant kuprinės,“ – pasakoja Vilniaus senamiesčio gatvelėmis minti mėgstantis L. Pobedonoscevas. Jei Leo duktė atšvaitais kuprinę puošia, tai pats aktorius šviesą atspindinčiomis smulkmenomis dviratį daro matomesnį. „Kiek pastebėjau, net mažiausias, kad ir boružės dydžio, į aprangą integruotas atšvaitėlis matosi iš toli. Kuo jis didesnis, tuo labiau matomas. Atšvaitas kelyje jo savininką padaro ryškiausia žvaigžde,“- kalbėdamas apie saugų eismą geros nuotaikos nestokoja pašnekovas.
Kiek atšvaitai išgelbėjo gyvybių, duomenų nėra. Tačiau yra kita statistika, kuri rodo, kiek dviratininkų tamsiu paros metu nukentėjo, nes kelyje buvo nematomi.
„Kam yra reikalingi ir kodėl yra reikalingi atšvaitai, žino visi. Bet praktiškai dar ne visi nenaudoja. Paklausti, kodėl taip daro, suranda galybę paaiškinimų ir net pasipiktina, kad reikia juos dėvėti. Atšvaitas yra nebrangi ir efektyvi priemonė tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Užsidėjai ant kojos žemiau kelio, apsivilkai liemenę ir mini saugiai. Mes nuolat primename atšvaitų svarbą, raginame juos naudoti. Juk net be specialistų raginimų  ar įstatymų dviratininkai ir pėstieji turėtų norėti būti kuo geriau matomi, o ne priešintis didesniam savo pačių saugumui,” – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie susitikimo ministerijos direktoriaus pavaduotojas, laikinai einantis direktoriaus pareigas Egidijus Skrodenis.
Dviračio dar neapdraudė
„Apdraudžiau motorolerį, kelioninį autobusiuką, automobilį. Nedraustas liko tik mano dviratis. Tikiuosi, kol svečiavausi kituose kraštuose, dviračio draudimas privalomu netapo?“ – vėl į pokalbį pokštą įterpia L. Pobedonoscevas. Surimtėję žinomas vyras priduria – „Tiesą sakant, gerai, kad yra tokia galimybė. Saugumą mėgstantiems tokia paslauga turėtų patikti.“
Dviratininkai tampa tiek avarijų aukomis, tiek kaltininkais. Jie susižeidžia ar sužeidžia kitus. Dviratininkai netenka dviračių. Apsidraudę po tokių įvykių gauna kompensaciją, o to nepadarę lieka tuščiomis.
„Dviratis po truputį tampa įprasta transporto priemone ir mieste vis dažniau pakeičia automobilį. Keliauti dviračiu į darbą netrukdo nei kostiumas, nei aukštakulniai. Tačiau taip pat kaip automobiliu, šia dvirate transporto priemone svarbu tinkamai pasirūpinti, nepamirštant draudimo, – atkreipia dėmesį Mindaugas Budrys, „ERGO Insurance“ Lietuvoje Verslo klientų departamento Alternatyvių pardavimų kanalų grupės vadovas. 
  
Pasak jo, dviratininko draudimas yra trijų rūšių ir apima dažniausiai pasitaikančias rizikas, kai dviratis tampa ilgapirščių grobiu, nelaimingus atsitikimus, dėl kurių patiriami sužalojimai važiuojant dviračiu, ir netikėtus nuostolius padarius žalą kitiems eismo dalyviams. „Pastarieji atvejai nėra reti – pasitaiko nelaimingų atsitikimų, kai dviratininkas sužeidžia kitą žmogų netyčia į jį atsitrenkęs ar padaro turtinę žalą susidūręs su automobiliu. Tad nors nemalonumų pasitaiko visiems, šis draudimas skirtas tam, kad jau ir taip nemalonių pojūčių nestiprintų papildomos netikėtos išlaidos“, – sako M. Budrys. 

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2015 07 30   Naujienos
  Transportas
  • „Wizz Air“ pirmenybinio įlaipinimo paslauga – su papildomu nemokamu bagažu

  • Lietuvių svajonių viršūnėje – savas verslas ir kelionė aplink pasaulį

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.