Transportas

„RENAULT“ PRISTATĖ APDOVANOJIMUS TIEKĖJAMS

„Renault“ vykdantysis direktorius Carlosas Tavaresas ir viceprezidentas pirkimams bei „RNPO” („Renault-Nissan“ pirkimų organizacijos) valdybos pirmininkas Christianas Vandenhende, birželio 19 d. pristatė šešiolika apdovanojimų tiekėjams. Apdovanojimams buvo nominuoti tiekėjai, kurie 2011 m. geriausiai pasirodė trijose kompanijai svarbiose kategorijose: kokybės, inovacijų bei socialinės atsakomybės.

Apdovanojimai bus įteikti prekių ir paslaugų tiekėjams nepriklausomai nuo jų dydžio, šalies ar veiklos srities.

DEVYNI KOKYBĖS APDOVANOJIMAI
Dabartinis „Renault“ automobilių patikimumo lygis buvo pasiektas glaudžiai bendradarbiaujant su tiekėjais. Būtent todėl „Renault“ jau septynerius metus pristato savo kokybės apdovanojimus. „Be kokybės joks automobilių gamintojas neturi ateities. Kokybė tapo „Renault“ stiprybe. Mums be galo svarbu išlaikyti aukščiausius standartus darbe su tiekėjais,“ – sako „Renault“ vykdantysis direktorius Carlosas Tavaresas. Kokybės apdovanojimai parodo tiekėjų sugebėjimus rasti geriausius sprendimus, nevėluoti pristatant produktus bei gaminti aukščiausios kokybės dalis.
Šiemet apdovanojimus už kokybę laimėjo devyni tiekėjai: „Emhart Teknologies“, „Satuerca“, „Usui“, „Defta“, „Metaplast“, „Sila Teknik“, „Valeo Sistemas Automotivos“, „DK Austech“ ir „Faurecia“.

DU NAUJI APDOVANOJIMAI UŽ INOVACIJAS BEI SOCIALINĘ ATSAKOMYBĘ VERSLE IR SPECIALUS PRIZAS
Šiais metais buvo pristatytos dvi naujos nominacijos „Renault“ svarbiausiose inovacijų bei verslo socialinės atsakomybės srityse.
● Inovacijos: „Renault“ ir toliau inovacijas laiko vienu svarbiausių aspektų kuriant išmanius ir plačiai prieinamus sprendimus. Kompanija ne tik atlieka bandymus bei platesnius vidinius tyrimus, tačiau kartu su „Nissan“ skatina bendrą koncerno ir tiekėjų naujovių kūrimą. Christianas Vandenhende sako, kad „Renault“ siekia išvystyti naudingas technologijas, kurios būtų prieinamos visiems. „Ekonominės krizės kontekste mes turime kilstelėti kartelę techniniams sprendimams, suvienydami savo ir tiekėjų jėgas bei įtraukdami juos į visa apimančius projektus – nuo projektavimo iki inovacijų kūrimo.” Apdovanojimai už novatoriškumą skirti geriausius rezultatus rodantiems tiekėjams, pasirašiusiems bendro inovacijų kūrimo sutartį su „Renault“ arba išvysčiusiems dėmesio vertas technologines naujoves.
Apdovanojimus už inovacijas gavo trys tiekėjai: „Michelin“ („Michelin Energy E-V“ padangos), „Pierburg Pump Technology“ (už naujos kintamo srauto tepalų pompos kūrimą) bei „LG Chemical“ (už ličio-jonų elektrinių baterijų kūrimą ir plėtrą).

● Įmonių socialinė atsakomybė: Įsteigdama šias nominacijas „Renault“ norėjo įvertinti tiekėjų pasiryžimą gerinti situaciją aplinkosaugos, žmogaus teisių, darbo teisės, higienos, sveikatos ir saugumo bei kovos prieš vaikų ir priverčiamąjį darbą srityse. Nuo 2004-ųjų „Renault“ siekė atkreipti tiekėjų dėmesį į šias problemas ir remtis įmonių socialine atsakomybe renkantis prekes ar paslaugas tieksiančius kandidatus. 8 tūkstančiai „Alliance“ tiekėjų 2010 m. gavo socialinės atsakomybės principų sąrašą.
Trys tiekėjai buvo apdovanoti už socialiai atsakingą veiklą: „Johnson Matthey“ ir „Turbo Energy LTD“ už draugiškumą aplinkai, o „AMIPI Bernard Vendre Foundation“ už neįgalių darbuotojų apmokymus, taip siekiant pagerinti jų praktinius gebėjimus ir padėti rasti darbą.

● Specialus apdovanojimas buvo skirtas „Vinci Construction“ už jos veiklą Tanžero gamyklos statybose. „Vinci“ sugebėjo darbus atlikti laiku, nepaisant sudėtingų oro sąlygų.

„Egzistuoja nepertraukiama automobilių gamintojo ir jo tiekėjų priklausomybė vienas nuo kito. Gamintojai ir įrangos tiekėjai turi bendrą tikslą kartu gerinti savo rezultatus ir vykdyti plėtrą,” – sako Carlosas Tavaresas.

Parašykite komentarą