Verslas

„Biosala“ plės ekologiškų produktų rinką Klaipėdoje

UAB „Biosala“, atidariusi ekologiškų ir natūralių produktų centrą Klaipėdoje, tikisi padidinti ekologiškos ir natūralios produkcijos vartojimą uostamiestyje ir jo apylinkėse.

„Klaipėdoje, mieste, turinčiame senas sveiko gyvenimo būdo tradicijas, trūko parduotuvių, kuriose po vienu stogu būtų visas ekologiškų ir natūralių produktų asortimentas, – sako Andrius Samaitis, „Biosalos“ tinklo įkūrėjas. – Nusprendėme užimti šią nišą – mūsų centre galima įsigyti visų būtiniausių prekių: maisto, kosmetikos ir asmens higienos, namų priežiūros, vaikams skirtų produktų.“

Šiuo metu „Biosalos“ asortimentą sudaro daugiau kaip 2 tūkst. skirtingų pavadinimų produktų. Netrukus įmonė planuoja pasiūlyti dar didesnį pasirinkimą ir taip padėti vartotojams atrasti geriausius šalies ūkininkus bei perdirbėjus, populiarinti jų produkciją.

„Tariamės dėl bendradarbiavimo su keliolika Vakarų Lietuvos ūkininkų ir gamintojų. Dalies jų – bitininko Gintauto Grigaičio, Baltuonių kalakutų ūkio, UAB „Javinė“, UAB „Kartenos naminė duona“ ir kt. – produktai jau mūsų lentynose, – pasakoja p. Samaitis. – Džiaugiamės, kad pirkėjams galime pasiūlyti vis daugiau šviežių produktų – mėsos, pieno, kiaušinių, gardžių kepinių, vaisių ir daržovių, o vietos gamintojams suteikiame galimybę lengviau ir greičiau parduoti savo produkciją.“

Klaipėdoje, palyginti su Vilniumi ir Kaunu, „Biosala“ pastebi didesnį susidomėjimą natūralia bei ekologiška kosmetika ir asmens higienos produktais, ypač, turinčiais ekologinius sertifikatus. Vieni populiariausių šios grupės gaminių – natūralūs plaukų dažai, šampūnai ir kondicionieriai.

Anot p. Samaičio, „Biosala“ siūlo vieną didžiausių ekologiškos ir natūralios kosmetikos pasirinkimą tarp ekologiškos produkcijos pardavėjų. Jos centruose pirkėjai ras 20 skirtingų prekės ženklų. Tarp jų – „Madara“, „Dr. Hauschka“, „Sante“, „Weleda“, „Dr. Organic“, „Florame“ ir kt.

Šiuo metu „Biosalos“ ne maisto prekių pardavimai sudaro maždaug ketvirtadalį visos apyvartos.

Visi produktai „Biosaloje“ yra natūralūs – be sintetinių priedų ar konservantų, kitų kenksmingų medžiagų. Dauguma jų – patikrinti ir sertifikuoti Lietuvos ir Europos ekologinio sertifikavimo įstaigose. Įmonė bendradarbiauja su beveik 100 tiekėjų, iš jų daugelis – Lietuvos ūkininkai ir perdirbėjai.

„Biosala“, veiklą pradėjusi 2010-aisiais, iš viso turi keturis ekologiškų ir natūralių produktų centrus. Iš jų du įsikūrę Vilniuje, vienas šių metų pradžioje atidarytas Kaune. Visuose centruose įdiegta moderni mažmeninės prekybos valdymo sistema „LS Retail“, Klaipėdoje naudojami elektros energiją taupantys šviestuvai, ekologiškos suyrančios pakuotės.

„Biosala“ siekia ne tik plėtoti verslą, bet ir bendradarbiauti su savivaldybėmis bei aplinkosaugos organizacijomis sprendžiant aplinkosaugos problemas, šviesti visuomenę, prisidėti prie įvairių aplinką tausojančių projektų ir iniciatyvų.

Parašykite komentarą