Spalio 6 d. savo trečiąją išparduotuvę Lietuvoje atidarys sporto ir laisvalaikio drabužių bei aksesuarų gamintoja, bendrovė „Audimas“.
Šiualiuose, Išparduotuvių centre „Bruklinas“ vienas po kito atsidaro pasaulyje ir mūsų šalyje žinomų prekių ženklų išparduotuvės. Rugsėjo pabaigoje centre duris atvėrė „Puma“.
Vietą „Brukline” „Audimas“ pasirinko dėl centro prekybos koncepcijos, siekiančios sutelkti išparduotuvių koncentraciją po savo stogu.
Sportinę aprangą geriausiems Lietuvos atletams, dalyvaujantiems Olimpinėse ir tarptautinėse varžybose kurianti ir gaminanti kompanija išparduotuvės pirkėjams pasiūlys savo gaminius, vidutiniškai 50-70 proc. mažesnėmis kainomis nei įprastose parduotuvėse. „Audimo“ mažmenines prekybos tinklo vadovės Miletos Matulevičienės teigimu, sportiniai marškinėliai kainuos nuo 19,99 litų, kelnės ir švarkai nuo 39,99 litų.
Vilniuje, prekybos centre „Parkas“ ir Kaune, prekybos centre „Maxima“ išparduotuves turintis „Audimas“ didžiausias pardavimų apimtis skaičiuoja Vilniuje.
„Mažesnes kainas galime pasiūlyti kolekcijų likučiams ir pagal klientų pageidavimus specialiai išparduotuvėms siuvamoms prekėms. Dažniausiai tai paprasti modeliai, be sudėtingų madingų detalių, tačiau audinių ir konstrukcijos kokybe jie nenusileidžia kitiems mūsų gaminiams“ – sakė M. Matulevičienė.
„Audimo“ atstovų teigimu, Išparduotuvių veikla nepasižymi dideliu pelningumu. Pagal jose taikomą kainų strategiją prekių kainos nustatomos atsižvelgiant į pirkėjų lūkesčius kainos ir kokybės santykiui. Prekių asortimentas formuojamas priklausomai nuo sezono. Stengiamasi pasiūlyti pakankamą sporto aksesuarų įvairovę.
Išparduotuvių ir pramogų centro „Bruklinas“ vadovės Almenos Dankienės teigimu, „Audimo“ išparduotuvės atsiradimas praturtins bendrą sporto prekių asortimentą prekybos centre: – „Tikimės, kad sėkminga jau veikiančių „Neto sport“, „Pumos“ „Vabbi“, bei „Audimo“ sporto prekių išparduotuvių veikla paskatins ir kitų žinomų prekių ženklų gamintojų atėjimą į „Brukliną“.
Ogmios įmonių grupės valdomame 26 tūkst. kv. m. išparduotuvių centre „Bruklinas“ šiuo metu veikia 130 parduotuvių ir 6 kavinės bei restoranai. Centre nuosekliai įgyvendinama išparduotuvių koncepcija. Per pastarąjį pusmetį jame atidarytos „Bon’a parte“, „Vynoteka“, „Puma“ ir kt. išparduotuvės.
Į prekybos centro pertvarką šiais metais investuota apie 200 tūkst. litų.