Vakar vykusioje išankstinėje „Kino pavasario“ premjeroje kino žiūrovai pirmieji išvydo specialiai šiam festivaliui didžiausio kosmetikos bei parfumerijos tinklo Lietuvoje „Sarma“ ir aktorės Jurgos Jutaitės sukurtą reklaminį klipą. Tai jau antrasis jų bendras projektas, o šalyje pripažinta aktorė džiaugėsi galėdama bendradarbiauti su prekės ženklu, kuris skleidžia ne tik grožį, bet ir meilę kinui.
Pernai J. Jutaitė jau filmavosi specialiai kasmetiniam kino festivaliui „Kino pavasaris“ skirtame reklaminiame klipe. Pasak aktorės, praėjusiais metais kuriant klipą dirbo puiki komanda, todėl filmuotis specialiai 2012 m. kino festivaliui skirtame klipe ji sutiko nedvejodama. J. Jutaitė sakė, kad jai visada malonu bendradarbiauti su prekės ženklu, kuris kaip ir ji myli kiną ir mielai prisideda prie kino kultūros puoselėjimo Lietuvoje.
Garsią aktorę J. Jutaitę „Sarma“ pasirinko taip pat neatsitiktinai. „Ieškojome moters, kuri ne tik spindi grožiu, bet ir užburia savo energija bei charizma – ji įdomi, šilta ir draugiška. Būtent tokios yra „Sarmos“ klientės– sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.
Aktorė sakė, kad ji pati kaip ir kiekviena moteris visuomet nori jaustis ypatingai. „Nesu iš tų moterų, kurios niekada neišeina į gatvę nepasidažiusios lūpų, bet jei klaustumėte be ko apsieiti sunkiau, matyt atsakymas būtų kvepalai – sakė J. Jutaitė: skirtingu gyvenimo tarpsniu ieškau ypatingų kvepalų, kurie atspindi mano savijautą, emocijas, todėl dabar, bundant pavasariui kaip tik ieškau naujo aromato“.
Antradienio vakarą pažiūrėti išankstinės „Kino pavasario“ bei bendro „Sarmos“ ir Jurgos Jutaitės kūrinio premjeros atskubėjo ir dizaineris Giedrius Paulauskas su žmona ir kūrybos partnere Aiste Krasuckaite. Progos apsilankyti išankstinėje premjeroje nepraleido ir dizainerės Ieva Ševiakovaitė bei Jolanta Rimkutė. Moterys džiaugėsi tapusios vienomis pirmųjų „Kino pavasario“ žiūrovių.