Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ įgyvendina pirmąją Lietuvoje lojalumo programą, kurioje „iPod“ įrenginiai ir šiuolaikinės duomenų analizės sistemos naudojamos lojalių klientų identifikavimui, pirkimo įpročių stebėjimui ir pirkėjų motyvacijai. Per tris programos vystymo mėnesius prie jos prisijungė beveik 90 prekybos ir pramogų centro nuomininkų, o programos dalyvių – lojalumo kortelių savininkų skaičius pasiekė 35 tūkst.
„Prieš diegdami lojalumo programą, ieškojome tokio sprendimo, kuris jos dalyviui – pirkėjui suteiktų realią naudą – leistų gauti momentinę nuolaidą bei kaupti lojalumo taškus, kurie virstų ne didesne nuolaida ar konkrečia, dažnai pirkėjui nereikalinga preke, o realius pinigus atstojančiu kuponu. Svarbiausia, jog tiek juo, tiek lojalumo programos nuolaidomis pirkėjas gali pasinaudoti skirtinguose prekybos centro taškuose – nuo maisto prekių parduotuvės iki buitinės technikos salono – juose galioja viena ir ta pati lojalumo programos kortelė“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.
Pasak jos, perkant lojalumo programoje dalyvaujančiose „Ozo“ parduotuvėse, mažiausiai 1 proc. pirkinio sumos virsta analoginės vertės lojalumo taškais. Sukaupęs bent 10 lojalumo taškų, pirkėjas juos gali iškeisti į tokios pat vertės dovanų kuponą, o jį panaudoti vietoje pinigų bet kurioje iš programoje dalyvaujančių „Ozo“ parduotuvių. „Toks veikimo principas iš tiesų skatina pirkėjų lojalumą. Pavyzdžiui, nusipirkęs prekę elektronikos parduotuvėje už 2000 Lt, iš karto 20 sukauptų lojalumo taškų gali panaudoti kaip 20 Lt nominalo kuponą foto paslaugų salone. Be to, įvairių akcijų ar renginių metu suteiksime galimybę pirkėjams susigrąžinti daugiau nei 1 proc. nuo išleistos sumos. Tris kartus daugiau jie gali susigrąžinti per šiuo metu vykstantį vasaros išpardavimą“, – sako I. Navickaitė.
Tokį nuolaidų programos veikimo principą leidžia užtikrinti jai naudojami „iPod“ įrenginiai bei šiuolaikinės duomenų analizės sistemos. Pastarosios didžiausios naudos atneša programoje dalyvaujantiems prekybininkams, nes leidžia stebėti ir analizuoti pirkėjų įpročius, o remiantis jais – pateikti individualius pasiūlymus.
Tolimesniais „Ozo“ lojalumo programos plėtros etapais planuojama paruošti aplikaciją išmaniesiems telefonams, su kuria pirkėjai galės pasitikrinti savo sukauptus lojalumo taškus, pirkinių istoriją. Šiuo metu visa informacija apie „Ozo“ lojalumo programą jiems pateikiama internete adresu www.superkortele.lt.