Transportas

„RENAULT“ TĘSIA TARPTAUTINĘ PLĖTRĄ

Puikūs veiklos Rusijoje ir Brazilijoje rezultatai leido 14,3 proc. padidinti kompanijos pasaulinius pardavimus (bendras rinkos augimas siekė 9,5 proc.) Vis dėlto „Renault“ pardavimai Europoje krito 14,9 proc.
„Renault” grupė, nepaisant sėkmingo antrojo ketvirčio (1,2 proc. augimas), per šešis šių metų mėnesius pardavė 1,3 mln. automobilių – 3,3 proc. mažiau nei pirmąjį 2011-ųjų metų pusmetį. Kompanijai tenkanti rinkos dalis dabar sudaro 3,3 proc. (0,3 proc. mažiau nei 2011 m.).
„Renault” grupės 2012-ųjų pirmojo pusmečio rezultatai
 Pasaulis: grupė sėkmingai vykdė savo plėtros strategiją – pardavė rekordiškai daug – 620306 transporto priemones (14,3 proc. augimas, lyginant su praėjusiais metais). Dabar net 47 proc. automobilių parduodama už Europos ribų, nors pirmojoje 2011-ųjų pusėje šis rodiklis siekė 39 proc.
Europa: dėl rinkų susitraukimo (ypač Prancūzijoje), ribinio naudingumo didinimo strategijos bei restruktūrizacijos Jungtinėje Karalystėje, grupės rezultatai smuko 14,9 proc.
Prancūzija: „Renault” grupės pardavimai susitraukė 15,2 proc. dėl 2011-ųjų pirmajame ketvirtyje vykdyto kompensavimo (už į metalo laužą atiduotą seną automobilį) ir silpnesnės nei tikėtasi rinkos (2012 m.). „Renault” markė A, B ir C segmentuose vis dar tebėra lyderė su „Twingo”, „Clio III” ir „Mégane” bei „Scénic Collection 2012” modeliais. Grupė užėmė 32,9 proc. lengvųjų komercinių automobilių rinkos, turėdama daugiau pardavimų nei bet kuri kita kompanija.
31,4 proc. rinkos dalies turinti „Renault” pirmauja Europos elektrinių automobilių segmente. Tokį rezultatą leido pasiekti „Fluence Z.E.” ir „Kangoo Z.E.”
„Renault” taip pat padidino savo rinkos dalį komercinių automobilių pardavimuose. Europoje „Renault” yra šio segmento lyderė jau 15 metų iš eilės.

Parašykite komentarą