Smulkių vartojimo kreditų rinkoje lyderio poziciją užimanti bendrovė „Moment Credit“ įpusėjus 2011-iesiems ir toliau gali pasidžiaugti augančiu klientų skaičiumi, gerėjančiu jų mokumu bei augančiu mažų vartojimo kreditų paslaugos populiarumu.
Per 2011-ųjų I pusmetį „Moment Credit“ sulaukė virš 13 tūkst. naujų paslaugos vartotojų ir šių metų birželį pasveikino jau 60 000-jį klientą. Palyginti 2011 m. I pusmečio rezultatus su atitinkamu laikotarpiu pernai, naujų klientų skaičius per metus išaugo beveik dvigubai.
Didėjant klientų skaičiui, jų mokumas gerėja. Daugiau kaip 60 dienų vėluojamų grąžinti kreditų suma po pirmojo 2011 m. pusmečio sudarė vos 1,58% išduotų kreditų sumos, kai prieš metus šis rodiklis buvo beveik tris kartus didesnis. Profesionalus mokumo vertinimas, nuolatinis klientų mokumo stebėjimas – veiksniai, kurie „Moment Credit“ padeda žymiai mažinti vėluojamų grąžinti kreditų skaičių. Prie jo mažėjimo taip pat prisidėjo po truputį gerėjantys valstybės ekonominiai rodikliai: stabilizavosi žmonių pajamos, mažėja nedarbo lygis. „Gerėjantys vėluojamų grąžinti kreditų duomenys leidžia prognozuoti, kad iki šių metų pabaigos vėluojančių laiku grąžinti kreditą dar labiau sumažės“, – teigia „Moment Credit“ generalinis direktorius Viktoras Milkevičius.
Pirmasis šių metų pusmetis parodė, kad mažų vartojimo kreditų paslauga ir toliau sėkmingai populiarėja. Tai dar kartą įrodo, kad mažų kreditų paslauga reikalinga ir naudinga žmonėms. „Spartus naujų klientų skaičiaus augimas ir gerėjantis besiskolinančių mokumas paneigia vyraujančią nuomonę, kad kreditų verslas klesti tik esant sudėtingai ekonominei situacijai. Ekonomikai atsigaunant, vartotojai kaip tik drąsiau skolinasi. Klientų skaičiaus augimui įtakos turėjo ir tai, kad nuo šių metų balandžio 1-osios dvigubai sumažinome kredito palūkanas. Paslauga daugeliui vartotojų tapo dar priimtinesnė“, – teigia V. Milkevičius.
Per 2011 m. I pusmetį augo ne tik klientų gretos, tačiau didėjo ir išduotų kreditų suma. Iš viso per 2011 m. I pusmetį kreditų buvo išduota už 27,01 mln. lt. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai šis rodiklis augo beveik 40%. Augant išduotų kreditų sumai, didėjo ir vieno kredito sumos vidurkis – nuo 379 Lt pernai iki 397 Lt šiemet. Kaip pastebi „Moment Credit“ generalinis direktorius V. Milkevičius, kasmet didėjančios išduotų kreditų sumos ir skaičiai taip pat rodo, kad žmonės vis drąsiau naudojasi mažų kreditų paslauga. Generalinis direktorius prognozuoja, kad per šiuos metus skaičiai dar labiau išaugs.
Nuo šių metų balandžio „Moment Credit“ dvigubai sumažino palūkanų kainas, tačiau tai nesutrukdė augti pajamų rodikliams. Šių metų pirmąjį pusmetį pajamos siekė 4,2 mln. litų, kai 2010 m. tuo pačiu metu jos buvo 4,07 mln. litų. Grynasis pelnas, nors ir nežymiai, tačiau taip pat šoktelėjo į viršų: per I šių metų pusmetį jis sudarė 0,552 mln. litų, 2010 m. tuo pačiu metu jis siekė 0,502 mln. litų.
Kalbėdamas apie tolesnius planus ir prognozes smulkių kreditų rinkoje, „Moment Credit“ generalinis direktorius V. Milkevičius teigė, kad, jei ekonominiai rodikliai ir toliau gerės, mažų vartojimo kreditų rinka plėsis. „Moment Credit“ daug dėmesio skirs paslaugai populiarinti ir klientų skaičiui didinti. „Mokumo vertinimas, paslaugų kokybės ir lyderio pozicijos rinkoje išlaikymas ir toliau bus mūsų darbo prioritetai“, – sakė V. Milkevičius.
„Moment Credit“ yra viena iš Lietuvos vartojimo lizingo ir kredito asociacijos (LVLKA) steigėjų ir narių. Asociacija vienija didžiausias finansų įmones, siekiančias įtvirtinti profesionalaus vartojimo kreditų paslaugų teikimo standartus, įgyvendinti atsakingo skolinimo politiką, tobulinti vartojimo kreditų veiklos teisinę aplinką.
Daugiau informacijos:
Viktoras Milkevičius
„Moment Credit“ generalinis direktorius
Tel. (8 5) 23 44 656
El. p. v.milkevicius@momentcredit.com