Renginiai

Tavo marškinėliai Lietuvos šimtmečiui – kurk drauge su „Audimu“

Artėjant Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui, tautiečiai patys galės spręsti,kaip pasipuošę minės šią išskirtinę savo šaliai progą.Lietuvos sporto ir laisvalaikio prekės ženklas „Audimas“ kviečia dalyvauti konkurse, kurio laimėtojas prisidės prie unikalioskolekcijosmarškinėlių dizaino kūrimo, skirtoLietuvos šimtmečiui įamžinti. Geriausius dizaino pasiūlymus įvertinti padės specialiai tam sutelkta profesionalių dizainerių ir stilistų komanda tarp kurių, stilistė Agnė Gilytė, prekinių ženklų kūrimo specialistas ir grafikos dizaineris Aidas Urbelis ir „Audimo“ dizainerė Gertrūda Ramūnaitė.

Dalyvauti gali visi

Konkurso tikslas – pakviesti kuo daugiau norinčiųjų teikti savo marškinėlių dizaino pasiūlymus. Šis konkursas skirtas visiems, norintiems drąsiai išreikšti ir dalintis savo kūrybiškumu. „Audimas“ penkis geriausius dizaino darbus atrinks drauge sukomisija jau liepos 18 dieną.

„Stiliste dirbu keliolika metų ir jaučiu, kaip laisvėjame, modernėjame ir lekiame su visu pasauliu pirmyn. Esu labai laiminga, kad per šiuos šimtą metų mūsų šalis ir mes išmokome visų svarbiausių dalykų, kurių vienas – mylėti save ir aplinkinius. Džiaugiuosi šia šimtmečio marškinėlių idėja, kuri ne tik mus puoš, bet ir kaskart juos vilkint primins, kad turime kuo didžiuotis.

Tikiu, kad šiuo konkursu dar labiau pakutensim kūrybingus žmones ir gatvėse matysime dar daugiau įgyvendintų idėjų. Linkėčiau kurti tokius marškinėlius, kuriuos galėtume vilkėti prie džinsų, sijono ar po švarku. Dievinu „mažiau yra daugiau“ koncepciją ir universalumą. Viliuosi, kad kam nors pavyks apjungti šias idėjas ir sukurti tokius marškinėlius, kurie būtinai turės atsirasti kiekvienoje spintoje!”, – mintimisapiekolekcijossvarbąirkonkursogalimybesdalinosistilistė A. Gylytė.

Tautinė simbolika – naujai

Pasak ne vieną apdovanojimą pelniusio ir tarptautiniuose projektuose dalyvaujančio ženklodaros speacialisto A. Urbelio, jam,kaip profesionalui,svarbu prisidėti prie iniciatyvos, kuri savo idėja menininkui artima pilietiškai.

„Pastaruoju metu pastebiu vis daugiau gero grafinio dizaino pavyzdžių, sukurtų naudojant tautinę simboliką ar skirtų reikšmingoms šaliai progoms paminėti. Ypač jauniems kūrėjams, kurie proginius objektus kuria drąsiai ir stilingai, šis konkursas – tai ne tik puiki proga paviešinti savo naujausias idėjas, bet ir įsiamžinti neeilinėje kolekcijoje“, – sako A. Urbelis.

Naujojoje kolekcijoje vietojeįprastos ryškios žalios vyraus neutralios ir švelnios spalvos, tad drabužiusnešioti galės kiekvienas laisvalaikio metu. Šimtmečiui skirta kolekcija išsiskirs savo subtilumu –marškinėlius, džemperius, kepures, šalikus, pirštines puoš siuviniai, emblemos bei vėliavėlės. Nors kolekcija proginė, ji bus skirta kasdieniam dėvėjimui.

„Daugiau nei prieš 1000 metų sukūrėme Lietuvos valstybę, prieš 100 metų ją atkūrėme. Lietuvius vienija ne tik istoriniai įvykiai, pagarba savo šaliai, bet ir aukščiausia žmogaus laisvės išraiška – kūryba bei noras išsiskirti iš minios. Tikime, jog lietuviai nestokoja fantazijos, talentų ir pateiks originalių sprendimų šimtmečio marškinėlių dizainui“, – sako projekto iniciatoriaus „Audimo“ prekės ženklo vykdančioji direktorė Vesta Krungolcienė.

Kolekcija, alsuojanti ramybe

Nors dar vis įprasta manyti, kad „Audimo“ drabužiai daugiausiai orientuoti į sportą, vis dėlto su šia kolekcija siekiama atskleisti laisvalaikio aprangos universalumą. Ką „Audimas“ ir siekia pateikti klientams pastaruoju metu – kasdienio dėvėjimo kolekcijas, pritaikytas ne tik nuolat verčiančiam skubėti miesto ritmui ar aktyviam poilsiui, bet ir ramesniam, atpalaiduojančiam laisvalaikiui keliaujant. Ši kolekcija suteiks galimybę nebyliai pristatyti savo šalį, kad ir kur bekeliautum bei padės išraiškingai atskleisti savo santykį su ja.

„Lietuva integruota mūsų gyvenime, širdyse – ji nedeklaruojama, ji tiesiog yra kartu su mumis. Nepriklausomybės šimtmetis kalba ne apie mūsų didžią praeitį, iškilius kunigaikščius, kovas Europoje, o apie šio šimtmečio pokyčius. Lietuva yra mūsų kasdienybė, tad nereikia apie ją šaukti. Tuo šita kolekcija ir kitokia – ramesnė Lietuva kartu su mumis“, – kolekcijos idėją apibūdina „Audimo“ dizainerė Gertrūda Ramūnaitė.

Penkių geriausių marškinėlių dizaino sumanytojams ir kūrėjamsbus įteiktipo 500 Eur vertės prizai apsipirkti „Audimo“ parduotuvėse. Be šio prizo laukia ir kita, gal net labiau įkvepianti kurti,unikali galimybė – laimėtojų dizaino marškinėliai bus pagaminti ir taps Lietuvos šimtmečiui skirtos kolekcijos dalimi, kuri parduotuves pasieks jau šį rudenį.

Šimtmečio marškinėlių dizaino idėjų eskizus nuo liepos 4 iki liepos 17 d. visi norintys kviečiami talpinti specialiai Lietuvos 100-mečio marškinėlių konkursui sukurtoje aplikacijoje pavadinimu „Kūryba – laisvės išraiška“, adresu: http://woobox.com/dcr4zt

Parašykite komentarą